Ihastukseni ei halua enää minun näkevän facebookissa profiiliaan! Mitäs hittoa?
Äsken kävin katsomassa kavereitani ja mitäs ihmettä...tää ihana mies ei nyt yhtäkkiä hakuakaan mun näkevän tietojaan. Ei oo ilmeisesti poistanut mua kaverilistaltaan mut hänen profiiliinsa en enää pääse:-(
Mitä pitäis aatella? Haluuko mies näin ilmottaa mulle ettei välitä enää tuntea mua?
Kommentit (9)
Mulla on alusta asti ollut profiili suljettu, en näe mitään syytä estää ketään näkemästä, että olen facebookissa. En tunne ketään kohtaan niin suuria antipatioita. No, huvinsa kullakin.
Kerro sen äidille, tai sitten kerro omalle äidillesi, joka soittaa sen äidille!
hänen profiiliaan tai kuinka monta kertaa joku on siellä käynyt.
Asumme lähellä toisiamme ja päinvastoin mies on ollut kyllä se aktiivisempi tutustuja ja aina tosi innoissaan jos satumme törmäämään. En ymmärrä mitä hän nyt yrittää... Tänään juuri tuli vastaan ja iloisena moikkasi.
Jos et voi enää nähdä hänen tietojaan hän on tehnyt noi asetukset. Minä olen myös tehnyt vastaavaa ja blokannut määrättyjä tyyppejä.
Nelonen, millaisia tyyppejä oot estänyt näkemästä tietojasi ja miksi?
ja lopeta se feisbuukkaaminen.
Mä en ole koskaan edes rekisteröitynyt koko palveluun. Luulen, että näin ihan oikeassa elämässä mun elämä on helpompaa kuin jos pitäis kytätä ketä kavereita mulla on tai ei ole feisbuukissa.
Nelonen, millaisia tyyppejä oot estänyt näkemästä tietojasi ja miksi?
Lähinnä hyvänpäiväntuttuja joiden kanssa haluan olla tekemisissä, mutta en läheisemmin (en halua heidän tietävän ihan kaikkea). Siis nämä olen laittanut "ryhmään" joka näkee perustietoni. Ja toisaalta olen tehnyt saman ihmisille jotka olen jossain vaiheessa ottanut "kavereikseni" mutta yhteydenpitoa ei ole sen enempää ollut. Muutamat epämiellyttävät tyypit olen blokannut jo valmiiksi (eli he eivät pysty koskaan näkemään että olen edes FB:ssa).
Jos sinä olet käynyt joka päivä ja se tietää sen, ja on alkanut ahdistumaan kyttäämisestäsi.