Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastukseni ei halua enää minun näkevän facebookissa profiiliaan! Mitäs hittoa?

Vierailija
18.10.2008 |

Äsken kävin katsomassa kavereitani ja mitäs ihmettä...tää ihana mies ei nyt yhtäkkiä hakuakaan mun näkevän tietojaan. Ei oo ilmeisesti poistanut mua kaverilistaltaan mut hänen profiiliinsa en enää pääse:-(

Mitä pitäis aatella? Haluuko mies näin ilmottaa mulle ettei välitä enää tuntea mua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet käynyt joka päivä ja se tietää sen, ja on alkanut ahdistumaan kyttäämisestäsi.

Vierailija
2/9 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alusta asti ollut profiili suljettu, en näe mitään syytä estää ketään näkemästä, että olen facebookissa. En tunne ketään kohtaan niin suuria antipatioita. No, huvinsa kullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sen äidille, tai sitten kerro omalle äidillesi, joka soittaa sen äidille!

Vierailija
4/9 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen profiiliaan tai kuinka monta kertaa joku on siellä käynyt.

Vierailija
5/9 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme lähellä toisiamme ja päinvastoin mies on ollut kyllä se aktiivisempi tutustuja ja aina tosi innoissaan jos satumme törmäämään. En ymmärrä mitä hän nyt yrittää... Tänään juuri tuli vastaan ja iloisena moikkasi.

Vierailija
6/9 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi enää nähdä hänen tietojaan hän on tehnyt noi asetukset. Minä olen myös tehnyt vastaavaa ja blokannut määrättyjä tyyppejä.

Vierailija
7/9 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen, millaisia tyyppejä oot estänyt näkemästä tietojasi ja miksi?

Vierailija
8/9 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopeta se feisbuukkaaminen.

Mä en ole koskaan edes rekisteröitynyt koko palveluun. Luulen, että näin ihan oikeassa elämässä mun elämä on helpompaa kuin jos pitäis kytätä ketä kavereita mulla on tai ei ole feisbuukissa.

Vierailija
9/9 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen, millaisia tyyppejä oot estänyt näkemästä tietojasi ja miksi?

Lähinnä hyvänpäiväntuttuja joiden kanssa haluan olla tekemisissä, mutta en läheisemmin (en halua heidän tietävän ihan kaikkea). Siis nämä olen laittanut "ryhmään" joka näkee perustietoni. Ja toisaalta olen tehnyt saman ihmisille jotka olen jossain vaiheessa ottanut "kavereikseni" mutta yhteydenpitoa ei ole sen enempää ollut. Muutamat epämiellyttävät tyypit olen blokannut jo valmiiksi (eli he eivät pysty koskaan näkemään että olen edes FB:ssa).