tumman lilat toppahousut, saako mistään?
Hakusessa olisi tumman lilat toppahousut kokoa 86-92, onko kukaan nähnyt vielä missään?
takki on jo valmiiksi (kuviollinen) ja se kaipaisi kaveriksi tumman liloja housuja. H&M:ltä katselin vaaleanpunaisia housuja (9,90e) ja ne voisivat sopia takin pariksi. Mutta jotenkin olisi kivempi jos housut olisivat tummemmat kuin takki....=)
Kommentit (3)
Hei,
Remun talvihaalarit olivat minusta violettivoittoiset, olisikohan heillä violetit toppahousut. Käy kurkkaamassa sivuilta. Viimevuonna taisi olla Lindexillä tosi nätin violetit (tummat) toppahousut mallistossa, no sepä ei taida tälle syksylle auttaa.
Mistä olet hommannut takin, johon sopisi violetit tai vaaleanpunaiset housut? Minulla kun olisi remun tumman purppurat housut tytölle, mutta takki puuttuu, ajattelin, että jos sopisi.
Ne lindexin viime talven housut minulla taisi olla mielessä, muistelin että olen siellä niitä joskus nähnyt....mutta se ei taida tänä syksynä/talvena juuri auttaa=(
Pitää katsella niitä remun housuja, jos ovat kohtuu hintaiset. Tarvitsisin lähinnä kauppa reissuille housuja, joten ei viitsi kauheasti maksaa. TAi sitten ostan ne h&m:n housut, ne ei ainakaan ole hinnalla pilattu.
Takki on H&M:n varmaankin viime vuoden takki, jossa on mm vaaleanpunaisia ja tumman liloja kukkasia.
http://www.prinsessebutikken.dk/product.asp?product=27519&sub=0&page=2