Tunnetteko koskaan kirkossa voimakasta hyvän olon tunnetta?
Kommentit (13)
Tosin välilä koen myös ahdistuneisuutta. Mutta yleisemmin tunne on ihana. voih nyt tuli huono omatunto, kun en lähtenyt aamulla keirkkoon :(
Mitään mielenkiintoista ei edes tapahdu. Oikein jahkaamisen ja hitauden esikuva se pappi siellä edessä. Olen itse räväkkä rämäpää.
Minusta kirkoissa haisee yleensä aina omituiselta ja monissa on myös tosi kylmä. Veljenpojan rippikirkko oli sitten taas ihan sauna.
ole mikään kunnon kristitty. Viimeksi kävin kirkossa joskus kun tytön kerhosta tuli kutsu. En mitään odottanut kun menin, mutta tuli hyvä olo, ja halu mennä uudestaan.
Nyt olen tullut uskoon ja koen kirkossa olevani juuri oikeassa paikassa. Harmi kun ei tule käytyä tarpeeksi usein...
Tosin nykyään harvemmin, kun lapsen kanssa ei pysty niin täysillä keskittymään itse asiaan. Mutta aiemmin useinkin, erityisesti kaikissa kiitos- ja ylistys-kohdissa.
Nykyään tosin käyn hyvin harvoin kirkossa...
tuntenut vaikka pidänkin kirkkoa ja koko uskonto touhua hölmöjen hommana, sinäänsä outoa.
Sen takia erosin kirkosta loppuvuodesta.
Mutta onneksi on radio dei, josta myöskin saan usein hyvänolon tunteen! Rauhassa kun saan sitä esim. iltaisin kuullella. Tai automatkoilla! Suosittelen!
Tosin en kirkossa liiemmälti käy. Lähinnä häät, hautajaiset ja joululauluja kuuntelemassa.