Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin pukee pojasta tytön...

Vierailija
18.08.2007 |

Miksi ketju joka oli linkitetty näin shortsimurhaaja puki poikansa, ei anna lisätä ketjuun vastauksia!? Kävin kurkkaamassa kuvan ja olisin kyllä tytöksi luullut ilman kuvatekstiä... Onko lapsen isä sokea???

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö niistä saparoista ja leteistä vouhkataan. Miten ihmeessä sen pojan ulkonäkö liittyy murhiin, ihmettelen vaan. Laittaa vaaleanpunaiset hiusnauhat päähän POJALLE, iik kamalaa, no ei ole vaikea uskoa että äiti on sitten murhaajakin!!!!!1111

Vierailija
2/16 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vieläkö niistä saparoista ja leteistä vouhkataan. Miten ihmeessä sen pojan ulkonäkö liittyy murhiin, ihmettelen vaan. Laittaa vaaleanpunaiset hiusnauhat päähän POJALLE, iik kamalaa, no ei ole vaikea uskoa että äiti on sitten murhaajakin!!!!!1111

No onko susta ihan normia pukea poika tytöksi ja letitellä sitä ym?????

Ei kai se lapsi mitään äidilleen voi, mutta ei toi ihan normaalia ole. vai oletko muuta mieltä!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan toimii...erroria herjaa..ja poistin kyllä kaikki välit...

Vierailija
4/16 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei muuten onnistu niin mene pirkkalaisen sivuille ja etsi arkistosta lehti

Vierailija
5/16 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuossa kuvassa ole kuin poika jonka hiukset on laitettu kiinni uinnin ajaksi....

on ihan jopa pojan uikkarit..

lapsi on kaunis ja siro

Myönnän kyllä kun olen ekan kerran tavannut lapsen kuvittelin tytöksi ja mietin pitkään kuulinko nimen väärin...

silloin oli ponnari keskellä päätä, olen myös nähnyt letit ja saparot,

ihmettelen miten ihmeessä sai ylivilkkaalle pojalle johon ei saanut mitään kontaktia laitettua letit.....

Vierailija
6/16 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toooodella huolestuttavaa, että niin tekee joku valkoihoinenkin!!

Huoh...

Vierailija
7/16 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän pojalla on aina joskus letit. Yleensä silloin, kun hermostuu naamalle tuleviin hiuksiin. :) Ikää pojalla on kolme ja puoli vuotta eikä hiuksia ole leikattu koskaan (paitsi edestä). Hameita ei pidä eikä liioin pitsihörhelöitä, mutta punaisia ja joskus vaaleanpunaisiakin vaatteita kyllä.

Mutta en kyllä ole miksikään murhaajaksi ryhtymässä.

Vierailija
8/16 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottavaa kun laitatte linkkiä lapsen kuvaan, äitihän tässä syytettynä on.

Vierailija
9/16 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

inhottavaa kun laitatte linkkiä lapsen kuvaan, äitihän tässä syytettynä on.

eihän kukaan lapsesta pahaa ajattele...

ja kannattaisko pojan hiukset parturoida jos naamalla roikkuvat... epäsiistiä.

Vierailija
10/16 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta liikkuessa hiukset liikkuvat myös ja silloin pitkät hiukset tulevat hyvin usein naamalle, ellet ole huomannut. Tuolla logiikalla kaikki pitkät hiukset ovat epäsiistejä.

Vierailija
11/16 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän oli letit! Ja jospa tämä äiti nyt ei ole ostanut lenksuja ihan poikaa varten, vaan omillansa kiepsaissut tukan. Mä laitan MYÖS poikani tukan leteille uimahalliin. On sellainen olkapäille ylettyvä kerroksittain leikattu. Ponnarille ei yletä kaikki hiukset, mutta kahdella ranskanletillä sen saa siististi, ettei ole naamalla kun poika sukeltelee, eikä ole näin uinnin jälkeen niin hirveässä takussa. Joskus on kehuttu beckhamin näköiseksi, muita kommentteja ei ole herunut.

Vierailija
12/16 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pojalla ei roiku naamalla kun käy parturissa säännöllisesti. voi huoletta tehdä mitä lystää, tukka hyvin, kaikki hyvin...

Vierailija
13/16 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää että pojat on keskitysleiritukassa, joistakin on kiva että pojilla on " rokkitukka"

Äiti ja rokkitukka poika ilman vaaleanpunaisia pompuloita

Vierailija
14/16 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidänkin pojalla on hiukset usein kiinni (ja vieläpä siskojensa nipsuja ja renksuja) ja iiiik poika käyttää vaaleanpunaisia ja punaisia vaatteita

ja super iiiik mä monesti kiharran pojan hiuksia lämpörullilla

ja uimassa pojalla on AINA hiukset kiinni (joskus jopa letillä jonka isosisko hänelle tekee)

on se niin järkyttävää, kun poikalapsella on pitkät hiukset

Vierailija
15/16 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on tytöksi luullut, mutta onko se meidän ongelma? Jos ei pelkkää punaista paitaa katso ja kiharoita näkee ihan selvästi että vilkas poika on kyseessä joka rakastaa autoja ja eläimiä.. ja tyttöjen kanssa leikkimistä ; )

Vierailija
16/16 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on heviäijillä ihan yleistä ja meillä poika halusi samanlaiset hiukset kuin lordilla... ei kun kasvattamaan!

Toinen pojistamme kulkee lyhyessä tukassa, hänkin omasta tahdostaan. Kamalaa kun pojatkin saa päättää hiustyylinsä itse.

Ponnarille saatan laittaa rokkitukkamme hiukset kun mennään urheilemaan, tosin olen ostanut ihan sinisiä ja mustia lenksuja sitä varten, ei tule sanomista pinkeistä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän