Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko minä tylsä, tai jotenkin outo? :´(

Vierailija
18.08.2007 |

Täällä netissäkään minua ei kukaan noteeraa mitenkään, vaikka kuinka yritän osallistua keskusteluihin ja annan omat mielipiteeni ilmi, mutten mitenkään mustavalkoisesti tai muuten paheksuvaan sävyyn.

Mikä ihme minussa on vialla, kun minua joko ei huomata tai joudun jotenkin muuten syrjityksi.

En halua olla aina yksin, vailla seuraa, mutta sellaiseksi olen kai tuomittu loppuiäkseni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä ajoitus, väärät ihmiset, väärä aihe tms..

Vierailija
2/6 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tää palsta kyllä on siinä aika omalaatuinen, että täällä ottaa tulta parhaiten hyvin kärkevät mielipiteet ja kommentit. Sellaisia ei kukaan tosielämässä laukoisi toiselle, mutta täällä voi turvallisesti olla kipakampi. Tällasessa keskustelussa ihan normaalit sanomiset jäävät varjoon, vaikka ne taas tosielämässä olisivatkin hyviä ja käyttökelpoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta tää palsta kyllä on siinä aika omalaatuinen, että täällä ottaa tulta parhaiten hyvin kärkevät mielipiteet ja kommentit. Sellaisia ei kukaan tosielämässä laukoisi toiselle, mutta täällä voi turvallisesti olla kipakampi. Tällasessa keskustelussa ihan normaalit sanomiset jäävät varjoon, vaikka ne taas tosielämässä olisivatkin hyviä ja käyttökelpoisia.

Vierailija
4/6 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuten lapsetkin tekevät. Ja aivan kuten lapsillakin, niin siihen negatiiviseen reagoidaan herkemmin.

Vierailija
5/6 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aivan kuten lapsetkin tekevät. Ja aivan kuten lapsillakin, niin siihen negatiiviseen reagoidaan herkemmin.

Vierailija
6/6 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten voin ihan rehellisesti sanoa, että noiden muutamien rivien perusteella sinusta ei hohda yhtään mitään outoutta tai muuten huomiota herätäävää. Ei kerta kaikkiaan yhtään mitään.

Mutta sitä en ihan ymmärrä, että millä tavalla sun pitäisi päästä sisään? Minä en tosin tunne juurikaan palstoja, enkä sitä millaisia maailmoja netissä on, joten ehkä vain siksi en ymmärrä tuota sisään pääsemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä