Mikä siinä on että Crockseja on vain äiti-ihmisillä?
Ja heidän lapsillaan, ja mahdollisesti miehillään, jos liikkuvat perheen kanssa.
En ole kertaakaan nähnyt kenkiä kenenkään yksin liikkuvan naisen tai miehen, saati nuoren päällä.... (kaupungilla siis, puutarhat ja veneily erikseen.. )
Kommentit (16)
Kyllä niitä tuolla keskustassa näkee kaikenikäisillä ja sekä naisilla että miehillä.
En tosiaankaan äideillä lapsineen ja miehineen.
Näin ainakin täällä Espossa.
Joillain lapsilla ja nuorilla olen kyllä nähnyt.
...kirjastovirkailijoilla, liikunnanohjaajilla (uimahallissa), siistijöillä, torimyyjillä...no äitejä varmaan jokunen heistäkin.
Mulla on Crocsit työkenkinä.
Miten h*lvetissä tästä aiheesta jaksetaan jauhaa joka juuttaan päivä?????
Selvähän se, jotkut tykkää toiset ei.
Iltalehdessä.
Mutta joo, Teemu on kyllä oikeesti juntti niin että ei kauheasti muuta asiaa.
Eikö ole muita mielenkiinnon kohteita/ongelmia elämässä, kuin kytätä muiden kenkätyyliä?
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan....
10
nopeat laittaa jalkaan ja ottaa pois vaikka vauva sylissä tms, ei haittaa vaikka kastuvat/likaantuvat (helppo puhdistaa ja kuivata ja ei kun menoksi taas). Syitä varmaan muitakin.. :)
ja voin kertoa, että täällä kyseiset tossut ovat jokaisen jaloissa tyyliin:)
jonkun äidin lapsihan taitaa meistä jokainen olla.
Työkenkinä minusta ihan ok, en kyllä osaa pitää sen parempina kuin tavallisia työkenkiä. Meidän työpaikalla niitä on niin äiti-ihmisillä kuin lapsettomilla naisilla sekä miehillä. Perheellisillä ja perheettömillä. Varmasti yleisimmät työkengät koko talossa.
Oikeasti en kyllä ymmärrä haloota mikä niistä on noussut, kengät kuin kengät. Itse en niitä kaupungille tai ulos muutenkaan laittaisi, mutta ei se minua kaivele jops joku muu laittaa. Tuli hankittua kun työkenkiä tarvitsin ja sellaisena siis ihan ok:t, mutta ei mikään muuten valaiseva kokemus. Ei sen paremmantuntuiset kuin vanhat työkenkänikään.
Sä teet aika kovat johtopäätökset! Mun mielestä Croksit ei ole homojen kengät.
No ilmankos, junttihan tuollanen arvoton naisten yhtäaikaa pyörittäjä onkin. Sellaselle crocksit sopii.
niin crokseja, alligatoreita ja fobbetossuja on vähän kaikkien koivissa.
Tänä kesänä ainakin sekä tanskalaiset että Ruotsalaiset on talloneet kyseisenlaisissa käpyttimissä. Se on sitten makuasia onko ne nätit tai edes käytännölliset