Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka koukussa ebayhin?

Vierailija
18.08.2007 |

Paljonko on mennyt rahaa viimeisen kuukauden aikana? Mulla yli 200 euroa. :(

Niin ihanaa, kun lasten vaatekaapit pursuavat merkkivaatteita, eihän lapset niistä ymmärrä, mutta äiti käy hypistelemässä. Vaatteita olen saanut huudeltua ihan alta 2 punnan per kappale. Sen verran on kanttia, että joku yläraja on huudoissa. Mutta on ne ihania. Itse olen köyhästi kodista kotoisin ja aina perin vaan isosiskon vanhoja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele uuden tavaran ostoa sieltä missään nimessä.

Vierailija
2/11 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettynä olen ostanut alle 2 puntaa /kpl vaatteet.

2:lle osoite on

www. ebay. co. uk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huutanut ebaysta jo reilun parin vuoden ajan.

rahaa menee arviolta se pari sataa kuukaudessa.

Välillä enemmän ja välillä vähemmän.

Aidoissa on ollut (varsinkin naistenlaukut ja kengät) on ollut ostokuitti mukana, eli ovat olleet aitoja.

Käytettyjä, mutta murto-osa alkuperäisen hinnasta.

Esim. Diorin kengät, uudet, kuitin kera, maksoin 150 puntaa postikulujen kera, uutena 570 euroa.

Käytetty Diorin käsilaukku, samaa sarjaa kuin kengät 115 puntaa postikuluihin. kuitin mukaan maksettu 360 puntaa.

Kalliita tuoteita toki, mutta ah niin ihania ja toisaalta on varaa osta useita kappaleita tuolla hinnalla.

Aiemmin ostin ulkomaanreissuilla liikkeistä originaaleja noin kuusinkertaiseen hintaan, mutta nyt ostan aitoja (jotkut käytettyjä) kuusinkertaisen määrän ebaysta.

Kengät pyrin ostamaan uutena, mutta yhdet käytetyt ostaneena, olivat nekin täysin uudenveroiset.

Vierailija
4/11 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaanko se vasta kun haetaan postista?

Vierailija
5/11 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kerroit kaikille tän, nyt nää av mammat huutaa siellä kaikki ;(

Vierailija
6/11 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja HUUTONETMAMMAT, hajotkaa, siellä otetaan postituskulut, eli hinta yhden takin postittamiselle voi olla vaikka 15 puntaa!!!

Kaikki maksetaan etukäteen!

Vierailija
7/11 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen menee hyvin samalta myyjältä näköjään esim. 3 t-paitaa. Nyt sain 4 isomman lasten vaatteen paketin Briteistä ja sen postikulut oli 5 puntaa. HUOM ei siis euroa vaan puntaa. Ne voi kysyä ne kustannukset myyjältä ja osassa ne on kerrottukin. Laittaa pallon advanced haussa siihen kohtaan, että postittaa myös Suomeen. Sitten kun vaihtaa siinä haun tuloksena tulevassa listassa sen yhden sarakkeen kohdalla, jossa postikulut on, siihen FIN, niin saa kulut näkyviin jo listassa. Voi vaikka huudella pelkästään, niitä jotka kertoneet tässä oman postitustaksansa. Joskus sain myös Saksasta pienen paketin ja sen postikulut oli 9 euroa. Paketti sisälsi 5 paitaa.

Voin vaikka vinkiksi antaa saksalaisen myyjän kids0110 -nimimerkin, paljon Legoa. Jos siltä huutaa yli 50 eurolla, niin ei tarvi maksaa kuin puolet postikuluista 4.50 euroa. JA mikä kätevää, sille voi tehdä pankkisiirron, kun ollaan nykyään samassa EU:n pankkisiirtojärjestelmässä, et tarvitse luottokorttia tai paypalia.

Vierailija
8/11 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Pay Pal?

Vierailija
9/11 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat saman tien paketin kasaan, eikä tarvi odotella iät ajat sulkeutumista. Ei siis ole mitään huutokauppaa tuo. Lisäksi kaveri osaa englantia, joten voi kysyä sillä kielellä.

Siksi tän uskalsin vinkata, kun ei pystytä kuitenkaan kilpaa huutamaan. ;)

Terv. Tän vinkannut, mikä lie numero olin edellä

Vierailija
10/11 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paypal - on kansainvälinen maksujärjestelmä, joka kait on tällä hetkellä jossakin Hollannissa tai Belgiassa jonkin kuuluisan ison pankin hoivissa.

Paypal-tilin avaamiseen tuossa panissa tarvitaan luottokorttinumero. Se luovutetaan tuolle pankille, joka velottaa tililtäsi ebay-ostosten summan, kun olet kuitannut suostumuksen tähän esim. s-postilla tai ebaysta tulevalla automaattisella maksulomakkeella tai menemällä maksamaan paypal:in nettisivulta. Sitten se pankki maksaa myyjälle sen summan, mutta ottaa siinä välissä jonkin minimaalisen provinkan. Eli myyjä ei koskaan saa ihan kokonaan sitä summaa tuon järjestelmän kautta, mutta se ei ole maksajan mure. Tästä syystä pitää katsoa, että myyjä on suostuvainen paypal-maksuihin. Sen voi laittaa esim. tuossa advanced haussa yhdeksi ehdoksi.

Eli ensin pitää rekisteröityä nettisivujen kautta tuohon välittäjäpankkiin. Sitten antaa sille lupa siinä rokottaa luottokorttiasi. Maksimimäärä kuukaudessa on rajoitettu. Sitten kun huuto sulkeutuu saat siitä ebaysta s-postiin maksukehoituksen ja siinä on valmiina paypal-linkki. Siitä klikkaamalla pääset heti kaavakkeeseen, josta vaan painat pay-nappulaa ja maksu on mennyt eteenpäin. Sitten joskus se luottokorttimaksu on sitten sun maksettava täällä kotimaassa, mulla kerran kuukaudessa automaattiveloituksena op:n tililtäni.

Kätevää ja luotettavaa. Suosittelen.

Vierailija
11/11 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua suomeen feikkikamaa, joten en itse osta tuolta enää. Ennen ostelinkin, kun sai vielä todella halvalla. Kun muut sitä vielä eivät olleet tajunneet. ;) Ja huutonetissä myin ne sitten kun kävivät meille tarpeettomiksi hullulla hintaa ja hullut mammat osti. hih. Kyllä kannatti. Mutta ei kannata enää.

Ja kaikki tuo vaate tai tavara on tehty lapsityövoimalla. Kukapa tervejärkinen sitä toivoisi, että pienet lapset joutuvat hulluna raatamaan. =(

Huutonetissä on yksi aikuisten juhlamekko myyjä, joka ostaa ebaysta vaatteet ja ne tulee sitten kiinasta. Niin että ovatko lapsityövoimalla tehtyjä? Kyllä ovat. Voi lapsi parat. =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan