Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vastaan huutonetin myyjälle?

Vierailija
17.08.2007 |

Huudin ja maksoin huutoni postikuluineen. Eilen tuli viesti jossa ostaja sanoi, ettei halunnut laittaa vaatteita(jakkupuku) ruttuiseksi, joten oli ostanut postituslaatikon ja laittanut kalliimmalla maksulla tulemaan. Viesti oli aivan ystävälliseti kirjoitettu ja myyjä olettaa selkeästi minun maksavan lisää .

Kävin postin sivuilla katsastamassa hinnat ja helposti-paketti postikuluineen on halvempi, mitä myyjä pyytää.

Mitä nyt teen, sillä postikulut tuplaantuivat alkuperäisestä ja mielestäni myyjä olisi saanut puolestani rutata vaatteet, sillä joka tapauksessa pesen aina ennen käyttöä huutamani vaatteet.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävällistä että ajattelit vaatteiden ruttaantumista, mutta pesen kaikki käytettynä ostamani vaatteet joka tapauksessa ennen käyttöä joten sillä ei olisi ollut väliä minulle. Sinun olisi kannattanut kysyä ennen kuin laitoit postikuluihin enemmän rahaa kuin mitä olimme sopineet. En mielelläni maksa ylimääräistä sovitun päälle. PS. Helposti-paketti maksaa vain N euroa.

Vierailija
2/7 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait juuri olikean sanavalinnan, sillä en halua loukata myyjää, mutta mielestäni hän teki väärin.

Kiitoksia, taidanpas laittaa tuon heti menemään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Siis ostaja vai myyjä? Häh?"

Vierailija
4/7 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAikallisiltkin kirppareilta löytyy samaa tavaraa

Vierailija
5/7 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei tarvi nähdä vaivaa ja lähteä kirppikselle pikkulasten kanssa penkomaan sotkuisista vaatekasoista lumppuja:) Olen ollut 98% tyytyväinen siellä tekemiini kauppoihin.

Vierailija
6/7 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisuus perua kaupat, jos myynti-ilmoituksessa mainittiin pienemmät kulut. Itse myyjänä kärsin nahoissani, jos olen arvioinut kulut ihan väärin, enkä laita ostajaa maksamaan.

Vierailija
7/7 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä tyytyväinen huutoihini ja myyjiin/ostajiin