Naisen ottaminen
Olen huomannut, että naiset todella pitävät siitä, että mies ottaa
heidät ja sängyssä ikään kuin määrää tapahtumien kulun. Kyselemättä
työntää sormia suuhun naimisen aikana, ottaa tukasta kiinni kovalla kädellä suudeltaessa (ja lähetyssaarnaajassa rakasteltaessa taivuttaa
samalla päätä kovalla otteella taaksepäin ja suutelee kaulaa).
Kokemukseni mukaan n. 9 naista kymmenestä tykkää juuri tällaisesta " ottamisesta" ja kovista otteista. (Eivät tosin yhdenillan tuttavuudet!!)
Haluan sanoa, että se saa minut miehenä aina todella kuumaksi.
Nainen tuntuu silloin todella naiselta, naiselliselta, sellaiselta haluttavalta ja halukkaalta naaraalta...
Seurustelen tällä hetkellä todella upean naisen kanssa, joka pitää tällaisista otteista ja näyttää sen. Katsoin häntä tänään tavaratalon hississä syvälle silmiin, otin tukasta kovaa kiinni, vedin itseäni vasten ja suutelimme pehmeästi, samalla vein toisen käteni paidasta sisään ja hieroin rintaa ja sen kovettunutta upeaa pinkkiä rusinaa... (nopea saa hississä tosin olla =)
Kommentit (23)
Minä olen aina ihmetellyt sitä, että jotkut miehet sanovat olevansa HELLIÄ sängyssä. Haloo?!!! Mitä rajumpaa touhua, sitä parempi!
Kaikella voimalla ja näppylähanskat kädessä? Ja kuinka lujaa pitää paukuttaa mulkulla kohdunsuulle, että vihloo mukavan rajusti?
Vierailija:
Mitä rajumpaa touhua, sitä parempi!
joka huitaisisi välittömästi nyrkillä päin näköä, jos joku alkaisi repimään tukasta. No, kukin tavallaan.
ihanaa jos se oikein yhdistetään hellyyteen..
mutta jätetään tuo sana KOVAA pois. Hallinta ja johtaminen seksissä on ok, mutta kovakouraisuus on kyseenalaista ???????
onneksi mieheni on asian huomioinut ja yllättääkin minut aika ajoin rajummalla menolla.. :) silloin tätä tyttöä viedään, ja ei voi muuta kuin vikistä..;)
parikymppisten perusseksiltä. Tuollaistahan se nuoruudessa on. Sitten aikuisena meno rauhoittuu.
n36
Hempeilyä on hyvä olla joskus, mutta silloin kun nainen on sopivasti lämmennyt niin otteiden pitää olla päättäväiset. Aivan erityisesti tämä koskee hieman estyneitä naisia.
Vierailija:
parikymppisten perusseksiltä. Tuollaistahan se nuoruudessa on. Sitten aikuisena meno rauhoittuu.n36
Meillä tää on vuosi vuodelta vaan pahentunut tai siis parantunut. Eikä rauhoittumista ole vieläkään näkyvissä, onneksi. Nyt uskaltaakin enemmän, kun tuntee toisen paremmin ja on oppinut itsestäänkin.
n 30 v
kyllä meillä ollaan paljon villimpiä nyt yli kolmekymppisinä... ja tahti ja otteet vaan kiihtyy... ;)
Vierailija:
Nyt uskaltaakin enemmän, kun tuntee toisen paremmin ja on oppinut itsestäänkin.n 30 v
Vaan just päinvastoin. Jos yritetään keskustella, että oppisi tuntemaan toisen toiveet paremmin, menee vain riitelyksi ja syyttelyksi. Mutta kiva, että joillain keskustelu auttaa parantamaan seksiä. Meillä on käynyt ihan toisinpäin, on loukkaannuttu toisen sanomisista, eikä viitsitä enää nähdä mitään vaivaa, ei varsinkaan uuden kehittämisessä.
mulla on juuri tollanen salarakas, toivottavasti joskus oma:)ihan ikävä tuli:/
Useimmat naiset (ei varmastikaan kaikki) pitävät kovista
otteista kunhan tunnetta on mukana, täytyy olla intohimoa ja aitoutta!
Juuri estyneet naiset / kiltit perhetytöt ovat pahimpia (lue parhaita).
Muistanpa naisia (muutaman!!), jotka rakastellessa kiihottuivat aivan erityisesti läpsimisestä kasvoille, ei tosin kovaa. Myös kuiskiminen
korvaan " pikku huora" nostatti tunnelmaa aika lailla...
Tuo animaalisuus on kiva lisä seksiin. Mun mies on vahva ja pystyy nostamaan minua kevyesti. Joskus silloin tällöin panossa se on kiihottava lisämauste esim sylissä istuessa ei tarvitse itse käyttää lihasvoimaa kun mies hoitelee homman nostamalla.
Ei seksi kuitenkaan mitään voimistelua ja urheilua voi olla. Intohimo perustuu vähän muuhun. Mies käyttää näitä tehokeinojaan harvoin, mutta on mukava tietää, että sieltä pesee tarvittaessa.
Mies panee takaa ja ottaa hiukset nyrkkiin ja vetää päätä taakseppäin.
sexyelämä on kyllä parempaa ja välillä rajumpaa kuin 20v. Nautin paljon enemmän ja olen sinut itseni kanssa. Jos näen jotain " mielenkiintoista" niin otan, en jää odottelemaan.
Mä todella tarvitsen sen tunteen kun mies ottaa. Hän tulee päälle vastustamattomasti, malttamattomasti. Tunnen voiman ja hänen vartalonsa kiihkeyden. Miten se ohjaa, ja miten se vaatii multa jalat niin auki kuin mä saan levitettyä. Ei sillä ettenkö osaisi olla päällä, mutta tarvitsen sen tunteen että mies voi ottaa ohjat milloin vaan. Jo suudelmista haluan tuntea sen vaativuuden. Totuin kai siihen nuorena kun poikaystäväni oli aina päälläni eikä mulla siellä alla ollut paljon mahdollisuutta liikkua. Tarvitsen sen tunteen että mies käy noin kuumana. Rakastan antautua, olla nainen.
Täällä N34, joka aivan villiintyy tekstistäsi! Jatka samaan malliin, mutta tunneta pitää olla mukana, pelkkänä temppuna tuollainen on tyhjää. Olet varmasti löytänyt oikeat avaimet naiseesi. Tuo rajuus yhdistettynä himokkaaseen hellyyteen!