Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Jonathan vaatteista?

17.08.2007 |

Kertokaa kokemuksia Jonathan-merkkisistä lastenvaatteista. Täällä meillä päin ei ole liikettä joka myisi niitä, mutta tuttavani edustaa kyseistä vaatemerkkiä. Näyttävät ihan laadukkailta, mutta mikä on teidän kokemus?

Vastauksista kiitollisena Vipukka

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja usein vielä kivannäköisiäkin. Suosittelen! Itse olen ollut tosi tyytyväinen niin haalareihin, 2-osaisiin pukuihin kuin hattuihin ja hanskoihinkin.

Vierailija
2/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalarit pitävät kosteuden ulkopuolella ja ovat hinnaltaan silti edullisia.

Erityisesti Jonathanin topparukkaset ovat olleet helmiostoksia kun ajattelee mitä ne maksavat ja kuinka hyvät ne ovat!

Ennen luulin, että vain Reimatecit ovat hyvät kosteussuojahaalarit, mutta onneksi kaverini suositteli Jonathaneja ja uskaltauduin kokeilemaan. Lasten käytössä haalarit eivät ole poikenneet minusta mitenkään Reimateceistä. Hinta vaan on puolet halvempi ;o).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonathaneissa ja hyvä hinta- laatu suhde. Ihan käyttökelpoisia ovat..Varsinkin kintaita ja haalareita on meidän perheessä käytetty jo useita. Reimateciä en ole edes kokeillut joten ei voi oikein verrata niitä keskenään, mut travallen haalariin ku vertaa niin en kyllä huomaa eroa...

Vierailija
4/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä testattu 2 corduratoppahaalaria, 2 talvisydvestit, toppahanskoja monet parit, syyssydvesti sekä välikausitakki ja kaikkiin olen ollut erittäin tyytyväinen! Varsinkin JesperJuniorin alesta ostettuna hinta-laatusuhde on loistava!

Vierailija
5/6 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei muuta kuin tekemään kauppoja tuttavani kanssa! Jospa sitä pitäisi vaatekutsut muille " lapsellisille" ystäville!

Vierailija
6/6 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin Jesper Juniorissa ja myyjä kertoi, että tämän talven toppahaalareissa tuo vedenpitävyysluku on sama kuin Reimatecissa. Hyviä kokemuksia meilläkin siis!