^^ TAMMITENAVIEN viikonloppu ^^
Uusi pino viikon lopuksi.
Täältä löytyy edelliset keskustelut:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=11008782&p=&mpage=1&tmode…
Kommentit (25)
Pipali: minulla sama kohtalo kun sulla, multakin kuoli pappa...
Hirveää kiirettä ollut tämä viikko, liekö ehtinyt kunnolla suremaankaan. Pikkusen päivistä sekaisin; olin just perustamassa uutta keskustelupinoa. Ihmettelin, eikö kukaan ollut vielä perustanut tammikuisille seuraavan viikon pinoa, sentään jo maanantai-aamu.. Sitten joku järjen hiven leijaili paikalle, eihän täällä töissä tartte olla maanantai-aamuisin yksin, ainoastaan viikonloppuisin:) Ois kahdeksan päivän työputki menossa, saa nähdä miten jaksan. Mutta jos en jaksa, jään kotiin saikulle. En oo töistä juuri ollukaan pois, vielä pystyy oleen töistä saikulla, kun on vielä vähän aikaa töitä :)
Nimim. marraskuusta eteenpäin työtön
Jotkut ahkerammat ehkä hakis jo uutta työtä, minä en jaksa. Jään mielellään kotiin. Ei siellä työtön tartte olla ;)
Heippa,
Pidetään siis yhteisesti peukkuja, että tulokset tuovat hyviä uutisia! Ehkä hyvällä energialla saadaan vaikutettua (vaikka ei nämä asiat meidän käsissä ole, yrittää aina voi)
Olen myös liittynyt närästystapausten joukkoon, itsekkin olen sinnitellyt ilman mitään. Onko Rennie etc. miten sallittu yleisesti raskaana ollessa? Mietin että kuinka paljon kannattaa sinnitellä ilman?
Näin viimeyönä unta kunnon verisistä vuodoista. Se oli kauhea tunne. Ehkä se pukkaa noita pelkoja sitten alitajunnan kautta ilmoille.
Muuuten on ihana, että helteet ovat hellittäneet. Eilen oikein nautin pienestä viileydestä. Olin kummityttöjen 2 v. ja 4 v. synttäreillä. Siellä oli tosi paljon vauvoja ja lapsia, tunnelma oli mieletön. Taaperoenergiaa ;) Pomppulinnakin oli vuokrattu paikalle, joka toi tosi paljon puuhaa. Suosittelen jos on omaa pihaa. Meillä ei ainakaan nyt ole ;)
Kiitos Allu kommenteista kotidopleriasiaan! Juuri samaista tuotetta kuin teillä, odotellaan nyt meillekin. Hyvä myös kuulla, että välillä on muidenkin vaikea löytää sydämen ääntä. Siihen yritän varautua. Kuinka usein muuten kuuntelet sillä?
Tänään alkoi sitten viikko 17!
Mugavaa sunnuntaita teille!
Ihanaa ilmat on viilenny, odotan oikein syksyä ku ulkona on ihanan raikasta ja kaunista=) Mulla alkaa vaan aina syksyllä joku ihmeen siivous ja sisustus buumi. Verhoja on kiva vaihtaa, mutta nyt ei taida uskaltaa kauheasti keikkua yläilmoissa. Kaipa sitä nyt kaipaa siksikin tuota syksyä ja joulua että alkaa olla vauvan näkeminen lähempänä=)
Närästys on kyllä ikävä riesa josta itsekin kärsin, rennie on ollu paras apu.
Neuvolassa hakuaisin käydä useammin. Täällä vaan on karsittu yksi käynti pois ja saa odottaa seuraavaa käyntiä 8viikkoa huh huh! Huomenna menen kuitenki tarkistuttaan hemoglobiinin, koska en aio elää ihan unen pöpperössä ku se romahtaa ihan alas.
Liikeistä: en kyllä vieläkää usko että vauva voi tuolla masussa hyöriä ja pyöriä. Mulla on elohiiriäki välillä tai siis aika usein eli ota tästä nyt sit selvää=/ Yleensä ku olen syöny niin masussa alkaa hurja muljahtelu.
Onko täällä muita opiskelijoita? mä olen iltaopiskelija, mutta koulua on aika harvoin. Näyttö jää kyllä tekemättä, koska siinä pitäis käsitellä liuotteita ja oleen muutenki vaarallisissa olosuhteissa.
Syömis puolesta... hitsi ku koko ajan on muka nälkä, aamulla ku syö hyvän aamupalan niin jo 11 aikaa masu kurnii;) Herkkuja tulee syötyä usein ja paino nouseekin siis hyvää tahtia. Tänääki olis yhdet lasten synttarit tiedossa ja sielä vasta onki ihania herkkuja aina. Mutta onneks enimmäkseen tulee syötyä hyvi terveellistä ruokaa, puuroa, hedelmiä, paljon kuituja ja raikasta vettä. Kauheesti mulla haluttaa sieni salaatteja , kasstikkeita ym.. salmiakkia vois syödä, muttaku ei voi. maksalaatikko ja makkara olis myös hyvää nam nam. no nii tulipa puhuttua ruuasta taas ja paljon.
Mukavaa sunnuntaita kaikille!
minä ja herne 17+6
Ezrider tervetuloa ja toiv kaikki vauvalla hyvin...Jännitämme kanssanne tuloksia!
Anhi, mull atosiaan meni magnesiumista vatsa ihan tuhannene sekaisin, joten se hoitokeino suonenvetoihin pois pelistä. Villasukkia ehdoteltiin, mutta mulla ne ei auta. Nukun mielelläni kesät-talvet villasukissa-outoako=) Reissuunkin aina otan villasukat, jopa Thaimaassa oli ja vieläpä pidin niitä, hih. Mutta vielä yksi mikä on auttanut joskus levottomiin jaljoihin ja suonenvetoihin on kylmägeeli, kokeilkaas!
Olen päättänyt ettemme ota äippäpakkausta. Täytin vanhan laatikon tänään uusilla hankinnoille ja se tuli ääriä myöten täyteen. Kuopus on ti 9kk joten kaikki kynsisakset ja muu tilpehööri on tallella.
Mulla närästää aika-ajoin ja Rennietä olen välillä ottanut. Tuntuu auttavan aika hyvin. Se on täysin turvallinen, kun sitäkin joku kyseli.
Mulla on supistellut tänä iltana paljon. Tiiä sitten mikä lie. Mut viime raskaudessa mulla supisteli alkuraskaudessa aina ke-pe töissä kunnes jäin pois, eli stressi. Tänään on ollu kaikenlaista välienselvittelyä ukon ja isojen lasten välillä, liekö se sit niin stressannu?
Musta on tullu yökukkuja. menen mieluummin vähä myöhemmin nukkuu niin nukun hyvin aamuun(paitsi pissatauot). Viime raskudessa nukahdin aikaisin , viim.klo 22 ja sit heräsin yöllä klo 4.30 enkä saanu unta.Pyörittelin kaikkea mielessä ja hikoilin peitoissani-kauheaa. Ilmeisesti mulla yöllinen unentarve raskaana on vain pienempi ja se on nyt korjaantunut, kun menen 2-3h myöhemmin nukkumaan.
Juu voikaas hyvin mammat ja vauvelit=)
Rv 20 tasan!!!
Ezrider: tervetuloa minunkin puolestani! Ja toivottavasti saisitte tulokset pian, epätietoisuudessa on varmaan kamala elää...
Anhi ja muut närästyksestä kärsivät, käykääpäs ostamassa magnesiamaitoa, se kuulemma auttaa vaikka omakohtaista kokemusta ei olekaan! Saapi muistaakseni apteekista.
Kauheesti oli taas juttua tullut, hyvä! Mukavaa, että pino pysyy virkeänä =)
O.N tänään kun kuuntelin pienen jumpsutuksia, niin niitä sai etsiä kyllä kauan! Aikaisemmin olen kuullut ne parhaiten ihan häpyluun yläpuolelta, nyt piti anturi laittaa melkein navan korkeudelle että rupesi kuulumaan! Massu mulla ei ole kyllä kasvanut viimeiseen kuukauteen yhtään =/
-Allu ja Pupu rv18+ (jos otan Suomen ajan mukaan ;))