Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supistuksista ja kivuista

17.08.2007 |

Eilinen ilta meni taas supistellessa. Kävin kävellen kaupassa joka on tosa noin 100-150 metrin päässä ja oli kyl pisimpiä kävelymatkoja mitä oon tehny. Supisti ja sattu koko ajan. Yhessä vaiheessa tuntu jo et enää en pysty kävellä. Pahinta oli tää menkkamainen polttava kipu alamahalla. Ja se oli melkein koko ajan päällä. Samoin paine alapäässä. Vatsa ei koko aikaa supistellu ihan kovaks vaan oli enimmäkseen näitä kipuja. Rauhassa kun oli esim sohvalla niin oli parempi, mut heti kun lähti liikkeelle kipu palas samantien.

Nyt yö ollu ihan samanlaista. Välillä aina supistaa kunnolla, muttei mun mielestä säännöllisesti. Ja tätä menkkamaista kipua on. Miten tällasessa tilanteessa, kuinka kauan pitää kärvistellä ennenkuin lähtee äippäpolilla käymään vai tarviiko edes? Mulla tätä jatkunu nyt kaks päivää. Enskertalaisena kun en tiedä. Vai ootanko vain aina sitä et supistelut on säännöllisiä? Meinaan nää koko mahan kovettumiset?

Mulla on menossa nyt rv 36+0. Kiitollinen olisin jos joku osais vähän avittaa mua asiassa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika " uhkaavilta" nuo kivut sinulla, että suosittelisin soittamaan synnärille. He kyllä osaavat neuvoa, mitä pitää tehdä ja täytyykö tulla tutkimuksiin. Kun viikkoja sulla kuitenkin vasta 36.

Älä jää pohtimaan itsekseen, vaan soita ja kerro tuo sama sinne, ja kysy mitä pitää tehdä. Tsemppiä!

sämpyläinen + tyttö 2,5kk

Vierailija
2/2 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyisin neuvoa.

supistuksista sanoisin, että se mistä minä erotan aina mahan kovettumisista ne synnytyssupistukset, on se, ettei silloin enää oikeesti pysty oleen paikallaan/makuullaan , vaan haluaa olla liikkeessä koko ajan ja keinutella itseään. se helpottaa vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla