Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luget ja seksi?

16.08.2007 |

Harrastatteko te muut seksiä esim. passin jälkeen lugeja käyttäessänne?

Minulla nuo luget kyllä valuvat aika hurjan paljon ja jonkin miehisen objetin työntäminen sinne lääkesotkuun ei jotenkin innosta.

Olisi helpottavaa tietää, kuinka te muut toimitte! Voiko seksiä olla siis lugejenkin kanssa?

Kiitos etukäteen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

57 on käynyt lukemassa kirjoitukseni ja yksikään ei ole viitsinyt vastata.....

Taisin esittää todella typerän kysymyksen.

Vierailija
2/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vaan välillä aika hiljaista tän kirjoittelun suhteen. Itsekin saatan useammankin kerran päivässä käydä kurkkaamassa ohimennen mitä tänne kuuluu, mutta kirjoittelu voi jäädä vähemmälle.

Mutta siis kysymykseesi vastaus:

Mä en ole kovin innostunut yhdyntäseksistä lugejen käytön aikaan, koska kyllä vaan se on sottaista puuhaa. Mieskin oli aika hämmästynyt ekan kerran jälkeen ja ymmärsi miksi en ollut alkanut kovin innokkaasti puuhiin. Miestä sinänsä se sotku ei kyllä haittaa, mutta itse ehkä mieluummin koitan löytää muita hyvänäpitotapoja lugejen aikana. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen pinoja vaikkei aihe minua koskisikaan.. Ja tämä aihe on mulle vieras.. Otsikko pisti silmään ja päätin kurkata, mistä kyse.

Sazi:

57 on käynyt lukemassa kirjoitukseni ja yksikään ei ole viitsinyt vastata.....

Taisin esittää todella typerän kysymyksen.

Vierailija
4/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se sottaista puuhaa eikä oikein tee mieli. Mulla ainakin luget toimii kuin liima: karvat tarraa toisiinsa, sormet karvoihin ja niin edelleen *punastus*. Mutta mä olen ymmärtänyt että noin tunnissa kaikki aine on imeytynyt mikä imeytyäkseen on, ja sit voi käydä ehkä vähän huolellisemmalla pesulla.

Joskus olen jopa hätätilanteessa käyttänyt lugeja suppoina (punktion jälkeen kun oli paikat niin kipeinä ettei voinut sinne työntää mitään) ihan lääkärin suosituksella, niin että ehkä sitä vois myös seksielämän pelastukseksi kokeilla? On se liki kuukausi ilman hommimista aika tolkuttoman pitkä aika, joten pakko sitä on jotain keinoja keksiä.

Vierailija
5/6 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo ei ole enää niin nolo:)

Lääkärini sanoi minulle passin jälkeen, että aivan normaalia elämää voi elää - kunhan ei nyt ehkä päätä juuri nyt aloittaa jotain ekstriim kuntourheilua. Luin siis rivien välistä, että myös seksi on sallittua.

Olen samaa mieltä, että sottaista puuhaahan se on:( Mutta on se aika pitkä aika olla ilmankin....ja ainakin sitten meillä koko hommaan tulee kamala yrittämisen maku, jos vain toivomme jalat ristissä. Pää voi minulla paremmin kun yritän olla suht normaalisti.

Vierailija
6/6 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

passinkin jälkeen luget aamulla ja illalla? Mulla tulee suurimmat sotkut aika pian laittamisen jälkeen, joten ehkä ajoittamalla puuhat mahdolisimman pitkälle lääkkeen laittamisesta pääsisi vähän vähemmällä töhkällä.

Mulla luget tekee limakalvot tosi aroiksi, niin ettei homma välttämättä onnistu ollenkaan eikä myös ehkä sen tähden ole lugekuurin aikana juuri haluttanutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi