Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette perheestä, jonka kotona kaikki huonekalut on ostettu Sotkasta?

Vierailija
16.08.2007 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden kannattaisi ajatella kierrätystä ja ostaa kirpparilta tai muuten vaan käytettyinä eikä kannattaa tehdasvalmisteisuutta

Vierailija
2/30 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sotkasta löyttyy heidän tarpeilleen ja tyylilleen sopivat huonekalut.

ehkä hintakin sopii kukkarolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan haaskausta, ostaisin itse ennemmin vaikka kierrätyskeskuksesta.

Eivät ole kestäviä ja lisäksi joku on tehnyt ne riisto palkalla jossain Kiinassa.

Sen ymmärrän, että voivat miellyttää jonkun silmää.. makunsa kullakin.

Vierailija
4/30 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteet ovat aivan vastaavia ja jopa samoista materiaaleista tehtyjä, samoissa maissakin valmistettuja kuin vastaavat tuotteet vaikkapa koti- ideassa ja sitä rataa...

Vierailija
5/30 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin just samaa tavaraa kuin esim. sotkassa

Vierailija
6/30 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

' Taidat olla aika poikkeus mielipiteinesi.

Mä tunne paljon ihmisiä, jotka ostaa huonekalunsa just sieltä mistä tykkää, vaikkapa nyt sotkasta. Mutta tosi moni on ollut pettynyt sotkan tuotteisiin.

Usein oon kuullut että, " sotkasta ei enää mitään" .

Vierailija
7/30 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että he eivät ole kovin esteettisiä ihmisiä, eivätkä paljoa koreile.

Vierailija
8/30 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkasta.

Vierailija
9/30 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelisin suuresti että miten kenelläkään voi olla NIIN huono maku, että kalustaa kotinsa kyseisillä kalusteilla!?!

Hinnalla ei niinkään väliä, vaan se että kyseiset kalustette ovat aivan järkyttävän rumia ja mauttomia.

Jos hinnan takia kalustaa, niin miksei sitten kalusta esim. Ikean kalusteilla, josta löytää todella hyvännäköisiäkin huonekaluja ja sisustuselementtejä.

Vierailija
10/30 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tutustuneet ko. liikkeen tarjontaan, vai onko teillä vain oma mielikuva esim. siitä paljon puhutusta tv-alttarista vitriineineen? Tiedättekö, että Sotkasta löytyy paljon muuta?

Meillä on joitain huonekaluja Sotkasta. Ensin kävimme kalliimmissa liikkeissä katsomassa, mutta totesimme, että hinta/laatu oli niissä paljon huonompi. Kallista tavaraa, itse olis pitänyt koota ja kalustelevystä tehtyjä. Ihan samannäköisiä tavaroita sai Sotkasta 1/4 hintaan. Niin ja nämä meidän Sotka-huonekalut on tehty Suomessa, itse asiassa 40km päässä kotoamme. Aika lähelle jää siis rahat.

Kaikki kotonamme käyneet ovat ihastelleet sisustustamme, jopa niitä Sotka-kaluja. Sisustukseen on siis satsattu (mun harrastus), ei ehkä euroja, vaan kekseliäisyyttä ;)

Vierailija
11/30 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi kun oli niin paska palvelu.

Vierailija
12/30 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole mikään sotkavihaaja. Itsekin olen sieltä joskus jotain ostanut, mattoja, tuolit ja jonkun lampun. Olen tutustunut sotkan huonekalutarjontaa, varmaan joka kerta kun ostetaan jotain isompaa, me vertaillaan ja kierretään kauppoja.

Sotkasta ei ole silti koskaan löytynyt mieleisiä huonekaluja, ja varmaan sekin että olen ystävieni kuullut manailevan niiden laatua (heillä on siis sotkaa), tietysti vaikuttaa.

Mutta jokainen tavallaan. En ajattele mitään ihmeellistä ihmisistä jotka sisustaa kotinsa sotkalla. Itse ollaan aina kuitenkin ostettu viimekädessä paikoista, josta tietää oikeesti saavansa laadukkaita tuotteita, vaikka ne nyt maksaa vähän enemmän niin mitä sitten? Omaan kotiin ne tulee, ja siellä kodissa me vietetään paljon aikaa, joten siihen on kiva satsata.

Vierailija
13/30 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan puusepältä ehkä...

Muuten kyllä joka paikassa myydään samaa p***aa.

Itse kuvittelin Askon olevan laadukkaampi, maksoin enemmän ja petyin. Ja uudestaankin, kun luulin ensimmäisen pettymyksen olleen vain huonoa tuuria...

Vierailija
14/30 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä löytää jos vaan viitsii etsiä. Askon kamoja mä en oo koskaan pitänyt mitenkään kovin laadukkaina, Isku sen sijaan on jo paljon parempi. Vepsäläinen on ihan ok!

Järvenpäässä on sellainen kuin Mekalustajat, josta löytyy muuramea yms. vähän laadukkaampaa.

Kyllä niitä paikkoja on vaikka kuinka paljon, jos vaan viitsii kiertää.

Vierailija
15/30 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostavat ne samoilta alihankkijoilta. Vasta Vepsäläisestä löytyy jotain vaihtelua mallistoon.

Vierailija
16/30 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isku ja Askokin noita halveksittavia halpakauppoja? Meille ostettiin nahkasohva Iskusta, ja tosi huono laatu ja ongelmia toimituksessakin. Askosta ostettu sohva on ollut hyvä ihan tyylikäskin.

Vierailija
17/30 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha inistä vastaan. Sen on moni huomannut ja todennut. Sotkasta saa melkein aina huonolaatuista kamaa, joka ei kauan kestä. Muista kaupoista vaan harvoin.

Vierailija
18/30 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän teiänkin kotoo löydy Sotkasta ostettuja? Meiltä ainakin löytyy ja samoin Suomi-Soffasta:)

Vierailija
19/30 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ostaisi esim. keittiön pöytää ja tuoleja, sillä ne ovat koko ajan kovalla käytöllä---> pakko olla laadukasta ja kestävää, ellei joka vuosi aio uusia.

Mutta esim. tv-taso, joka olla könöttää samalla paikalla vuodesta toiseen, ei siirrellä eikä liikutella, se nyt on sama mistä sen ostaa. Ei sen nyt telkkarin alta sentään yhtä äkkiä hajoa ;)

Samoin joku rahi, ei kovin montaa rikki menevää osaa ole.

Vierailija
20/30 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä niin kuin saan selville että kodin kaikki huonekalut ovat sieltä? Kyllähän vastaavia huonekaluja myydään muuallakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan