Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rouvan nännit

Vierailija
16.08.2007 |

Rouva (38-v, kaunis ja muodokas) on alkanut päästä vauhtiin vihjailujeni jälkeen. Eilen rouva lähti tyttöjen kanssa parille laittaen vaaleat kesähousut, joista pitsistringit näkyivät täysin läpi. Samoin musta toppi oli melkoa aukeava paljastaen rinnan kaarta melkoisesti.

Kertoi saaneensa melkoisesti huomiota Hesan yössä ja antautuneensa hitaisiin muutaman miehen kanssa. Yhdellä oli seissyt kovasti ja rouva oli painanut lantiotaan sitä vasten tunteakseen kullin selkeästi. Rouva kertoi kysyneensä mieheltä tisseistään ja tämän jälkeen vilauttaneensa nännejä ylhäältä päin. Ei ollut äijä pysy nahoissaan.

Kiihottaa pirusti rouvan vilauttelut ja pikkupuristelut muiden toimesta.

Miten muut rouvat, kiihottaako teitä muiden kuin miehenne kiihottuminen ja teettekö vastaavaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, mua kyllä naisena kiihottaa, kun urokset kiimasina parveilee ympärillä... kiusottelen ihan tarkotuksella. drinksuja ja kovia kaluja piisaa, kun vähän hinkkaa pyllyä niitä vasten tanssilattialla. ja sit joku tiukka toppi, josta kovat nännit näkyy läpi. voi miehiä! harva pääsee siltikään " saatille" ... :)

Vierailija
2/13 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, tykkään kiihottaa ja vilauttaa miehille. Tanssiessi painan häpyä munaa vasten ja tissit kiinni miehen rintaan. Kiihotun kovasti muiden miestien eläimellisestä hekumasta, ja annan aika kyytiä sitten kotona.

Pikkurouva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen " keikistely" täyttää just otsikon kuvaamat tunnusmerkit.

Joka leikkiin lähtee se leikin kestäköön, on vanha sanonta. Tahtoo tarkoittaa sitä, että mikäli ei ole tarkoituskaan antautua lähempään kanssakäymiseen, niin sitten on parempi tanssia aivan normaalisti ja jättää hinkkaukset ym pois.

Vierailija
4/13 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus olisi kiva kun mennään tyttöjen kanssa ulos tanssimaan niin, tulisi mies joka nostaisi minut hitaita tanssittaessamme ylösalaisin niin että kannat kohti kattoa. Se se vasta olisikin uutta. Pyörittelisi siinä parin biisin ajan.

Vierailija
5/13 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit sanat suustani :)

Vierailija:

taas sä oot täällä... hohhoijaa!

Vierailija
6/13 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28-vuotias Rouva ja tunnustan, että vilauttelu, paljastava pukeutuminen ja nakuilu oikeassa ympäristössä saa minut hyvin kiimaiseksi. Mieheni tietää haluistani, häntä se kiihottaa myös ja hän sallii sen minulle myös kun olen liikkeellä tyttöjen kanssa. Työaikana enemminki peittelen runsaahkoa ( enkä häpeä tunnustaa, että miehen rahoilla suurennettua/muotoiltua rintavarustani ) ja viihteellä, kylpylälomilla, ulkmanmatoila en epäröi tyylillä näyttää, että povea ja pyllyä löytyy ja sopivassa paikassa voi vilahtaa posliinipiimpsanikin.

Vierailija
7/13 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta turvallisesti seinien sisäpuolella olemme tehneet yhtä ja toista. Kyllä minua kiihottaa se kun mieheni katselee kun harrastan toisen miehen kanssa esileikkejä. Itse rakastelun aikana sitä ei sitten samallalailla huomioi ympäristöä.

Jälkeenpäin tuntuu kyllä joskus vähän nololta - varsinkin jos on oikein innostunut.

Vierailija
8/13 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää vilauttaa ulkona ja toinen sisällä. What' s the difference? Ei teidän naisten tarvitse erityisesti vilautella. Kesävaatteet paljastavat aivan riittävästi.

Baareissa vilauttelut on ihan tollojen hommaa.

Vierailija
9/13 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaisia persjalkaisia lättätissi koiranaama-akkoja jaksa katsella kesäisin. Siksi suuntaankin Pattayalle kunnon ladyboy seuraan pitämään hauskaa. On se ihmeellistä miten mies voi olla kauniimpi kuin suomalainen norsu maatiaisnainen!

Vierailija
10/13 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitten katselen ohikulkevien molemmissa päissä, etenkin alasemmoisessa.

Vierailija
11/13 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
12/13 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2007 klo 12:52"]

Rouva (38-v, kaunis ja muodokas) on alkanut päästä vauhtiin vihjailujeni jälkeen. Eilen rouva lähti tyttöjen kanssa parille laittaen vaaleat kesähousut, joista pitsistringit näkyivät täysin läpi. Samoin musta toppi oli melkoa aukeava paljastaen rinnan kaarta melkoisesti.

Kertoi saaneensa melkoisesti huomiota Hesan yössä ja antautuneensa hitaisiin muutaman miehen kanssa. Yhdellä oli seissyt kovasti ja rouva oli painanut lantiotaan sitä vasten tunteakseen kullin selkeästi. Rouva kertoi kysyneensä mieheltä tisseistään ja tämän jälkeen vilauttaneensa nännejä ylhäältä päin. Ei ollut äijä pysy nahoissaan.

Miten muut rouvat, kiihottaako teitä muiden kuin miehenne kiihottuminen ja teettekö vastaavaa?

[/quote] Milloin olet siellä patsailla seuraavan kerran? ;)

Vierailija
13/13 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2007 klo 12:52"]

[/quote]

Olimme avovaimoni kanssa kylässä. Naisella on isot rinnat joita katselen mielellään, ehkä tietääkin sen. Hän keräsi lapsensa leluja lattialta, rintaväliin siis oli suora näköyhteys. Hänellä oli farkut ja teepaita päällä josta myös näkyi läpi mustat rintaliivit ja josta nännit näkyi ihan selkeesti. Onneksi istuimme, mulla oli kalu kovana ja sitten hän sanoi että kahvi on tippunut tulkaa kahville. Oli erittäin noloa kun kaluni pullisti farkuissa, näkihän sen aivan selkeesti. Voi helvetti jos hän olisi jonain päivänä soittanut minulle että haluatko naida minua, en olisi empinyt ollisin lähtenyt auttamaan neitoa pulassa, nainen on 34v olisi kyllä kelvannut. Olen kyllä sitämieltä että jotkut naiset esittävät sulojaan kiusatakseen meitä miehiä m38