Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuoleman enkeli puki poikansa tytöksi.

Vierailija
16.08.2007 |

Poika oli myös kova tuuppimaan ja häiritsemään muita lapsia perhekerhossa. Toiset äidit sääli poikaa, ja kuolemanenkeli ei pitänyt sille minkäälaisia rajoja. Kukaan ei kehdannut poikaa komentaa.

Onkohan täällä joskus tuosta pikkupojasta kirjoitettu?

Tosiaan säälittää pikkukaveri!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kylla antanut pojan kokeilla mun huulipunaa, siis ihan pikkasen vain ja kotioloissa. Yhdessa sitten naureskeltiin peilikuvalle. Enpa usko etta tuo nyt haittakaan aiheutti... Selitin kylla etta huulipunaa kayttavat vain naiset.

Vierailija
22/37 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä on tuolla tavoin kategorioida tyttö- ja poikajuttuja? Missä raja menee ja miksi? Saako poika leikkiä nukeilla? Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän päivään mennessä en ole nähnyt, että joku letittäisi pojan hiuksia!

Vierailija
24/37 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on ihan maskuliininen mies!

Vierailija
25/37 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuvat asian vierestä kun pitäisi puhua asiasta.

EI, EI OLE NORMAALIA LETITTÄÄ POIKALAPSEN HIUKSIA KAHDELLE LETILLE!

Vierailija
26/37 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä hyötyä on tuolla tavoin kategorioida tyttö- ja poikajuttuja? Missä raja menee ja miksi? Saako poika leikkiä nukeilla? Miksi?

Onhan se niitä joskus retuuttanut. Pojalla on myös leikkihella yms. Mutta nyt olikin kyse ulkonäkö asioista, ja ei mistää pienistä sellaisista. Vaan siitä mitä voi vanhempi lapselleen opettaa. Mä olisin varmasti saanut poikani sekaisin, jos olisin hänet pukenut pienestä asti tytön isosiskonsa vaatteisiin, antanut kasvaa tukan pitkäksi ja laittanut sen saparoille joka aamu. Luulis jo vähemmälläkin menevän pään sekaisin pienellä.

Se että olen kieltänyt pojaltani huulipunan käytön, on mun mielestä ihan normaalia kasvattamista. Ollaan mekin hei sitä kotona kokeiltu peilin edessä, mutta ei me meikit naamassa ulos lähdetä.

Mun mielestä sä et edes yritä ymmärtää mitä selitän, tai sitten en vaan osaa.

Vierailija
27/37 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä itse en meikkaa, eikä edes korviksia. Päiväkodista tuon mallin hakenut, mut aikansa kutakin, sit huolestuisin jos poika ois 13v ja tekis saman :D

Vierailija
28/37 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika saa itse valita mitä laittaa päälleen. Hametta ei ole halunnut, mutta pinkin glittereillä koristellun paidan kyllä.

Miksi ihmeessä lähtisin selittämään, että sellainen on vain tyttöjen/poikien juttu?

Pitkää tukkaa hänellä ei ole käytännön syistä (tukka ohut, takkuuntuu helposti).

Ainoa mihin poikani täytyy taipua, on se, ettei hänelle tule kuukautisia eikä hän voi olla raskaana ja imettää. Biologiset seikat siis.

Vierailija
29/37 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisellä pojalla on siis pitkät hiukset, joita äitinsä on leitellyt erilaisille leteille. Muuten ei missään artikkelissa sanota, että hän olisi ollut puettu tyttöjen vaatteisiin. Itselläni oli aikoinaan avomies, joka piti poninhäntää ihan joka päivä. Apua, olikohan hänen äitinsä sarjamurhaaja!? Murhaili varmaan niitä pikkukoululaisia, joiden opettaja hän oli.

Jälleen päästään yleistämään, että kaikki normista poikkeava käytös on merkki sairaasta ja rikollisesta mielestä. Tuon äidin tekemät murhat ovat merkki vakavasta mielenterveyden häiriöstä, mutta mielestäni se, että antaa lapsensa tukan kasvaa ja pitää sen letillä, koska se muuten olisi jatkuvasti takussa, ei ole vakavaa mielisairautta.

Nimimerkki " Poikansa vasta 4-vuotiaana ensimmäistä kertaa parturiin vienyt"

Vierailija
30/37 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia äitejä täällä oikein palstailee.

EN OLE KOSKAAN NÄHNYT YHDENKÄÄN PIKKUPOJAN KULKEVAN LETIT PÄÄSSÄ JA OLEN NÄHNYT KYLLÄ AIKA PALJON PIKKUPOIKIA.

Vierailija
31/37 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole letittänyt. Toivottavasti eivät päiväkodissa tädit pidä minua murhaajana :-)

Vierailija
32/37 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin itse ole letittänyt mutta taidanpa ihan piruuttani ruveta laittamaan lettiä ja nutturaa. Saa sitten lähiömammat hirviö-lisko-spiderman-vaatteisiin puettuine poikineen kauhistelun aihetta.

Vierailija
33/37 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni poika letitetty kuin joku peppi pitkätossu.

Vierailija
34/37 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus omalle pojalleni pienenä jostain jutusta sanonut, että saat laittaa, mutta tiedäthän, että tuota pidetään yleensä tyttöjen asuna ja joku voi luulla sinua tytöksi.

Haluan, että lapsi voi luottaa minuun. En halua, että poika suuttuu siitä, että olen muka tieten tahtoen antanut tehdä jotain mille muut olisivat vaikka nauraneet.

Ja poika ei itseasiassa kauheasti välitä muiden mielipiteestä, ja siitä olen ylpeä. Usein puhutaan asioista, mikä on yleensä tapana ja onko mitään hyvää syytä (esim. ei ole mitään syytä olla leikkimättä barbeilla).

Vierailija:

Miksi ihmeessä lähtisin selittämään, että sellainen on vain tyttöjen/poikien juttu?

Vierailija
35/37 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan hiukset palmikolla

Aikuiset päivittelivät salaa keskenään myös poikalapsen hiuksia. Äiti oli antanut pojan paksun, vaalean tukan kasvaa ylipitkäksi ja sitoi sen päivittäin erilaisiin, tyttömäisiin kampauksiin. Hän pukikin lastaan kuin tyttöä.

- Luulin lasta alkuun automaattisesti tytöksi, sillä hänelle oli solmittu milloin ranskalainen ja milloin joku muu letti. Saparot oli ehkä yleisin kampaus, tuttava kertoo.

Vierailija:

Kyseisellä pojalla on siis pitkät hiukset, joita äitinsä on leitellyt erilaisille leteille. Muuten ei missään artikkelissa sanota, että hän olisi ollut puettu tyttöjen vaatteisiin. Itselläni oli aikoinaan avomies, joka piti poninhäntää ihan joka päivä. Apua, olikohan hänen äitinsä sarjamurhaaja!? Murhaili varmaan niitä pikkukoululaisia, joiden opettaja hän oli.

Jälleen päästään yleistämään, että kaikki normista poikkeava käytös on merkki sairaasta ja rikollisesta mielestä. Tuon äidin tekemät murhat ovat merkki vakavasta mielenterveyden häiriöstä, mutta mielestäni se, että antaa lapsensa tukan kasvaa ja pitää sen letillä, koska se muuten olisi jatkuvasti takussa, ei ole vakavaa mielisairautta.

Nimimerkki " Poikansa vasta 4-vuotiaana ensimmäistä kertaa parturiin vienyt"

Vierailija
36/37 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska halusi nöyryyttää ja alistaa tätä.

Vierailija
37/37 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALOO?!?!?!?!??!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan