+++HUHTIHIPPUSET ++++ to-pe vko 33
Kommentit (44)
Mahtavaa Pikkupapu, tuhannesti onnea plussasta!!! :) Olipa ihanaa tulla mökiltä ja lukea uutinen. :) Onnellista odotusta!!! Aivan upeaa!
Itse aion odotella keskiviikkoon, ja testaan silloin aamulla, jos menkat ei ala ennen sitä. Rinnat on kipeät sivuilta, joten se on hyvä merkki. Saa nyt kuitenkin nähdä, sillä toisaalta näitä " oireita" nyt voi olla jo ihan senkin takia, että sitä plussaa toivoo niin kamalan paljon.
Rizza kp 35/37, dpo 12
tännekin lauantaina reissussa (kp 37 siis vaihtui kp1ksi)! Ja todella kipeästi tulikin. Mutta jotenkin arvasin, että juuri tuolloin iskee, vaikkei mitään menkkaoireita aiemmin ollutkaan. Pahoittelut myös johanniinalle, Annihelenalle ja Helmeelle!
Minä myös siirryn varmaan suoraan kesäkuisiin, kun seuraava la olisi sitten mahdollisesti heti kesäkuun alussa. Kun joku vaan perustaisi ne kesäkuiset. Pitäisiköhän itse aloittaa pino, jokohan sinne olisi tulijoita...?
Aloitinkin jo greippimehun nyt aamulla, kun eilen illalla vasta pääsin kotiin reissusta. Aikaisemmin olen juonut tuota rybb´n deckeriä ja se on ollut hyvää, mutten ollutkaan huomannut että siinä onkin makeutusainetta!! En ymmärrä miten on jäänyt muka tarkistamatta. Joten ostin tarjouksesta viimeviikolla sitten sitä Valion mehua. Laimennan yleensä sen puoleen vedellä (tai frissillä) ja hyvin maistuu minulle. Nyt vaan päättämään, että testaisiko sitä ovulaatiota vai ei... Voi olla, että tulee tilattua niitä ovistikkuja jo tänään. Voi tulla aika pitkä putki tikkuun pissimistä, mut jos aloittais siinä kp 10 aikoihin varmuuden vuoksi.
Onnea vielä Pikkupavulle ja tsemppiä Rizzalle ja Calzal:lle piinapäiviin! Olikos ketään muita enää jäljellä?
- Salsatar kp3/28-46 (viimeksi 36)
Voi harmi Salsatar! Toivoin niin, että sinullekin se plussa nyt tulisi. Toivon onnea sinulle ensi kiertoon. Minäkin tästä varmaan tipun sitten suoraan kesäkuisiin tällä viikolla.
Eikö meitä enää ole täällä muita jäljellä? Jääköhän tämä nyt minulla yksinpuheluksi täällä...En osaa edes uutta pinoa tehdä, joten kirjoittelen tähän.
Lämmöt on yhä korkealla ja samoin kohdunnapukka. Keskiviikkona pitäisi menkkojen alkaa, joten huomenna tippuvat varmaankin sitten lämmöt, jos raskaana en ole. Lauantaina testasin siis Viljatestillä negan.
Rizza kp 36/37, dpo 13, yk 15
Toivotaan, ettei lämmöt tipu sinulla! Minä en ole aikaisemmin koskaan mittaillut aamulämpöjä, mutta ehkä viikon tuossa viimekierron lopussa ja perjantaina tippui lämmöt ja la aamuna alkoikin menkat. Näköjään tuon ainakin sitten tietää tässäkin kierrossa. Ajattelin nyt mittailla tästä lähin noita lämpöjä niin voisi paremmin mietiskellä sitä oviksenkin ajankohtaa. Ja eihän tuo paljon vaivaa (eikä varsinkaan rahaa!) vaadi.
Ja siis vasta yk2 alkamassa, joten aika vihreä olen. Plussatoiveet on kuitenkin kovat!
Sinulle Rizza toivoisin kyllä kovasti sitä plussaa, kun olet niin pitkään jo odotellut! Pidän peukut ja varpaatkin pystyssä! *bd* *bd*
Kiitos Salsatar! Toiveet on kyllä todella korkealla, mutta sitten kyllä putoan ja lujaa, jos menkat tästä alkaakin. Joka kiertoon sitä kuitenkin sitten lähtee uutta tarmoa puhkuen, kun sitä pientä nyyttiä niin kovin haluaa. Luovuttaa en aio. :)
Kiitos vielä AnniHelenille, Rizzalle ja Salsattarelle onnitteluista!
Rizza, nyt testaat sen plussan keskiviikkona ja lähdet mukaan odotuspuolelle. Mä vedän sua mukanani oikein kovaa¿ :)
Salsatar, pahoittelut tätipirulaisen epätoivotusta vierailusta. Toivottavasti kesäkuu olisi plussakuu myös sulle.
AnniHelen, joo mä vedän sut CalZalin kanssa mukanani tuonne odotuspuolelle ja sillä sipuli! Muuta tulosta ei hyväksytä eikös juu? ;)
(.) Testasin sitten tänään, kädet täristen, uudestaan Aconilla. Ajattelin, että jos se negaa näyttää niin haluan sen mahdollisimman pian tietää, etten turhaan nostata toiveita. En ole kyllä koskaan jännittänyt testausta yhtä paljon kuin nyt. Onneksi testiin tuli haamu ja ehkä aavistuksen verran tummempi kuin eilisaamuinen (en saanut kuvaan sitä). Ajattelin torstaina vielä testata (tädin olisi viimeistään pitänyt tulla) ja sitten siirryn pikkuhiljaa odotuspuolelle.
Paljon plussatuulia vielä jäljellä oleville huhtiksille, Rizza nyt ainakin!
Tässä vielä linkki tämänaamuiseen rtestiin, jos osaan sen tähän liittää:
http://www.aijaa.com/v.php?i=856621.jpg
Pikkupapu kp 29/31 dpo 12 yk 6
Kyllähän tuo plussalta näyttää ja vielä ennen menkkoja!!:) Paljon onnea!
Salsatar: Pahoittelut tippumisesta! Muistin sut, kun oot joskus mulle jotain vastaillu!:) Onnea seuraavaan kiertoon!
Minä se käyn täällä aina kurkkimassa vaikkei yritys varsinaisseti oo edes päällä, eipä kyllä ehkäisyäkään!;) Nyt tuntuis että on ovis, jee! Eilen tuli peittoja heiluteltua, joten katotaan onko tuottanu tulosta.. Vaikka tosiaan niitä minipillereitä ehdin muutaman päivän testata. Nyt on kp 13/25-35. Ihmeen paljon mulla heittelee tuo kierto(ärsyttävää)!
-minime
Onnea ihan hirveesti ja tarrasukkia mukaan! Olisi tosi ihanaa jos saisit tässä samassa imussa vedettyä meidät muutkin sinne odotuspuolelle.
Tänne ei mitään uutta, huomenna meillä tosiaan eka aika tutkimuksiin ja oishan se ihana kuulla siellä että oon raskaana. Mut tohon en valitettavasti usko edes itse...Enemmän odotan ja toivon että jotain löytyisi joka selvittäisi tätä mystistä tärppäämättömyyttä.
Kovasti teille muille piinailijoille +++++-säteitä!
CalZal kp26/28-36
Kiitos Minime05 onnitteluista! Paljon plussatuulia myös sinne!
CalZal, toivottavasti plussa tulee testiin, eikä tutkimuksia tarvita. Jos tutkimuksiin kuitenkin menette, niin toivottavasti kaikki menee hyvin.
(.) Tämänaamuinen testi näytti jo vahvempaa viivaa, joten uskottava se on. Meille tulee kevätvauva. Taidankin nyt siirtyä täältä odottajien puolelle. Kiitos kaikille, jotka olette samaan aikaan yrittäneet ja muakin useasti tukeneet. Käyn vielä täällä seuraamassa ainakin Rizzan, AnniHelenin ja CalZalin kuulumisia. Pidän peukkuja oikein kovasti, että kaikille teille plussat tulisi! :)
Pikkupapu rv 3+5
Onnea Pikkupapu!!! Olen todella iloinen puolestasi! :)
Tänään kp 37/37 ja lämmöt vielä samaa rataa kuin eilen. Laskevat kyllä tänään, sillä eilen illalla kokeilin kohdunnapukkaa ja sain sormeeni tipan verta...:( Joten kyllä ne menkat sieltä viimeistään huomenna alkavat, nyyh. Eilinen ilta meni sitten itkua tuhrustellessa. Miksi en raskaudu, vaikka Apteekin ovulaatiotesti näytti kahtena päivänä todella vahvaa plussaa ja ovulaation tunnistin. Seksiä harrastettiin ahkerasti ja lämpöjä olen mittaillut. Nekään ei näköjään vielä riitä.
Noh tänään on jo parempi olo ja pakko se on vaan odotella niitä menkkoja ja siirtyä kesäkuisiin kuumeilemaan. Toivoin syntymäpäivälahjaksi raskautumista, ja samaa toivoin jo vuosi sitten.
Kun saisi sen esikoisen edes joskus lähitulevaisuudessa...
Rizza kp 37/37, dpo 14, yk 15
Salsattarelle pahoittelut. Mä kans aloin juoda viime kierrossa greippimehua =). Ja omasta puolesta suosittelen ovistikkuja. Kannattaa ainakin kokeilla.
Rizza, voi ei... Olisit jo todella plussasi ansainnut. Pidän sulle hurjasti peukkuja, että tätioireet olisivatkin vääriä.
Calzal, sulle kans plussaonnea. Ja jos ei nyt tärppää, onneksi pääset tutkimuksiin. Kerrohan sitten miten kävi!
Hei, hei Pikkupapu! Perässä tullaan. Ihan varmana tullaan!!
AnniHelena
Toivotaan nyt kovasti, ettei se täti sieltä kumminkaan tulisi. Olisi kyllä aika teidänkin saada se kovasti odotettu plussa. Jos se tätipaholainen sieltä nyt kumminkin tulee, niin pidän kaikki peukut ja varpaatkin pystyssä sulle, että ensi kierrossa teillä sitten viimein tärppäisi!
Ihan selvästi minäkin tuossa toisenkin viivan näin. :) Hienoa, kun joku pitkänmatkalainen saa plussan! Oli pakko tulla onnittelemaan, vaikka en muuten olekaan mihinkään pinoutunut sen jälkeen, kun täältä huhtihippusista tipahdin.. Muutaman kerran olen kuitenkin tätä pinoa käynyt katsomassa.
Vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan pikkuiselle! Ja muille täällä vielä kuumeileville kovasti plussatuulia..
Khaos
onnitteluista Khaos, mä muistan sut hyvin. Täytyy sanoa, että kyllä tätä plussaa jo kerettiin odottamaankin. Nyt tuntuu hyvältä kun se vihdoin on saavutettu.
Toivon myös sulle sydämeni pohjasta plussaa nyt meneillään olevaan kiertoon. Mikään ei olisi mukavampaa kuin isolla porukalla mennä odottajien puolelle. Paljon plussatuulia siis sinnepäin! :)
vaikka toukokuisiin kuulun, mutta annihelena kun kyseli siitä meidän käynnistä tutkimuksissa. En saanut vastausta juuri mihinkään vielä, ultrassa näkyi sen verran että kohdun limakalvo on tosi paksuna ja kuulema se enteilee runsaita menkkoja tai sitten oisin raskaana. Mä alan jo haalii mökille isoa kasaa side-ym.tarpeita että eiköhän se täti sieltä rynni kovalla vauhdilla lähi päivinä...
Joten jatketaan piinailua ;)
CalZal kp27/28-36
limakalvon paksuusasiaa oon miettinyt, kun viime gynekäynnillä ei puhunut siitä mitään. Otatti verikokeen, josta selvisi että ovuloin.
Oikein vahvastihan sä olet CalZal vielä mukana huhtikuisissa!! Paljon, paljon plussaonnea!!
Tänään kysyi kaksi ihmistä, että koskas meille tulee toinen lapsi... Aaaarrggghh!!!!!
AnniHelen@ kp5
mut oikeestihan mä tonne toukokuisiin kuulun ku la ois tod.näk sen kuun puolella. Kyllähän mäkin nyt toivon ja kovasti toivonkin et josko se ois nyt tärpänny, mut valitettavasti mulle noi runsaat menkat on ollu viime aikoina tutumpi vieras :(
Täällä vielä roikutaan, vaikka vatsassa on jo sellainen olo, että menkat ne alkaa. Vessassa olen koko ajan ravannut, eikä vielä ole tullut mitään. Saa nähdä alkaako menkat yöllä vai aamulla...Lämmöt on yhä koholla, joten ne laskee sitten huomenna.
Sain ihan kamalan pahoinvointikohtauksen tänään illalla. Luulin, että oksennan ja makoilin kylpyhuoneen lattialla jonkin aikaa. Maistoin yhden palan valkoista suklaata aikaisemmin, josta epäilen, että siitä tämä pahoinvointi alkoi. Oli meinaan päiväys kuulemma miehen mukaan mennyt helmikuussa vanhaksi :( Minä kun luulin, että raskaana ollaan...
Rizza kp 37/37
Siirryn kesäkuisiin, tänään alkoi kunnon vuoto.
Rizza kp 1/37-47, yk 16
Ihan herkisti nuo sun sanat. Vedät sitten meidät mukanasi sinne odotuspuolelle, eiks joo. Voin vain kuvitella epäuskosi plussasta, tuntisin varmasti samoin! Onnea vielä.
AnniHelen@