+++HUHTIHIPPUSET ++++ to-pe vko 33
Kommentit (44)
Ensiksi pahoittelut ja voimahali Kapalle! Itse olen ollut myös yllättynyt, että eipäs sitä välttämättä ykskaks esikoisen jälkeen saakaan toista. Vaikka varsinainen yrityskierto on meillä ensimmäinen niin toinen raskaus olisi ollut tervetullut heti, kun mahdollista. Onneksi toisen saaminen on enemmän kuin mahdollista, kun esikoisenkin on saanut. Mutta eipäs se lohduta, kun sitä niin kovasti odottaisi heti :/. Onnea toukokuisiin!
ON: Itsellä ei edelleenkään mitään uutta. Välillä käy aina sellainen lievä menkkaolo ja odottelenkin sitä tätiä kylään. Välllä muka käy sellainen todella lievä kuvotustunne, mutta se kyllä taitaa johtua tästä kuumuudesta mikä meillä aina kesällä on sisällä. Hullun kuuma täällä ja hiki pinnassa koko ajan! Itsellä jää kyllä toukokuiset kokonaan väliin, jos täti saapuu koska on niin pitkä kierto ja menen suoraan kesäkuisiin. Mutta odottelua odottelua...
Myissi, Rizza ja Annihelen@ ovat täällä olleet piinailemassa, plussaonnea!
- Salsatar kp 35/28-46
onkos mitään mahiksia, että olis voinu tärpätä? Pidetään nyt kuitenkin peukkuja sinnekin pystyssä! *bd*
Ensin Kapalle pahoittelut. " Näköjään ei sitten kakkosen teko olekaan mitään helppoa hommaa.." Älä muuta sano =( Onnea Toukokuisiin!
Rizzalle pidän peukkuja! Hurjan pitkä odotus sulla, olis jo sun vuoro!!
Kaktus: Toi " itsestä tuntuu turhauttavalta, kun menkat ei ala" kuullosti tutulta. Tein eilen negatestin ja menkkanippailuja on aina välillä =(.
Salsatar: Mä toivoin ekassa yrityskierrossa ihan yhtä kovasti raskautumista, kun nyt tässä kuudennessa (pian seitsemännessä) kierrossa. Intoilin täällä kuukausipinossa ja olin todella pettynyt tädistä. Ei se odotuksen odotuksen pituus tuota muuta. Se tunne ehkä vaan muuttaa ajan kuluessa muotoaan. Kovasti plussaonnea myös sulle!!
ON: Täti ei vielä tullut, mikä on positiivista, koska luteaalivaihe mulla on ollut useita kiertoja sen 10 päivää, pari kertaa 12. Nyt tulee ainakin 11, joten se on hyvä. Muuten toivon, että täti tulisi, kun tämä kierto on menetetty. Eilen dpo 10 siis tein negan One Step 10mlU/ml testillä, olis siinä jo näkynyt jotain, jos olis näkyäkseen =(. Menkkajuilintaa on aina välillä. Tätiä päin siis mennään ja yk seitsemää. Jos 7 olis mulle se onnen numero.
Paljon plussaonnea vielä piinaileville ja muiden kanssa nähdään toukokuisissa. Ikävä kyllä...
AnniHelen@ kp 24/22-? dpo11 yk6 (vielä pienen hetken)
Eli täällä ollaan kypsyttää vaan oma tilanne.
On ollut vähän taukoa..siis kp on jo huimat 58/32 ja mitään ei tapahdu. Kävin juuri yksityisellä ultrassa ja ovulaatio on ollut lähiaikoina eli lisää odottelua (niin kuin sitä ei olisi jo tarpeeksi saanut harrastaa). Kuumeilen ilman laskettua-aikaa, sillä ei ole hajuakaan mikä se olisi. Että näin täällä.
Ida
Piti tulla vielä vilaseen tätä pinoa, vaikka meillä yritys on nyt hieman tauolla. Aloitin muka viime viikolla pillerit, mut heitin ne eilen roskiin, kun tuli tutut haittaoireet.. Limakalvot kuivuu ym. " mukavaa" !:( Soitin jo terveyskeskukseen että otan sitten sen kierukan kun vuoto alkaa.. Mutta mutta, tietysti toivo elää nyt tällä välin tärppäis, miehelläkään kun ei ois mitään sitä vastaan. Ois se vauveli vaan niin ihana, ei sille mitään voi!:)
Onko kellään kokemusta/tietoa tuosta että jos jättää pillerit pois heti ekan viikon jälkeen, että kuinka sotkee kiertoa tai vaikuttaa raskautumiseen? Kiitos jos joku osaa vastata! JA TÄRPPIONNEA!!
-minime kp9/34
Onko kukaan testannut tänä aamuna?? Itse ajattelin testata huomenna, kun on dpo 11. Jokohan silloin Vilja-testissä näkyisi jotakin...Olen jo tänään ja eilen ollut ihan surullinen, kun oireita ei ole. Ainoa, mikä on ollut erilaista jo viikon, on aamun ensimmäinen vessassa käynti. Alavatsaa ihan pakottaa, kun rakko tuntuu niin täydeltä. En muista onko tällaista ollut aikaisemmin. Onko muilla ollut samanlaista tunnetta?
Rizza kp 32/37, dpo 10
Niin se täti sitten löysi perille =(.
Plussaonnea jäljellä oleville! Rizza, olen kirjoittanut esikoisen odotuksesta viikolla 6 tai 7 muistiin, että sattuu/tuntuu pissatessa. Tosi hyvältä sun tilanne kyllä kuullostaa.
AnniHelen@ kp1 yk7
Voi harmi AnniHelen@! Ei muuta kuin onnea uuteen kiertoon!!!
Meitä viimeisiä huhtihippusia ei taida täällä olla enää kovinkaan montaa...Mulla oli tänään töissä menkkakipua yhtäkkiä muutaman minuutin ajan, ja kun kävin vessassa niin ei kuitenkaan ollut tullut mitään.
Jännittää jo testata huomenna, jos tuleekin vain nega. Toisaalta tekisi mieli venyttää sitä testaamista ensi viikolle, jos vain pystyn. Harmittaa aina käyttää niin monta testiä turhaan.
Rizza kp 33/37, dpo 10
Joo, on hiljaista...
Päätin siis tuoda korteni kekoon, ettei pino aivan hiljene.
(Mä täällä varmaan itsekseni höpötän koko ensi viikon kun la olisi 30.4.)
Sitten asiaan.
AnniHelenille pahoittelut tädin vierailusta!
Salsatar, mitä testi näytti?
Ida, kyllä sulla on hurjat nuo kp:t, ettei ihme ole kun hermot menee. Tsemppiä sinne ja toivotaan, että pitkä odotus palkitaan plussalla!
Minime05, en osaa vastausta antaa kun en ole vuosiin pillereitä syönyt enää.
(.) Käytin sitten yhden Aconin herkän testin ja puhdasta negaa näytti. Kp:t on vielä sen verran aikaset, että toivoa vielä on, vaikkei uskoa niinkään ole. Tämä kohta puolen vuoden tulokseton yritys on kyllä sen verran tehnyt kyyniseksi, että uskon raskauteen vasta kun näen ne kaksi viivaa tikussa (jos silloinkaan).
En olisi koskaan arvannut, että toisen lapsen saaminen voisi olla näin vaikeata.
Jos täti tälläkin kertaa tulee, niin siirryn suoraan kesäkuisiin kun kierrot on ollut viime aikoina vähän pidemmät.
En kuitenkaan heitä pyyhettä kehään ennen kuin täti on virallisesti täällä, joten siihen asti odotellaan ja katsellaan. Kaipa mä huomennakin yhden testin ¿tuhlaan¿; onhan noita.
Huomiseen!
Paljon plussia vihoviimeisille huhtikuisille!
Pikkupapu kp 27/31 dpo 10 yk 6
Pikkupapu, kun meillä oli nuo samat yk:t. Ja näköjään samoja ajatuksiakin. Pahoittelut negasta, mutta vielä sulla on toivoa. Puhallan sulle hurjan plussapuhurin!
AnniHelen@ kp2 yk7
mäkin muistan sut hyvin kun ollaan jo sen verran kauan samoissa pinoissa menty. Yrityskierrotkin on samat. Kiitos puhureista, mutta mä pahoin pelkään, että perässä tullaan taas. En vaan jaksa uskoa, että se nytkään tärppäisi kun ei ole aikaisemminkaan, mutta kohtahan se selviää. Oikein paljon plussatuulia myös sulle!
Pikkupapu
No onhan täällä vielä onneksi elämääkin! :)
Minäkin testasin tänään negan Viljatestillä. Kyllä harmittaa. Lämmöt on yhä koholla, tänä aamuna peräti 37.1. Muutenkin ihan sellainen tunne, että olisin voinut jopa olla raskaana. Nyt en aio testata ennen ensi viikkoa enää, ei sitä pettymystä vaan jaksa. Viime raskaudessa testasin herkimmällä testillä samoilla päivillä jo aivan haalean plussan.
Pikkupapu: Mäkin olen täällä vielä ensi viikolla, sillä laskettuaika olisi 28.4. :) Kierto on kans niin pitkä, että seuraava laskettuaika menee jo kesäkuulle.
Harmittaa, jos nyt ei tärppää ja joutuu taas aloittamaan alusta. Meillä yritystä on onneksi ollut niin kauan, että tutkimukset odottavat meitä sitten syys-lokakuussa. Mutta olisi se plussa kiva kuitenkin saada luomuna sitä ennen.
Rizza kp 34/37, dpo 11, yk 15
Hei mulla kans la ois 30.4 jos hyvin käy. Mä oon muuten vaan viettänyt hiljaiseloa täältä. Enää on yks raskaustesti jäljellä niin en uskalla vielä testata. Oon lähössä nyt viikonloppureissuun että ajatukset on taas jossain muualla kun omassa navassa.
Onkos teillä muilla ollu mitään " oireita" ? Itellä tuntuu että vähän väliä jotain tuntemuksia.
Helmeeee kp25/24-32 yk3
tännekkin...tuli kp45 eli kierto lyheni viime kerrasta. Vaan olis saanu pysyä pois, nyt kp3.
Ketuttaa tää et taas alkaa alusta..
en jaksa enempiä nyt, kattoo tuleeko mihkää pinoon kirjoteltua enään. Vauvakuume on kova, rassaavaa tää tärppäämisen oottelu! Ehkä livistän taka-alalle, mut tsempit vielä muille!
Rizza, pahoittelut negasta. Kyllä se vaan on joka kerta yhtä musertavaa¿Toivottavasti nega muuttuu vielä plussaksi kun uudelleen testaat. Olisi jo korkea aika sinnekin plussa tulla. Pidän sulle kovasti peukkuja! bd bd
Helmee, samoissa mennään. Mulla oli alun perin la 28.4 (sama kuin Rizzalla), mutta pidemmän kierron takia uusi la olisi todennäköisesti 1.5. Tarkistin vielä vanhasta kalenterista tuota mun luteaalivaiheen pituutta ja sen mukaan toukokuun alulle menisi. Oireisiin vastaisin, ettei mulla ole ollut mitään sen kummempia oireita. Olen ollut väsynyt, mutta niin olen aina muutenkin.
Johanniinalle pahoittelut tädin vierailusta ja parempaa onnea seuraavaan kiertoon!
(.) Testasin tänään uudestaan Aconin herkällä testillä. Olin satavarma, että negaa taas näyttää, mutta testiajan sisällä sainkin näkyviin haamuviivan. Näkyy vielä kun testi on kuivunut. Olen varovaisen toiveikas, että jos kaikki menee hyvin (viiva vahvistuu / täti pysyy poissa) niin meille tulee kevätvauva. Ilmoittaudun pussanneisiin kun/jos haamuviiva vahvistuu, joten sitä odotellessa olen vielä mukana huhtikuisissa kuten ennenkin. Uudestaan ajattelin testata ylihuomenna.
Varovaisen onnellinen Pikkupapu kp 28/31 dpo 11 yk 6
Hieno uutinen! Toivon sulle kovasti viivan vahvistumista!!!
Johanniinalle pahoittelut =(.
AnniHelen@
varovaisen paljon onnea ja eiköhän se haamu siitä vahvistu. Ihanaa, oon tosi iloinen sun puolesta!
Mä oon ollu tän kierron tosi taka-alalla kun alko usko menee koko raskautumiseen...Mahdollinen la ois 1.5 eli molempia pinoja oon kyllä käyny lukemassa. Tutkimuksiin mennään ens viikolla eli toivottavasti jotain sitten selviäis!
CalZal kp25(?)/28-36
Onnea Pikkupapulle pikkuviivasta ja toivotaan että se vahvistuisi.
Itse tipahdin kyydistä kun täti tuli aamulla yllättäen ja hirveät kivut on vaikka yleensä ei ole mitään kipuja. Heti oli kierto lyhyempi kun ei kuumeillut niin tiiviisti vai johtuiko vain jostain muusta. No Toukokuisiin sitten vaan kunhan nyt ennättää. Muille parempaa onnea!
Helmeeee kp1
Kiitos kovasti onnitteluista! :)
Joo, täällä olen vieläkin vähän epäuskon vallassa, vaikka toiseen testiin jonka tein tänään tuli myös se toinen viiva. On vain niin vaikea uskoa sitä todeksi kun on niin monta kertaa aiemmin pettynyt. Nyt pelkään, että haamu ei vahvistu tai katoaa kokonaan. Kaipa tämä kuukausien odotus on tehnyt musta niin kyynisen, etten usko vaikka omilla silmillä tuloksen näen. Siksi en vielä uskalla iloita, vaan odottelen rauhassa, mitä tuleman pitää. Toivottavasti viiva vahvistuisi ja saisimme sen kevätvauvan. Nyt vielä odottelen ja yritän pitää pään kylmänä ja jalat maassa.
AnniHelen ja CalZal toivon myös sydämeni pohjasta, että teille molemmille tulisi se kovasti kaivattu plussa. Olette molemmat sen enemmän kuin ansainneet. Olemme jo tuttuja monesta pinosta ja ei olisi mitään hienompaa kuin että pääsisimme kaikki yhdessä sinne odotuspuolelle...
Jään nyt odottelemaan teiltä plussauutisia¿
Helmeelle pahoittelut tädin vierailusta. Toivottavasti plussa tulee sitten toukokuisissa. Paljon plussatuulia myös sinnepäin!
Pikkupapu kp28/31dpo 11 yk 6
joten pistin uuden pystyyn.
Kuinka monella on nyt piinaviikko meneillään?
Itsestä tuntuu turhauttavalta, kun menkat ei ala ja haluaisi päästä jo tosissaan yrittämään uuteen kiertoon.
Eilen tein raskaustestin ja negaahan se näytti, mutta sen nyt osasinkin odottaa.
Meillä olisi kuun vaihteessa muutto tiedossa, ei millään huvittaisi. Tavaroiden pakkaaminen on aikas uuvuttavaa puuhaa. Olisi jo syyskuu niin se alkaisi olemaan ohi.
Mutta nyt minun täytyy alkaa valmistautua töihin!
Hyvää hernekeittopäivää kaikille!!
Kaktus kp31/28-35 yk1