Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka yleistä on pettää vaimoa työkaverin kanssa?

Vierailija
16.08.2007 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tietenkin onhan siellä aina 8 h aikaa tiirailla ja tutustua samanhenkisiin ihmisiin...

Vierailija
2/20 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä pettää kenen tahansa kanssa jos vaan natsaa jonkun kanssa!

Miten monta ihmistä nyt alkaa oleen työkaverin kanssa? No, joskus tilanne on se että toinen tai molemmat seurustelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kristallipallostani:)

Vierailija
4/20 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajattelin et kuinka yleistä on löytää se kaveri työapaikalta, mieheni siis petti naimisissa olevan ämmän kanssa, ja se ämmä oli houkutellut miestäni silloin jo kauan , kävimme terapiassa 2 vuotta sen jälkeen

Vierailija
5/20 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kotiäitituttuni jä kuin nalli kalliolle miehen ihastuessa töissä uranaiseen. Nyttemmin uranaisesta on sukeutunut pienen lapsen äiti. Toiovttavasti ei ympyrä sulkeudu...

Omalla työurallani olen nähnyt 8 vuoden aikana viitisen vakavampaa naimisissa olevien työpaikkasuhdetta. Että kyllä sitä tapahtuu. Iltamenot, työmatkat ja seminaarit ovat tyypillisiä paikkoja suhteen syttymiselle.

Vierailija
6/20 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetoa ihmiseen, joka on hyvä tyyppi ja jonka kanssa tekee töitä, juttelee ja nauraa 8 h päivässä...

Vierailija
7/20 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydään työpäivän aikana jossain yhdessä ainaskin syömässä ja ainahan noita seminaareja, pikkujouluja jne.

Vierailija
8/20 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän hyvin monia

Vierailija
9/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikaa, jos ei ole jotain sutinaa jonkun työkaverin kanssa. Tietty sinisilmäiset ei petä, mutta heidän kumppani pettää...

Vierailija
10/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seminaarit, työmatkat, pikkujoulut ja muut kemut ynnättynä tiiviiseen ja innovatiiviseen työporukkaan edesauttavat sukulaissielujen yhteenhitsaantumista. Kyllä ne kakkavaippa- ja seksihuolet on tälläisessä työympäristössä helppo sulkea työminän ulkopuolelle.

Vierailija
11/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan puolet miehistä pettää ja naisista noin 40%. Näistä noin puolet pettää työkaverin kanssa, joten tilastollisesti noin joka neljäs pettää työkaverin kanssa.

Vierailija
12/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun työpaikalla tämä " tavanomainen, normaali" pettäminen ei onnistuisi !

suurin osa (80%) työpaikkani miehistä on homoja...

Vierailija
13/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi kyllä että myyntimiehet on pahimpia!

Vierailija
14/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneet naiset hakee hyvätuloisia elättäjiä, nähty on

Vierailija
15/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yh ja olin perjantaina firman bileissä. Join koko ajan pelkkää vettä ja häippäisin klo 22 kotiin autolla, koska en halunnut jäädä odottamaan humalaisten ukkomiesten tarjouksia yhteisistä jatkoista. Ja rahat mulla on ihan omasta takaa...

Vierailija
16/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mäkin haluaisin nähdä, mitä siitä työpaikan saunaillassa tulisi, jos noi työkaverit alkaisivat pariutumaan keskenään. Siis ottaen huomioon, että olen firman ainoa nainen, ja minun kanssani kukaan ei petä, niin johan olisi pojilla villit saunareissut, kun alkaisivat keskenään toistensa kanssa puolisojaan pettämään.

Vierailija
17/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eronneet naiset hakee hyvätuloisia elättäjiä, nähty on

Vierailija
18/20 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että kuulun sitten juuri niihin sinisilmäisiin. Meillä on kyllä firmassa peruttu kaikki saunaillat kustannussäästöjen takia, joten siksi ei niitä pettämisiäkään varmaan tule. Mun ois kyllä vaikeaa uskoa, että kukaan meidän " nörttiporukasta" pettäis. Vaikeaa muutenkin uskoa, että on noin yleistä.

t:sinisilmä

Vierailija
19/20 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja ja olen ollut töissä 10 vuotta. Kaikki miestyökaverini ovat olleet uskollista sorttia.

Vierailija
20/20 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitteentekijä, koska miehesi kertoi niin, niinkö...? Kyllä minun tapauksessani oli niinpäin että varattu mies lähestyi minua ja piiritti niin kauan että itselläkin heräsi kiinnostus.