Kuinka yleistä on pettää vaimoa työkaverin kanssa?
Kommentit (20)
Voihan sitä pettää kenen tahansa kanssa jos vaan natsaa jonkun kanssa!
Miten monta ihmistä nyt alkaa oleen työkaverin kanssa? No, joskus tilanne on se että toinen tai molemmat seurustelee.
mutta ajattelin et kuinka yleistä on löytää se kaveri työapaikalta, mieheni siis petti naimisissa olevan ämmän kanssa, ja se ämmä oli houkutellut miestäni silloin jo kauan , kävimme terapiassa 2 vuotta sen jälkeen
Yksi kotiäitituttuni jä kuin nalli kalliolle miehen ihastuessa töissä uranaiseen. Nyttemmin uranaisesta on sukeutunut pienen lapsen äiti. Toiovttavasti ei ympyrä sulkeudu...
Omalla työurallani olen nähnyt 8 vuoden aikana viitisen vakavampaa naimisissa olevien työpaikkasuhdetta. Että kyllä sitä tapahtuu. Iltamenot, työmatkat ja seminaarit ovat tyypillisiä paikkoja suhteen syttymiselle.
vetoa ihmiseen, joka on hyvä tyyppi ja jonka kanssa tekee töitä, juttelee ja nauraa 8 h päivässä...
käydään työpäivän aikana jossain yhdessä ainaskin syömässä ja ainahan noita seminaareja, pikkujouluja jne.
vikaa, jos ei ole jotain sutinaa jonkun työkaverin kanssa. Tietty sinisilmäiset ei petä, mutta heidän kumppani pettää...
Seminaarit, työmatkat, pikkujoulut ja muut kemut ynnättynä tiiviiseen ja innovatiiviseen työporukkaan edesauttavat sukulaissielujen yhteenhitsaantumista. Kyllä ne kakkavaippa- ja seksihuolet on tälläisessä työympäristössä helppo sulkea työminän ulkopuolelle.
Tutkimusten mukaan puolet miehistä pettää ja naisista noin 40%. Näistä noin puolet pettää työkaverin kanssa, joten tilastollisesti noin joka neljäs pettää työkaverin kanssa.
mun työpaikalla tämä " tavanomainen, normaali" pettäminen ei onnistuisi !
suurin osa (80%) työpaikkani miehistä on homoja...
Ihan tosi kyllä että myyntimiehet on pahimpia!
Eronneet naiset hakee hyvätuloisia elättäjiä, nähty on
olen yh ja olin perjantaina firman bileissä. Join koko ajan pelkkää vettä ja häippäisin klo 22 kotiin autolla, koska en halunnut jäädä odottamaan humalaisten ukkomiesten tarjouksia yhteisistä jatkoista. Ja rahat mulla on ihan omasta takaa...
Sen mäkin haluaisin nähdä, mitä siitä työpaikan saunaillassa tulisi, jos noi työkaverit alkaisivat pariutumaan keskenään. Siis ottaen huomioon, että olen firman ainoa nainen, ja minun kanssani kukaan ei petä, niin johan olisi pojilla villit saunareissut, kun alkaisivat keskenään toistensa kanssa puolisojaan pettämään.
Vierailija:
Eronneet naiset hakee hyvätuloisia elättäjiä, nähty on
Voi olla, että kuulun sitten juuri niihin sinisilmäisiin. Meillä on kyllä firmassa peruttu kaikki saunaillat kustannussäästöjen takia, joten siksi ei niitä pettämisiäkään varmaan tule. Mun ois kyllä vaikeaa uskoa, että kukaan meidän " nörttiporukasta" pettäis. Vaikeaa muutenkin uskoa, että on noin yleistä.
t:sinisilmä
Olen opettaja ja olen ollut töissä 10 vuotta. Kaikki miestyökaverini ovat olleet uskollista sorttia.
aloitteentekijä, koska miehesi kertoi niin, niinkö...? Kyllä minun tapauksessani oli niinpäin että varattu mies lähestyi minua ja piiritti niin kauan että itselläkin heräsi kiinnostus.
...tietenkin onhan siellä aina 8 h aikaa tiirailla ja tutustua samanhenkisiin ihmisiin...