Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaameita isoja finnejä / paiseita selässä, mikä avuksi?

Vierailija
15.08.2007 |

Mulle on tullut selkään todella isoja ja TODELLA kipeitä paiseita / finnejä,. Niissä ei ole siis sellaista selvää kärkeä kuin finneissä. Halkaisijaltaan isoimmat ovat 3-4 senttiä.

Joskus nuorempana sain samanlaiset pois syömällä Diane Novia, nykyään lääkäri ei mulle niitä määrää enää aivoveritulppariskin takia.

Onko tällaiseen mitään lääkettä? En voi edes nukkua selällään tai kantaa reppua, kun paiseet on niin kipeitä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(polta neula ensin) ja eikun kypsiä paiseita puhkomaan! Sen jälkeen sudit koko selän jollain antiseptisella akneliuoksella (en muista sen nimeä, sellaisessa läpinäkyvässä purkissa ja tuputin päässä) ja pidät väljää paitaa.

Älä ronklaa tulehtuneita paiseita ja puhko tosiaan vain sellaiset, jotka ovat ' kypsiä' .

Vierailija
2/7 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(polta neula ensin) ja eikun kypsiä paiseita puhkomaan! Sen jälkeen sudit koko selän jollain antiseptisella akneliuoksella (en muista sen nimeä, sellaisessa läpinäkyvässä purkissa ja tuputin päässä) ja pidät väljää paitaa.

Älä ronklaa tulehtuneita paiseita ja puhko tosiaan vain sellaiset, jotka ovat ' kypsiä' .

Nää mun paiseet ole ole kypsiä ollenkaan! Pelkkiä punaisia kohollaan olevia länttejä ja ihan saakelin kipeitä.

No tarttee käydä apteekissa.

Onko muita vinkkejä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. entinen näppynaama ja finniselkä

Vierailija
4/7 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiseet lähtevät kyllä :)

t: lekuri

Vierailija
5/7 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ihme, miten se voikin olla vastaus moneen vaivaan =)

Vierailija
6/7 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että roaccutanilla pääset eroon varmemmin ja pysyvämmin.

Vierailija
7/7 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan