Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yyesh! Kotiäideille kunniaa!

Vierailija
15.08.2007 |

Nyt se on todistettu. Kotiäideillä (ja isillä on oikeesti rankkaa.

Ystäväni lähti takaisin työelämään ja miehensä jäi koti-isäksi " lomailemaan" , tarkoitus pitää kaikki pitämättömät lomat ja isyyslomat ym. kunnes lapset menevät kai vuodenvaihteessa hoitoon...

No niin, kaksi viikkoa on kulunut ja tämä herra on aivan burn-outin kourissa!

Kyseessä juuri sellanen sovinistinen tyyppi, jonka mielestä " pikkurouvat ne vaan lomailee kotona ja harrastelee kaikkee pientä näpräämistä" . On jopa sanonut ihan suoraan, ettei voi ymmärtää, miksi kotiäitiyden rankkuudesta niin paljon vouhotetaan. Jne. " Eihän se mitenkään VOI olla rankkaa kun saa itsekseen olla kotona, ei tarvi stressata eikä pomo painosta mitenkään" . Eli kuvitteli siis itse saavansa nyt lomailla oikein kunnolla. Niin-pä.

No, nyt on joutunut lakki kourassa pyytämään anteeksi vaimoltaan... Hehee... Kuulemma about sata puhelua tullut vaimon työpaikalle tän parin viikon aikana, kun mies ei kertakaikkiaan selviä herranterttujensa kanssa.

Tuulettelen täällä vahingoniloisena...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9kk kotona ;) yes!! Mutta sanoi kyllä, että herttinen on töitä ja ihmetteli kuinka olin jaksanut olla kotona 12 vuotta? hihihi..

Ja vai ei pomo hengitä niskaan.. aina pomomaisia otteita on niillä pikku vesseleillä kun tahtovat ruokaa tai vaipat puhtaaksi tai väsyttää....

Vierailija
2/9 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemään omia töitäni puolipäiväisesti. Ekaa kertaan viiteen vuoteen! Kyllä on ollut ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinistit lakoon!

Siskot, pitäkää puolenne!

Vierailija
4/9 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän miehet hoitanut ikinä lapsia teidän ollessa kotona vai miksi tämä asia tuli yllätyksenä?

Mun mies tunnustaa täysin, ettei lapsen kanssa kotona oleminen ole mitään lomailua, on joutunut kantamaan oman kortensa kekoon tässä lastenhoitoasiassa...

Vierailija
5/9 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan tekemään viikonlopputöitä. Joudun palkkaamaan maksullisen hoitajan lapsille, joten en edes saa kovinkaan paljon palkkaa töissä " lomailusta" . Mutta on se kuitenkin ihanaa päästä välillä lepäilemään töihin!

Vierailija
6/9 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on useinkin ollut heidän kanssaan kotona koko viikonlopun, että minä saan vapaata.

Mielestäni se ei kuitenkaan anna täysin todenmukaista kuvaa kotiäidin arjesta, sillä viikonloppuna ei ole pakollisia menoja, voi nukkua pitkään, telkkarista tulee lastenohjelmia pitkin päivää, eikä mies siivoa tai pese pyykkiä hoitovuoroillaan.

Toisaalta, minkäs teet, kun meillä osien vaihtaminen ei ole mahdollista.

Vierailija
7/9 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni kyllä hoitaa tasaveroisesti lapsia ja kotia...

t. ap

Vierailija:

Eikö teidän miehet hoitanut ikinä lapsia teidän ollessa kotona vai miksi tämä asia tuli yllätyksenä?

Mun mies tunnustaa täysin, ettei lapsen kanssa kotona oleminen ole mitään lomailua, on joutunut kantamaan oman kortensa kekoon tässä lastenhoitoasiassa...

Vierailija
8/9 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meilläkin mies on saanut kokea " kotiäitiyden" . Mieheni työ on sellaista, että hän on kotona noin 5 päivää viikossa. Eli hoitaa lapsia 5 päivää viikossa kun minä olen töissä On loppunut valitukset siitä, kuinka kotona on sotkuista vaikka olen koko päivän ollut " vain" kotona. Heh heh-

Vierailija
9/9 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomana töihin verratuna. tosin silloin vain yksi lapsi, nyt vasta toinen tulossa. Mutta siis jos työ on rankkaa, voi se niinkin päin olla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi