kadonnut seksihalu...
ennen olin tosi aktiivinen,jopa lasten saannin jälkeen.
Nyt ei haluta enää koskaan,en halua edes miettiä ja miehen kosketus ahdistaa!
Mikähän mulla on?
Oon nuori ja muuten hyvässä kunnossa...
mut ei vaan niin ei,mut ihmetyttää kyllä...
Kommentit (5)
kokeile jotain muuta miestä josko halut heräis.
Pari juttua tulee mieleen: eka on synnytyksen jälkeinen masennus. Sitä ei ehkä halua myöntää ettei jaksa. Mutta se voi olla vaihtoehto.
Toinen on tää mun lempiaihe: Miehen tapa ja oleminen. Auttaako sua kotona. Vai onko teillä arki sitä että mies lähtee aamulla töihin, olet lapsen kanssa kotona ja siivoat ja hoidat kotona taloutta. Mies tulee kotiin, teet ruuan, keität kahvin, hierot miehen niskaa, kuuntelet työongelmia, nukutat ja syötät vauvaa. Mies pelaa koneella, on lisää passattavanasi, katselee telkkaria, ulkoilutat lapsen, otat mieheltä suihin ja avaat saunakaljan! Pyyhitkö mieheltä pyllynkin?
Sää saatat olla vaan väsyny: ole rehellinen itsellesi. Vaikka sulla on lapsia ja olet pyhä äitilehmä niin haluaisitko tehdä jotain yksin? Alottaa jonkun harrastuksen, mennä parille kahvikupille kaverin kanssa? Istua sohvalla ja odottaa kun mies tekee sulle jätskiannoksen?
Toisia voi ahdistaa se kun mies koskee enää seksinhakuun. Itse kuulun tähän porukkaan, ahdistaa jos mies ei hakeudu enää halaamaan OMASTA ALOITTEESTA tai jos tulee halaamaan niin jotenkin se menee aina seksiin.
Tarina oli kuin omasta tekstistäni! Ei nyt ihan noin rajusti, mutta totta on, että jos itse joudun tekemään kaikki kotityöt yhdessä hoidettujen pihatöiden jne jälkeen, ei seksi hirveästi innosta. Olo on enemmänkin kuin piialla. Siis ap, mietipä,millaista yhteinen elämänne on, onko sinulla suurempi vastuu kodista / lapsista? Vaikuttaa yllättävän paljon!
Tosiaan pitää olla rehellinen jotta syy löytyy. Mulla oli viime kesänä sama tilanne. Kaavamaisesti syytin kotitöitä ja miten rankkaa on lasten kans kotona. Meni pitkän aikaa ennenkun puhuttiin asiasta kunnolla.
Tajusin asian näin. Miehelläni menee 9 tuntia päivässä työntekoon. Siihen työmatkat päälle, joskus 12 tunnin päiviä. Se aika kun ollaan molemmat kotona (hereillä) on jotain 5 tuntia. Jos siinä vielä tehdään kotitöitä, niin kyllä niissä mies auttaa. Laittaa vaikka pyykit koneeseen. Minulle lastenhoito on työtä, ei se aina hauskaa voikaan olla. Ja kahden tunnin päiväunien aikaan voin itsekin levätä ja ottaa nokoset. Tuskin mies voi työpaikallaan.. Loppujen lopuksi työtaakat menee tosi hyvin tasan, kun laskee.
Mulla syy oli se, että elämä kotona, melkein aina sisällä, melkein aina lasten kanssa keskenään, tuntui älyttömän tylsältä! En vaan saanu aikaiseksi mitään muuta, enkä kiinnostunut mistään. Se on vaikea myöntää siksi, että lapset kokee niin velvollisuudeksi ettei tajua omia tarpeitaan.
Sovittiin sitten niin että minulla on kaksi vapaailtaa viikossa, yleensä toinen viikonloppuna. Yleensä mies on kotona toisen illan ja vanhemmilleni vien lapset toiseksi illaksi. Nyt käyn salilla ja ratsastamassa aika säännöllisesti ja elämä maistuu ihan erilaiselta!
Jälkeenpäin tuntuu hölmöltä että syytin miestä ja koko parisuhdettakin jaksamisesta. Oikeasti kyse ei edes ollut jaksamisesta, vaikka tunsin itteni älyttömän väsyneeksi.
Toivottavasti oli apua!
jos se on ollut niin löytyy kyllä