Onnin pikkuveljelle nimi
Ehdotuksia! Olemme aivan pulassa. Olisin tykännyt Atte-nimestä, mies ei suostunut. Mies on ehdottanut Topi-nimeä. En oikein tiedä... Tuntuu että kaikki nimet on mietitty....
Auttakaa!!! Kiitos!
Kommentit (8)
Antte, Antto, Aku, Anssi, Aappo, Aarre, Aarne, Aarno, Altti, Aake
Elmo, Eino, Eljas, Elja, Elia, Elias, Eeli, Eemi, Eeki
Heino, Hanno, Hannu, Heikki
Ilmo, Iivari, Ilpo, Iiro, Ilmari
Jaani, Jussi, Jussa
Kalle
Lenni, Liinus
Manu
Nuutti, Nikke
Ola, Oski, Oska, Osku, Otto, Olavi, Olle
Panu, Pauli, Paulu
Saku
Totti, Taavi, Topias
Unto
Venni, Veikko
sopisi mainiosti Onnin veljelle ja lempinimenähän tuota Topia vois halutessaan käyttää =)
Onni ja Toivo, oi miten ihana veljespari olisi!
muutama ehdotus vielä:
Jami
Joel
Juho
Samu
Eppu
Ekku
Arttu
Oula
Okko
Anton
Aatu
Eetu
Ilja
Ilari
Aaron
Kyllä Onni on mun mielestä niin selkeä merkitysnimi, että antaisin veikalle sitten myös jonkun yhtä tärkeän ja positiivisen merkitsevän nimen! Olen lapsena ollut tosi kateellinen veljelleni ja olisin varmasti hajonnut, jos hänen nimensä olisi vielä ollut Onni, kun mulla on vain tavallinen nimi...
Armas
Ilo
Tarmo
Auvo
Voima
Nyt antaisin Onnin veljelle nimeksi Ilo, Toivo tai Tarmo. Toisaalta myös lyhyt, vokaalialkuinen nimi sopisi mukavasti. Muten olisivat nämä harvinaisehkot, mutta jo 1800-luvulta lähtöisin olevat ja tasaisesti kantajia saaneet nimet (jotka ovat olleet lähiaikojen suosikkejani :)):
Aati
Eeti
Eemi
Eepi
tai tuoreempi:
Eemu
t. Onnin äiti :)
- Aaron
- Oliver
- Otto (Tää on kiva!)
- Elmo
- Eelis
- Eemeli
- Konsta
- Ilari
- Nuutti
- Noel
- Anton/Antton
- Arttu
- Aku
- Aleksi
- Aatu
- Eemil/Emil
- Oskari
- Alex
Luultavasti mies ois kuitenkin vastaan, joten pikkuveli saattaisi ollakin toiselta nimeltä Aarre tai Armas.
Omista lähtökohdista ehdottaisin Onnin veljelle nimeksi Sauli tai Ismo tai Eino :-) Vaikea ehdottaa, kun tulee oma Onni ja vielä siskonsa ekana mieleen.
Tässä muita ehdotuksia:
Timi
Tomi
Ossi
Samu
Roni
Ohto
Otso
Osmo
Tatu
Iivo
Aku