juma, miten ahneita ihmiset on....
siis kyllä ottaa päähän tälläset ihmiset oikeesti... ensin ostaa hulluilta päiviltä monet kappaleet ticketin takkeja ja myy sitten niitä 15 euroo kalliimmalla huutonetissä... en ikinä ostais tollaselta takkia... tuossa taas huomaa ihmisen ahneuden ja eipä sitten anneta "köyhille" vahingossakaan tilaisuutta hankkia lapsilleen mitään laatua, kun viedään monet kappaleet myymälästä nenän alta. uskomatonta... ainakin tämä myyjä on sellainen http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=89297751
Kommentit (4)
Mä voisin vaikka tuolta ostaaki, näillä main ku ei hulluja päiviä tunneta jos siis oisin ihastunu ko. tuotteisiin ;)
Taidat olla vaan kade ku et ite pysty samaan ;)
No just joo. Vai lähtee joku nyt Raumalta johonkin Stockalle hulluille päiville hirveeseen ryysikseen, että saisi sitten kuvata vaatteet yksitellen ja laittaa huutikseen.
esikoiselle tuolta hulluilta päiviltä. (tosin sekin oli viimeisiä kappaleita mitä oli). kuopus jäikin ilman, mutta on vasta 2v, joten haalarit tulee olemaan enemmän käytössä. Mua vaan ihmetyttää todella tuollaisten ihmisten moraali. Siis ymmärtäisin sen, jos ois rikas ja olis ostanut monta eri takkia/kokoa ja sovitellut niitä kotonaan ja myynyt sitten sopimattomat pois sillä hinnalla, jolla ne on ostanutkin. Näin mä tekisin... ap
Tuo myyjähän on raumalainen...