Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikkeistä...

14.08.2007 |

Moi,

olen tuntenut vauvan liikkeet jo viikolta 17 + 2 alkaen, ja mahan päältä kovimmat potkut rv 18+3 alkaen.

Mietityttää vaan se, että kuinkas säännöllisesti niiden liikkeiden pitäisi tuntua ? Joinakin päivinä möyryää mahassa kovasti (lähes koko ajan), joinakin päivinä ei tunnu oikein mitään. Istukka on kohdun takaseiinässä. Nyt mennään rv 20+1.

Miten muilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin vauvan liikkumisrytmi on hyvinkin epäsäännöllinen. Varsinkin alussa saattoi mennä parikin päivää, että en tuntenut kuin ihan pari hassua töytäisyä. Ja toisena päivänä mahassa möngersi kokoajan. Lääkäri sanoi, että vauvan asento vaikuttaa hirveästi liikkeiden tuntemiseen. Jos vaikka vauva on selkä mahaan päin niin vauvahan silloin potkii sisällepäin, joten liikkeet eivät tunnu niin selvästi.

Ja minulla taitaa olla muutenkin rauhallisempi tapaus tulossa, nytkin näin lopussa (LA viikon päästä) on välillä todella aktiivisia päiviä ja väillä hiljaisia päiviä. En ole ollut huolissani, kunhan joka päivä tunnen jotain liikkeitä. Onnea odotukseesi!

Vierailija
2/2 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jo viikosta 20. EHkä yksi päivä etten o le tuntenut mitään. Totta on kyl se et missä asennossa itse on ja vauva on. Selällään jos makaan niin en tunne lähes ollenkaan,vaik masun päällä näkyiskin liikettä.

Mut tämä on sivuasennossa,ja tuntuu usein kylkiluissa noi liikkeet. Välillä mietin et sil alkaa olla varmaan jo ahdasta siellä kohdussa. Ihan kuin se ettisi tilaa ja yrittäisi kääntyä pää alaspäin mut ei oikein osaa. Sillä on 3 viikkoa aikaa kääntyä, sen jälkeen sit sitä yritetään käännyttää.

nyt rv33.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla