mitä voi tapahtua, jos mies hakkaa raskaanaolevaa naista? onko ketään pahoinpidelty raskausaikana?
Kommentit (11)
ihan jo raskautesi vuoksi. Tilanne on vakava ja se on hoidettava asianmukaisesti. Tee tarvittavat toimenpiteet: varmista lapsesi ja itsesi turvallisuus, älä jää yksin.
Vierailija:
kysyin mitä voi naiselle ja lapselle tapahtua, enkä mitä voi tehdä.
Vierailija:
että mä inhoan sitä paskaläjää. Häpeä tunnustaa, että on oma isäni
Ai mitäkö voi tapahtua? Voit saada keskenmenon tai vammaisen lapsen. Vauva voi syntyä ennen aikojaan ja kuolla. Sinä voit kuolla jos istukka irtoaa tai saat sisäisen verenvuodon, aivovamman tms.
Miehelle tuskin käy juuri mitään. Saa ehkä pienet sakot tai jonkun naurettavan nimellisen tuomion. Ei vankeutta ainakaan!
Mun eksä hakkasi silloin naisystävänsä kun tämä oli raskaana ja synnytys käynnistyi! Mies sai jotkut pikkusakot eikä muuta!
Voi vammautua tai kuolla. Lisäksi syntymätön lapsi voi kuolla.
Sitä vaan.
ja häipyi miehensä silmistä, eikä enää aio palata sen paskan luo
Lapsi tai äiti tai molemmat voivat vammautua tai päästä hengestään.
Uhkaus on eri asia kuin hakkaaminen. Jos ystäväsi häipyi jo, hyvä niin, sitten hänelle ei tapahdu mitään, kunhan pysyy erossa miehestä ja varmistaa ettei mies pääse yllättäen kimppuun.
Vierailija:
ja häipyi miehensä silmistä, eikä enää aio palata sen paskan luo
että mä inhoan sitä paskaläjää. Häpeä tunnustaa, että on oma isäni
loppuraskauden aikana minkä kerkesi..Vauva vaihtoi asentoa kuin karusellissä...Synnytys lähti käyntiin yhen 12h hakkaamisen jälkeen rv38, terve, pieni vauva syntyi, ihme kyllä!! Nykyisin reipas 5 vuotias onnellisen yh-äidin kanssa.;)