Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, matto vedettiin jalkojeni alta, matkapuhelinkaupassa minua TEITITELTIIN, KÄÄK

Vierailija
14.08.2007 |

Heippa,

Täällä äiti-ihminen muutenkin ikäkriisissä, ikää tulee marraskuussa 36-v täyteen. Kävin viemässä puhelimeni huoltoon, myyjä oli tosi mukava minua nuorempi mies. Höpötteli kaikenlaista letkeää, mutta ennen kaikkea TEITITTELI minua. Kai minä sitten olen jo ikäiseni näköinen... ihan kamalaa...en nyt sano, että tahtoisin 20-v:ltä näyttää, mutta tämä oli kyllä kamalaa :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauheeta!

Vierailija
2/16 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten olisi av-mammoille sopiva tapa teititellä? Ihmeellinen nirppanokka...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun seurueena mentiin. Minä tietysti kaivoin vuorollani myös (mielissäni) paperit, mutta portsari sanoikin: " ei, Teidän ei tarvitse" ! Olin ainoa jonka paperit ei kiinnostanut, vaikka kutakuinkin samaa ikää oltiin kaikki... (minä olin tosin vanhin, ikää 28v)... rupsahtanut???

Vierailija
4/16 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia itseään vanhempia teititellään. Noh, tarkkaa ikäähän emme voi tietää mutta antaa suuntaa. Itse olen alle 30v, joten pyrin teitittelemään 30+ ikäiset...

Vierailija
5/16 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 27v. jota on teititelty koko aikuisikä.

Vierailija
6/16 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin menossa mielestäni niin nuorekkaan näköisenä Ankkarockiin...

Täti mikä täti, vaikka kuin ois Levikset jalassa :)

Musta tää ylenpalttinen rouvittelu ja teitittely on outoa kun olen asunut Ruotsissa ja Englannissa missä ei teititellä ketään.

Vierailija
7/16 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole aiemmin teitittely haitannut, tuskin olen sitä huomannutkaan. Ja itsekin työssäni (hoitoala) teitittelen kaikki itseäni vanhemmat asiakkaat. Vaan tässä kerran menin lukemaan täältä yhden pitkän ketjun teitittelystä ja siitä jäi traumat..

Niinpä tässä yks päivä kaupan kassalla eräs nuori mies teititteli kohteliaasti ja heti tuli se ketju täältä mieleen. Normisti teitittely ei ois tuntunu sen erikoisemmalta, mutta traumatisoituneena se kuulosti suunnilleen siltä kuin poju ois kutsunu mua satavuotiaaksi.

Argh.

Vierailija
8/16 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä Pohjoismaiden ulkopuolelle jos joutuu kriisiin moisesta....

Vierailija
9/16 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli nuorisomuotia joskus 80-luvulla...

Vierailija
10/16 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä englannin kielessäkin (ja etenkin siinä) on keinonsa osoittaa kunnioitusta - tai saman ryhmään kuulumista - vaikkei näihin keinoihin just teitittely satukaan kuulumaan.

Vierailija
11/16 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa kuulema voi saada sakot jos sinuttelee poliisia, teidä sitten onko totta.

Vierailija
12/16 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on kohteliaisuudesta.

Vierailija
13/16 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole mikään arvokkaan täti-ihmisen oloinen...mutta otetaan se sitten vaikka kohteliaisuuden kannalta.

Vierailija
14/16 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muakin teititelty liikkeissä ja myymälöissä vaikka oon 23v. :D

Vierailija
15/16 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua teititeltiin ja puhuteltiin rouvaksi.

Huh huh !! Olen ihan ikäiseni näköinen 25v ja sitäpaitsi neiti :)

Vierailija
16/16 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole ulkonäöstä kiinni ollut, olen aina ollut pikemmin 13-vuotiaan näköinen. Ja jos minulla on lapsia, ikää 30v, ja olen rouvashenkilö, ja ura, niin kyllä maar minua sietääkin teititellä joskus. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi