Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni alkoholinkäyttö...

Vierailija
14.08.2007 |

Apua, mielipiteitä? Mies ottaa enemmän ehkä joka toinen viikonloppu, joskus viikolla muutaman kaljan. Mutta aina välillä viikonloppuina menee överiksi, ja muutaman kerran on ihan sammunut suunnilleen pöydän alle ja herännyt ankeaan aamuun.

Seuraavana päivänä on kovin katuvaa aina, mutta mitään varsinaista muutosta ei ole tapoihin tullut, ennemminkin hitaasti pahempaan suuntaan.

MITÄ TEEN. Lapsiakin kuitenkin, pitää niitäkin ajatella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta vastaavasta tilanteesta ja ensin mieheni raivostui ja lähti ryyppäämään ja siellä kännipäissään mietittyään asioita valitsi minut ja lapset ja sen jälkeen ei ole juonut pisaraakaan alkoholia.

Toivon todella että miehesi ymmärtää kun sanot tunteistasi

Vierailija
2/5 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se käyttö värittää koko perheen elämää. Ensin se kärttyisyys pitkän aikaa ennen kuin pääsee laukaiseen hermot kännillä. Sitten huoli että tuleeko se kotiin ja missä kunnossa. Sitten viikonloppu krapulan parantelua eikä perheellä tietysti voi paljon mitään tehdä. Ja sama uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän kuitenkin pitää perhettä vielä kasassa...

ap

Vierailija
4/5 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä oli ennen vähän sama juttu. Minä puhuin nätisti ja rumasti ja mitään ei tapahtunut, kunnes eräänä päivänä tajusi itse että ei ole normaalia tuollainen juominen ja hakeutui itse " hoitoon" . Nyt on ollut vuoden päivät täysin ilman ja on sanonut että ei ole päätöstään kertaakaan katunut. Jonain päivänä miehestäni voi tulla kohtuukäyttäjä, mutta ei vielä " toivottavasti" moneen vuoteen ja on itse sanonut että elämä ilman sitä jatkuvaa kaljankittaamista on niin paljon kivempaa:)

Totisesti toivon sinun ja lastenne vuoksi että asiat järjestyisivät ja tietenkin miehenkin. Voimia!

Vierailija
5/5 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun sitä selvin päintä on kuitenkin 6 päivää seitsemästä. Tai näin itselleni tässä selitän ainakin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän