Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millainen on ystäväsi, jota ihailet/kadehdit?

Vierailija
13.08.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksu, akateeminen, sinkku (juuri erosi alkoholisti poikaystävästään..) ihana ihminen, sisukas, perusteellinen argumentoija... !! Näitä perusteita on vaikka kuinka paljon!

Vierailija
2/7 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ja arvostettu työpaikka hänellä, paljon ystäviä, asuu helsingissä, komea ja fiksu aviomies....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on minun elämäni ja olen sangen tyytyväinen. Ne asiat, joihin haluan muutosta aion sen tehdä. Joidenkin kavereiden runsasta vapaata-aikaa hieman kadehdin... toisaalta heillä ei ole sitä iloa, mitä lapset tuottavat.

Vierailija
4/7 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähellä, eli ovat järjestäneet asiansa niin fiksusti, että mummot asuvat vieressä.

Vierailija
5/7 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään tyydyttävästi. En kadehdi häntä, koska olen itse aika paljon samanlainen vaikkakin ihan eri alalla :) Hän on myös loistava äiti: kekseliäs, luova, hauska, jämäkkä, keskusteleva, huumorintajuinen, läsnäoleva, ei yli-suojeleva. Ja ihailen ja olen ottanut opikseni hänen tavastaan elää parisuhteessa: kunnioitta puolison erilaisuutta, puhua rehelliseti omista tunteistaan, kertoa myös niistä mukavista arjen huomioista toiselle ja ihailen hänen tapaansa olla ystävä: parempaa ystävää ei kenelläkään voi olla. Olen erittäin ylpeä ystävästäni, joka minulla on ollut ilo tuntea teini-ikäisestä lähtien.

Vierailija
6/7 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin arvostaisit tätä ihmistä enemmän kuin itseäsi, kuten sanoit että olet oppinut häneltä paljon. Se on oikein, mutta olet itsekin arvokas, et yhtään häntä huonompi... sori jos tulkitsin väärin...

Vierailija
7/7 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitanut asiat elämässään hyvin. Toinen on lahjakas ja fiksu, juuri päässyt opiskelemaan erääseen taidekorkeakouluun, jonne vaikea päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi