Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se on pois, kun luuhaatte täällä?

Vierailija
13.08.2007 |

Mulla se on pois ajoissa nukkumaanmenemisestä tai lehden lukemisesta tai kahvihetkestä.

Koska mä olen täällä vain kun lapset nukkuu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutiset tulee katsottua.

Vierailija
2/9 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mene

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tämä aika on pois maalaamisesta, käsitöistä, töiltä (tuolla odottaa iso projekti jäsentelyä), kavereille luvatuista " harrastetöistä" (siis duuneja, joita teen harrastusmielessä), mieheltä, voisi tehdä huomisen ruoat valmiiksi, aina löytyy siivottavaa... Lista on loputon.

Lapset onneksi nukkuu, joten niiltä tämä ei ole pois. Mutta joskus saa laittaa aivot narikkaan. Ja kiitos tämän keskustelun jatkan hommiani.

Vierailija
4/9 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan just meen nukkumaan.

Vierailija
5/9 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti ajattele tämän olevan pois muualta.

Kai minullakin on oikeus joskus laittaa aivot narikkaan ja istua koneen ääressä tekemättä mitään hyödyllistä?

Koko päivä on taas paahdettu lasten kanssa, laitettu ruokaa, siivottu ja leikitty. Nyt aion vain olla.

Vierailija:

Mulla tämä aika on pois maalaamisesta, käsitöistä, töiltä (tuolla odottaa iso projekti jäsentelyä), kavereille luvatuista " harrastetöistä" (siis duuneja, joita teen harrastusmielessä), mieheltä, voisi tehdä huomisen ruoat valmiiksi, aina löytyy siivottavaa... Lista on loputon.

Lapset onneksi nukkuu, joten niiltä tämä ei ole pois. Mutta joskus saa laittaa aivot narikkaan. Ja kiitos tämän keskustelun jatkan hommiani.

Vierailija
6/9 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt vaan huvita kirjoittaa.

Vierailija
7/9 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aika alkoi viimein, enkä todellakaan aio kantaa tästä huonoa omaatuntoa.

Vierailija
8/9 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään aamusta asti Helsingissä tekemässä haastatteluja ja illalla mies lähti Ruotsiin töihin, joten eipä ole mitään tekemistä kyllä muutenkaan. Kotikaan ei ole sotkussa kun mies ja poika oli koko päivän Korkeasaaressa.. :)

Vierailija
9/9 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en katso telkkarista enää juuri muuta kuin uutiset. Lapset käy yleensä niin myöhään nukkumaan (juuri äsken ja tämä on melko aikaisin), ettei telkkarista tule enää mitään järkevää. Minäkin teen kotihommia aina koko päivän, joten illalla annan itselleni vain luvan olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan