kivoja leikkejä kun on aikuisten bileet?
Kommentit (12)
-voi heittää keihästä (joku hervoton halko)
-työntää kuulaa (joku iso kivi)
Palkinnoksi voittajalle vaikka kuoharipullo.
pelatkaa jotain, maailma on täynnä mukavia lautapelejä
tietysti yhteislauluna 70-luvun kommunisti/taistolaislauluja.
Sidotaan kaikkien silmät, mennään alastomina suihkuun. Saippuaoidaan muita ja yritetään arvata kuka on kyseessä.
niin juomapelit on aivan loisto tapa viettää iltaa. tehtäviä voi keksiä itse tai hakea netistä. myös toi aikaisemmin " mä ne oo koskaan leikki" on hyvä, mutta porukan täytyy olla tuttu tai paljastukset on laimeita tai kukaan ei uskalla paljastaa mitään. Mulla itsellä on 3 varmaa pistettä, mitä en ole koskaan tehnyt, muu on aika lailla kokeiltu
missä ensin maahan asetetaan ihan tavallinen pullo. Sitten sidotaan naru vyötärölle. Siihen naruun jätetään ns. " häntä " , joka ulottuu n. polviin asti ja siihen häntään sidotaan kynä. Tää viritys jää siis takapuolelle ja sitä pitää sitten ujuttaa pulloon. Eh heh.
Seisotaan kyykyssä ja heitetään sukkaa jalkojen välistä takaa,siis niin että molemmat kädet ovat selän takana. Kuka saa pisimmälle? Voitajalle joku kiva palkinto!
Yllättävän vaikeaa ja NIIN tyhmän näköistä!
Silmät sidotaan kaikilta ja joku on hippa. Törmättyään johonkuhun antaa kunnon kielarit!
tarkista nyt kuitenkin, että ovatko vieraasi leikkivää sorttia. Mun ystävistäni suurin osa kammoaa kaikenlaisia leikkejä. Mutta jos voi ulkona olla petankki, mölkky tai muu vastaava leikkimielinen peli ja lautapeleistä rappakalja on mun suosikki.
Eli
Mä en oo koskaan... käynyt sirkuksessa/ostanut kortsuja/ollut rakastunut/polttanut tupakkaa...
ja jos kaikki muut on tehnyt kyseisen jutun saa pisteen.
Tämän leikin avulla voi oppia uusia yllättäviä juttuja vanhoistakin ystävistä.
ja vuorotellen suosikkiotteiden luku raamatusta.