Yritän edistää / aloittaa synnytystä masturboinnin avulla.
Onko asialla merkitystä vai masturboinko turhaan?
Kommentit (7)
pieniä supistuksia tulee, mutta en tiedä ovatko riittävän voimakkaita synnytyksen käynnistämiseen.
Ja ihan btw, kuinkas monasti ajattelit masturboida? Siihen asti, että synnytys käynnistyy? Kerran? Kolmesti? Ihan mielenkiinnolla kysyn :)
Koita jäljitellä vauvan imua, ainakin mulla lähti näin käyntiin kolmas synnytys. Alkoi aika pian supistella 3-5 minuutin välein. Aika pitkään sain tota jatkaa, muuten supistukset lakkasivat. Iltapäivällä olikin jo pikkuneiti sylissä.
tuli oikein iso loraus, sit sitä valui aina siteellinen ja sit lähdettiin testille ja lapsivettä se oli. Seuraavana päivänä syntyi vauveli
Meillä lähti synnytys käyntiin niin että harrastettiin seksiä, siis yhdyntää. Lapsivedet meni ja seuraavana päivänä oli poika sylissä...
olen vielä silloin pulassa maidon tulon kanssa.
Vierailija:
Meillä lähti synnytys käyntiin niin että harrastettiin seksiä, siis yhdyntää. Lapsivedet meni ja seuraavana päivänä oli poika sylissä...
Mä olin viime kesän raskaana, ja oli aika tuskaisen kuuma kesä se. Kannattaa edes pikapanot jaksaa touhuta, kun se sperma todellakin auttaa käynnistämään synnytyksen, jos sulla siis suppareita muutenkin tulee. Mulla kaksi synnytystä lähtenyt käyntiin niin, että kun mietoja säännöllisiä supistuksia tuli, niin pökköä pesään eli seksiä pariin otteeseen, niin alkoi sitten kivuliaammat ja tiuhemmat supparit ja sairaalaan lähtö. En tiedä auttaako sitten, jos sulla ei ole mitään säännöllisiä supistuksia vielä. Voi olla liian epäkypsä tilanne synnytyksen käynnistyä, ja silloin ei auta vielä tuo seksi/spermakaan.