Apua, kertokaa, te joilla oli ns " valemenkat" /vuotoa alussa!!
Millaista vuoto oli, ja oliko silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaakin, vaikka olitte raskaana?
En siis todellakaan itse toivo olevani raskaana tällä hetkellä, mutta pelkäänpä että olen... Tunne on niin pelottavan tuttu, kaikki oireet kuin aiemminkin. Mutta, kuukautiset tulivat, normaalin oloisina (ehkä aavistuksen niukemmat kuin yleensä...).
Kuvittelenko? Millaista vuotoa teillä muilla oli joilla " valekuukautiset" ?
Kommentit (5)
Minä odottelen nyt kolmatta ja mulla oli tämän kohdalla valemenkat eli mulle oli kyl yllätys kun tein raskaustestin ja se näytti plussaa.
Mulla ei ollut oikein varsinaisia oireita mut tein kun tuli vaan sellainen tunne.
Menkat mulla oli kanssa semmoiset tavallista niukemmat.
Suosittelen et ostat kaupasta testin niin sitten tiedät varmasti.
Mulla oli rv5 kun tein testin.
oikku ja pähkinä rv27+2
Minullakaan ei ole ollut aiemmin menkkoja raskaudessa, ja kaksi lasta siis jo ennestään.
Siksikin tuntuu niin uskomattomalta...
Ostan testin tällä viikolla, ellei nämä oireet lopu. (jatkuva painon tunne alavatsassa, välillä pistää munasarjoihin välillä rintoihin, väsyttää...)
valemenkoista siis kyselen?
mulla oli esikoisen aikaan valemenkat.
nyt on taas sen oloiset menkat ettei tosikaan.siteeseen tullut ihan vähän vaaleanpunaista koko päivän ajan.vessassa saa ravata jatkuvasti.
huomenna aamulla meinasin testata jos ei vuoto ylly.
mulla vaan normalisti alkaa menkat aina niit että sen kanssa huomaa ja sitä kanssa tulee.
nyt myöskin kipuja ei ole ollenkaan niin kun ylensä menkkojen aikaan.pinna on tosin kireellä mut se saattaa myös olla raskauen aikana.
miulla myös menkat tai kierto tosi säännöllinen 24kp:viä mutta nyt mentiin jo 26/24 ja nyt alkoi sitten outo vuoto.limaista vuotoa vois sanoo.onkohan mun kroppa ihan sekaisin.se kenellä on olleet valemenkat niin oletteko testanneet missä vaiheessa sen plussan?
vai voiko tää olla jotain kiinnittymisvuotoa?
luin jostain että jos on lyhyt kierto voi olla että testit ei näytä heti plussaa mut tää ei mee mun kaaliin koska oli lyhyt tai pitkä kierto niin yleensä ovishan tapahtuu noin 14 päivää ennen seuraavia menkkoja kaikilla siksi mietinkin että miksi ei sitten testi näyttäisi lyhyellä kierolla plussaa.
esikoinen on jo 10v ja sillon mulla tuli valemenkat 3kk ajan mutta en muista enää millaiset ne oli koska luulin niitä tietty menkoiksi.
Mulla tuli tokassa raskaudessa kolmet "menkat". Ekoissa vuoto oli lähes yhtä runsasta kuin normaalisti, ehkä pari päivää myöhässä. Tein raskaustestin kuitenkin, koska olin lopettanut ehkäisyn ja olin ekassakin raskaudessa tullut raskaaksi heti ehkäisyn lopettamisen jälkeen.
Jos raskaus ei olisi ollut suunniteltu, en todellakaan olisi osannut epäillä raskautta menkkojen poisjäämisestä vaan vasta pahoinvoinnista ja hajuherkkyydestä.
Tokat menkat olivat niukemmat, kolmannet enää pikkuisen vuotoa pari päivää.
Nyt olisi rv.6, ja oireet tuntuu koko ajan... paitsi että kuukautiset olivat...