Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä neuvoksi kun uhmaikäinen saa hulluuden partaalle?!

Vierailija
12.08.2007 |

siis en vaan enää kerta kaikkisesti jaksa enkä kestä. poika ei tottele vähäisintäkään pyyntöä, kehoitusta, käskyä, määräystä vaan pistää hanttiin aina ja koko ajan. olen ihan loppu jatkuvasta taistelusta. ei auta kaunis puhe ja nätit sanat, ei auta huutaminen eikä edes äitiparan kyyneleet... oikeasti olen jo miettinyt että lyödäkö pitää... mutta en todella ole sitä tyyppiä joka niin tekisi. kertokaahaan muut uhmisten kanssa taistelevat miten saatte lapsen tottelemaan ja miten pinnanne riittää?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän rajoista kiinni ja tiedän sen joskus uskovan, että näin tämä maailma on. Rasittavaa tämä on täälläkin. Miehellä menee enemmän hermo ja hän joutuukin paljon enemmän koeteltavaksi kuin minä. Ole mahdollisimman rauhallinen, vaikka liioitellun. Kyllä se siitä. Huomaa edistysaskeleet. Se missä vielä viimeviikolla jankattiin on tänään historiaa ja nyt on jo uudet rajat koetuksella. Toki välillä sitten kuopsutellaan niitä vanhojakin.

Vierailija
2/2 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittämättä yhtään huomiota lapseen. Hetken, joskus pidemmänkin, kuluttua lapsi tuli sanomaan, että nyt äiti lähdetään kylpyyn tms..

Joskus, jos pukeminen ei sujunut ja oli ihan pakko lähteä, meillä vaan lähdettiin, oli ne vaatteet päällä tai ei. Hoitoon on menty joskus (kesäkelillä tosin) alushoususillaan, vaatteet kassissa mukana. Oli hoitotädillä hymy herkässä... Onneksi oli vuosien varrella tottunut jo.

Muutama tällainen lähtö aamuisin, niin johan alkoi sujua pukeminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla