Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syöttekö joka päivä jotain herkuiksi luokiteltavaa?

Vierailija
16.10.2008 |

Esim. pullaa/keksiä, karkkia, jädeä, alkoholipitoisia juomia??

Otatteko aina kylässä kahvin kanssa jotain herkkua jos sitä on vaan tarjolla?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöä vähintäänkin. Usein karkkia tai jotain leivonnaista myös.

Yleensä otan kahvipöydässä tarjolla olevaa herkkua.

Alkoholipitoisia juomia tai suolaisia, rasvaisia herkkuja en juo enkä syö.

Vierailija
2/44 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittani ovat 169/58. Syön lähes joka päivä jäätelöä. Se ei näy painossa vaan hampaissa : (

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullaa/keksiä 4-5 kertaa viikossa, suklaata kohtuulla parina päivänä, jätskiä harvemmin, alkomahoolia 3-4 kertaa viikossa (herkku?) kohtuulla, kylässä kahvipöydässä aina kahta laatua, jos vaan on.

Vierailija
4/44 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon nyt hieman ylipainon puolella ja tiukkaa tekee olla joka päivä syömättä jotain pientä herkkua. Karkin oon saanu nyt pois, mutta hyvinpä harvassa on ne päivät ettei syö keksiä tai jädeä esim.

Tosin ennen raskautta ku olin normaalipainonen (162/58) niin kyllä sillonki taisin syödä lähes joka päivä jotaki pientä ainaki.

Oonki miettiny, että onko se ihan "normaalia" että joka päivä tulee jotain pientä aina otettua?? :/

ap

Vierailija
5/44 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa viikossa.

En välitä useinkaan makeista herkuista, joten kylässä pitäydyn yleensä suolaisissa.

Mitat 165/49.

Vierailija
6/44 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullaa/keksiä/kakkua syön vain jos on kertakaikkiaan sellainen tilanne ettei ole mahdollisuutta kohteliaasti kieltäytyä. En pidä, en ollenkaan.

Jätskiä syön ehkä n. kolmen viikon välein. Karkkia harvemmin.

Suolaiset herkut uppoaa paremmin, sipsejä voisin syödä pussillisen kertalaakista, josta syystä en niitä osta ollenkaan.

Alkoholia sitten taas juon mielestäni liikaa. Pieniä eriä, lasillinen viikolla (ei joka päivä) ja viikonloppuna useampi annos. Tyhmä tapa, koska mihinkään humalaan en juo. Energiaa ja muuta terveydelle haitallista kertyy kuitenkin liikaa.

Vierailija
7/44 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös leipoa itse lasten kanssa).

T: Hoikka

Vierailija
8/44 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapani on vaan erittäinb huono. Taidan siis korvata osan energiantarpeestani herkuilla. Terveellinen ruoka olisi paljon parempi vaihtoehto, mutta ei tietysti niin hyvä...

Vierailija
9/44 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli mittani ovat 171/78.

Vierailija
10/44 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja joo

ennen raskautta olin 55 kg/158 cm

(tiedä sitten mihin jään... herkuttelin kyllä jo ennen raskautta).

Siis ainakin jotain PIENTÄ herkkua syön - esim tänään tein vohveleita välipalaksi lapsille, niin kai se on sit herkkua.

Ja sit söin ehkä joku 1/2 rasiaa TervaLeijona pastilleja illalla.

Ja pakkohan kylässä on ottaa jos tarjotaan, noloa jättää ottamattakaan kokonaan, jos laitettu varta vasten. Ja kahvista tulee huono olo jos ei syö samalla mitään.

Kiva onkin, jos joku tajuaa tarjota joskus kunnon salaattia tai voileipää.

Vierailija
11/44 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin käymme iltapäiväkahvilla, ja silloin syömme viikon herkut. Lisäksi kokouksissa tai kylässä tulee otettua herkkuja, jos niitä tarjotaan. Karkkia syön luvattoman usein, ehkä pienen pussin viikossa. Paino/pituus 60/170.

Harmittaakin, kun isovanhemmat tuputtavat lapsille joka päivä jotain herkkuja. Ovat siis vastassa lapsia kun tulevat koulusta, ja perustelevat että "annamme vain tämän pienen pullan/kakun/hilloleivän" ei sitten mitään enempää. Ja kuuluuhan se iltapäiväkahville. Syököön itse, mutta ärsyttää kun opettavat lapsillemme tuon tavan mutustaa jotain herkkuja joka päivä. Tästä on sanottu nätisti ja vähemmän nätisti, muttei auta. Ainoa tapa olisi kieltää heitä tulemasta meille, mutta minusta on ihanaa, että pienillä on joku aikuinen vastassa kun tulevat koulusta. Tämä pieni pulla on kuitenkin aika pieni hinta siitä.

Vierailija
12/44 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Väliin tuntuu että on morkkiksia näistä herkutteluista jotka kyllä yleensä pysyy aisoissa tyyliin kaks pientä pullaa tuossa yks päivä ja tänään n. 2dl pakettijäätelöä. Joskus menee kyllä överiksikin, mutta tyytyväinen olen että pääsin karkista eroon, se on aina ollu semmonen kompastuskivi ja vielä suurempi morkkiksen aihe...

Alkoholia en juo ku imetän ja muutenki sitä menee aika harvakseltaan. Ja kyllä mun mielestä alkoholiki on herkku, tuleehan siitä ihan turhia kaloreita.

ap

Vierailija
13/44 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti painoindeksini on 24.

Vierailija
14/44 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin lähes. Joskus tsempataan ja napostellaan vihanneksia tai hedelmiä.

Mä olen normaali, mies vähän pulleahko.

Vierailija
15/44 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kahvin kanssa keksiä tai jotain muuta makeeta. Kerran pari viikossa pizzaa/hampurilaista, kerran alkoholia suurin piirtein.

Oon aika normaalipainoinen 167/62, liikun tosi paljon joten se varmaan pitää painon kurissa.

Vierailija
16/44 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
17/44 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulla on ällöttävää, keksejä en osta juuri koskaan, jätskiä pari kertaa kesällä. Välillä meillä herkutellaan letuilla, pannarilla, marjapiirakalla, mutta ei todellakaan joka päivä, ehkä kerran viikossa, samoin kerran viikossa saa karkkia. Lapset voivat kyllä valita karkkipäiväkarkin sijasta vaikka järskin tai leivonnaisenkin, jos haluavat.

Sen sijaan tykkään kyllä herkutella hyvällä ruoalla.

Vierailija
18/44 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä en laske herkuksi. Sitä menee n. 3-4 kertaa viikossa pari lasia.

Aiemmin meni herkkuja melkein joka päivä. Mut ei yleensä mitään mielettömiä määriä.

Vieraillesani yleensä syön mitä tarjotaan, mut joskus kieltäydyn.

Vierailija
19/44 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kylässä on tarjolla. Jätskiä ehkä pari kertaa kuussa, kesällä useammin. Suklaata silloin tällöin.

169cm/ 59-60kg

Vierailija
20/44 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä täälläkään näy painossa vaan hampaissa tosiaan! 166/52.