Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++HUHTIHIPPUSET LA-SU vko32+++

11.08.2007 |

Avaanpas uuden pinon viikonlopulle :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut vielä mitään tietoa menkkojen alkamisesta, jippii! Mutta odotellaan nyt kun se negakin tuli perjantaina, höh.

Voi April! Onnea aivan älyttömästi! Todella ihanaa! Eikö olekin epätodellinen olo? ;)

Miranda, pahoittelut negasta, mutta toivotaan vielä parasta.

Annique oli joutunut jo siirtymään toukokuisiin :( Toivotan onnea seuraavaan kiertoon.

Tuu sit Salsatar heti aamulla raportoimaan meille mikä on testin tulos! Kärsimätön täällä jo odottelee ;)

Tsemppiä sulle myös Änkeröinen! Sulla hyvinkin voi näyttää plussaa vasta paljon myöhemmin kun on vielä näyttänyt edellisestä haamua noinkin myöhään :O

Rizzalla onkin lupaavat oireet! *bd* Maltatko lykätä testaamista?

Vierailija
22/27 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vilkuttaa Kielolle*

Minäkin roikun täällä vielä, ihanaa. Tuhrua ei tosiaan ole tänään tullut yhtään, pienesti jotain kellertävää limaa. Tiistaina luulisin menkkojen alkavan. TAI NEHÄN EI ALA!!!! Mä en jumankauta päästä sitä tätiä lähelleni enää ainakaan vuoteen! Niih!

Tsempitykset kaikille!

ja Onnea plussanneelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota..oon vasta alottelija täällä..Oon täsä vuojen päivät mietiskelly, että mitä meinaa " uusi pino" juttu- näissä teidän keskusteluissanne. *olen tyhmä* :)

Vierailija
24/27 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tunnetusti hömelö, ja tietämätön en tiijä mitä teidän lyhenteet meinaa..Voisitko joku vähä avittaa?

Vierailija
25/27 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Möllijäinen kuumeilemaan! Uusi pino tarkoittaa vaan sitä, että siinä on tietyn porukan uusimmat jutut. Onkos kellään tallessa sitä ketjua, missä oli lyhenteiden selityksiä uusille? Itse kävin nämä tämänhetkiset ketjut läpi, mutten huomannut sitä.

Rizza, en tiedä kuinka nopeasti voi oireet alkaa, mutta lupaavalta kuulostaa :).

Mukava, että olette nelliina ja kielo vielä mukana! Tulen kyllä heti aamusta jakamaan uutiset, mitenpä edes pystyisin pysymään poissa ;)! Pelottaa hirveästi... Tätiä ei onneksi ole vielä näkynyt!

Änkeröiselle ja muillekin piinaaville pinnaa ja plussaonnea!! bd bd bd

- Salsatar kp 31/28-46

Vierailija
26/27 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän **tuttaa.. Tänään aamulla menkat alkoivat. siis tänään 31/28-29. Eli nythän onkin siis eka kietopäivä taas... Masentavaa aloittaa taas alusta tämä kierto...

Aniquelle pahoittelut.

Aprillille ONNEA! Toivottavasti kaveri pysyy matkassa!

mitäs Salsatarelle ja kielolle kuuluu? Onko uusia oiretia tullut matkaan. Ja onko täti vielä pysynyt poissa?

Minä tästä siirrynkin toukokuisten puolelle!

Mariatar kp1/28-30 yk 3

Vierailija
27/27 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnä pahoittelut, mariatar! Täällä näyttää siltä, että ennemmin tai myöhemmin ollaan samassa junassa. Onnea toukokuisiin!

Täällä siis nega saatu herkällä testillä. Nyt vähän tuntuu siltä, että taitaa sittenkin olla pitkä kierto meneillään... Vaan voihan se täti vielä hyvinkin tulla piankin, jos se ovis olisi ollut kp 16-20 paikkeilla, niin siitä on näinä päivinä se 14pv. Tai sitten ovis voi olla vasta nytkin (pitää siis varmuudeksi pupustella ;)), tai sitten en ovuloikaan ollenkaan. Rasittavaa tämä kierron pituuden vaihtelu!!!

No, nyt pitää sitten vaan odotella. Seuraavaksi testaan vasta, jos menkkoja ei kuulu kp50. Mutta eiköhän se täti kurvaa sitä ennen paikalle. Pitäisi keskittyä nyt muihin juttuihin, mutta ei se taida onnistua. Silti ramppaan täällä koko ajan vilkaisemassa teidän muiden uutisia. Ja tottakai kerron omia, jos sellaisia tulee.

Parempaa plussaonnea siis kaikille muille!

- Salsatar kp 32/28-46