Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi kun meillä ei olisi enää kissoja!

Vierailija
10.08.2007 |

Mä olen niin väsynyt noihin katteihin, kun ne kusee kylppärin lattialle joka armaan päivä moneen kertaan. Olen vääntynyt tuhannen mutkalle yrittaessäni selvittää mikä arvon neitejä risoo, kuskannut niitä eläinlääkäriin ja pessyt lattioita ties millä linimenteillä, eikä mikään auta.

Voi kun ne kuolis pois!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatkin, aikuinen ihminen!

Vierailija
2/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kissoista on ylitarjontaa. Ja mun perhe haluaa pitää kissat kun äitihän ne lattiat luuttuaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda paakkuuntuvaan kissanhiekkaan. Siivoa astia useammin. Etikka poistaa hajua.

Vierailija
4/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voi kun sinä kuolisit pois! Itse olet eläimet ottanut, ne eivät valinneet sinua emännäkseen.

Kehtaatkin, aikuinen ihminen!

Vierailija
5/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka roudaavat saaliina kaikkia mahdollisia tekstiilejä verhoista ja huovista aina untuvatakkeihin asti.

Vierailija
6/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksivät uuden pissapaikan. Osta sitä suihkutettavaa kissankarkotetta, niin eivätpä kuseksi enää kylppäriin.

Vierailija
7/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pelletit kuin evercleanitkin. Ja etikat ja pissipoissit. Olen ihan oikeesti kokeillut jo liki kaikki googlen löytämät keinot :-(

ap

Vierailija
8/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
9/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaava kissa luovutettiin pari kuukautta sitten uuteen kotiin jossa on käynyt koko ajan vessassa-.

Mutta tosiaan, siivosin ainakin viisi vuotta niitä pissoja eli todellakin ymmärrän...

Vierailija
10/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan mut saisi kuskata hourulaan jos niin kauan olisin tätä menoa kattellut. Ehkä reilun vuoden ovat tuota harrastaneet.

ap

Vierailija:

Oisit opettanu ne sisäsiiteix!

Vierailija
11/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ne sinne kylppäriin?

Vanha kansa tekee näin (myös minä kokeillut, toimii jostain kumman syystä, vähän epäeettistä kylläkin): Kun yllätät kissan itse teosta, mene heti ja tuuppaa naama virtsaan. KIssa säikähtää temppua ja siistinä eläimenä inhoaa sitä. Ei kuse sen jälkeen.

Vierailija
12/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkiko lääkäri virtsakivet? Se lienee yleisin syy vääriin vessapaikkoihin. Onko kotona tapahtunut jotain outoa, siis esim uusi järjestys, uusia ihmisiä, rutiineja vaihdettu tms.

Vierailija
13/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin opettaa ja opettaa, mutta mikään ei auttanut. Syyksi paljastui kohtusyöpä. Ystäväni kissa alkoi vähitellen kuseskella ympäriinsä, aina vain enemmän ja myös sillä kissalla todettiin kohtusyöpä. Toinen kissoista oli vanha, toinen nuori, toinen oli saanut pentuja ja toinen ei.

Vie kissat lääkäriin.

Vierailija
14/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vie ne sinne kylppäriin?

Vanha kansa tekee näin (myös minä kokeillut, toimii jostain kumman syystä, vähän epäeettistä kylläkin): Kun yllätät kissan itse teosta, mene heti ja tuuppaa naama virtsaan. KIssa säikähtää temppua ja siistinä eläimenä inhoaa sitä. Ei kuse sen jälkeen.

Vierailija
15/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että ilman siskonsa huonoa esimerkkiä toinen pissaisi ihan oikeaan paikkaan.

Hiekkiksiä on kaksi, muttei se auta. Se pissamaakari pissaa myös aivan kaikkiin tekstiileihin mihin voi, esimerkiksi makuuhuoneiden ovet on pidettävä aina kiinni tai muuten se pissaa sänkyyn. Molemmat on käytetty eläinlääkärillä, toinen pariinkin kertaan mutta terveyden perikuvia ovat.

ap

Vierailija
16/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne merkkailee muuten reviiriään. Käytä TopKatti-kissanhiekkaa - ihan parasta.

Ei vika ole kissoissa, vaan ihmisessä, joka ei ymmärrä eläimen käyttäytymistä.

Vierailija
17/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet kissan väärässä paikassa tarpeillaan, kanna se joka kerta kärsivällisesti laatikolle.

Lääkärissä käyttäisin myös uudestaan. Kyllä yleensä kissa on kipeä jos tuota tekee.

Vierailija
18/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten pitää luopua siitä kuseskelevasta yksilöstä.

Vierailija
19/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No eläimestään välittävä olis jo eläinkääkäristä neuvoa kysynyt

Muutoksia on tapahtunut viime vuosina varmaan paljon kun lapsia on syntynyt. Aika ei ihan käy yksiin ongelman alkamisen kanssa mutta voihan olla että kissa on sitä stressiä kerännyt ja niksahtanut vasta nuorimman ollessa vuoden vanha. Mutta en mä nyt oikein voi lapsistakaan kissojen takia luopua :-)

ap

Vierailija
20/42 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luulenpa että ilman siskonsa huonoa esimerkkiä toinen pissaisi ihan oikeaan paikkaan.

Hiekkiksiä on kaksi, muttei se auta. Se pissamaakari pissaa myös aivan kaikkiin tekstiileihin mihin voi, esimerkiksi makuuhuoneiden ovet on pidettävä aina kiinni tai muuten se pissaa sänkyyn. Molemmat on käytetty eläinlääkärillä, toinen pariinkin kertaan mutta terveyden perikuvia ovat.

ap