Miten saatte tuttavia/ystäväperheitä? Mistä uusin tuttavuus?
Tajusin eräänä päivänä tosiasian, että kaikki meidän ystävämme ovat minun entisiä ystäviäni. lapsuudenystäviä, koulukavereita, työkavereita, harrastuskavereita...
Mies ei esittele perhettään kellekkään, no, nykyisin hänellä ei ole kuin työkavereita mutta ei niillekkään. Miehellä on eräs läheinen työkaveri, toisesta kaupungista mutta kulkevat kimppakyydillä. Työkaverin lapset ovat suunnilleen samaa ikää omiemme kanssa ja miehet ovat jo kavereita mutta meillä mies ei suostu esittelemään muuta perhettä. Eikö uusia ystäviä saada niin? Olen miestä haastatellut asiasta mutta ei oikeen osaa vaan kuulemma käskeä. Tämä työkaveri on tosi mukavan oloinen, olen puhunut pari kertaa puhelimessa hänen kanssaan eikö mukavalla miehellä voi olla kuin mukava vaimo ja perhe=) Haluaisin niin tutustua tähän perheeseen, itse olen vuosia ollut kotiäitinä ja kaveripiiri ei omasta takaa ole laajentunut.
Tutustuttavatko teidän miehenne teidät omiin ystäviinsä?
Kommentit (2)
hiekkalaatikolta harva löytynyt
- ihme kyllä
- 6 vuotta hiekkalaatikolla istuttu sentään...
eli lapset on eka tutustuneet ja heidän myötä myös me aikuiset. Muutamaan perheeseen tutustuimme kun muutimme, asuvat uudessa taloyhtiössämme.
Miehen kaverit tunnen, mutta emme heidän perheiden kanssa paljon seurustele koska en pidä kenestäkään mieheni ystävän vaimosta.