Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka kauan vakipaikan saamisesta olis ok jaada aitiyslomalle? ei tietenkaan kovin hyva ajoitus ihan heti.. mutta mika olis " sopiva" aika..

Vierailija
28.07.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskautta heti. Olin raskaana jo alkukesästä, mutta se meni valitettavasti kesken... Samassa paikassa olen ollut jo aiemminkin töissä. enkä pelkän vakinaistamisen takia halua muutta perhesuunntielmiani :) Ehdin tehdä hommanlapsen jälkeen vielä yli 30 vuotta.

Vierailija
2/10 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toki työnantaja ei sitä tiennyt ja jäin jo pois töistä ennen edes koeajan umpeutumista, kävin töissä muutaman kk:n ja taas äitiyslomalla :o) eli ihan koska vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisen nöyrää asennetta tuntuu tosiaan naisilla olevan! Tietenkin voi jäädä heti äitiyslomalle. Työelämän epätasa-arvo ei todellakaan katoa niin kauan kun lapsetkin tehdään anteeksi pyydellen.

Jos lapsia ei syntyisi, tällä planeetalla ei olisi enää ketään sadan vuoden päästä. Lapsia ei tätä nykyä kasva muuta kuin naisten sisällä, joten työnantajien on vain sopeuduttava siihen.

Jos lapsien tekemistä lykätään työpaikan etua ajatellen, hyväksytään, että työelämä syrjii lapsen saavia. Käytännössä siis hyväksytään, että miehillä ja naisilla on työelämässä eri säännöt!

Vierailija
4/10 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä alko elokuun viimesenä päivänä työt ja olin jo raskaana. Työ oli vakituinen! jo joulukuun viimenen viikko jäin saikulle ja siitä sit suoraan äitiyslomalle! että tällästä!;)

3xmami

Vierailija
5/10 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on kyllä ihan ehdoton alaraja. Jos sen alta jäät pois, niin sinusta ei kyllä ollut työnantajallesi mitään hyötyä vaan olet pelkkä kuluerä.

Vierailija
6/10 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä sain vakipaikan aikoinaan kesäkuussa ja marraskuussa alkoi odotus. Kaikki työpaikalla onnittelivat: ) Olin tosn ollut samassa duunissa sijaisena sitä ennen jo vuosia...

Vierailija
7/10 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman perheen mukaan niin kuin parhaalle tuntuu.. mutta kävi tuokin ajatus mielessä.. t. ap

Vierailija
8/10 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasten saannissa työpaikkaa tarvitse eikä edes saa ajatella. Ne ovat kaksi erillistä asiaa. Työn ei pitäisi mennä perheen ja lasten edelle. Ei lapsia pidä suunnitella työn mukaan. Kun lapsia on tullakseen, niin sitten on, eikä työnantajalla ole siihen mitään sanomista. Sitä paitsi Suomi tarvitsee lapsia.

Vierailija
9/10 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja työ jatkuu edelleen ja poika jo iso eskarilainen :))

Vierailija
10/10 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyslomalle niin pian kuin vaan mahdollista. Ei ihmekään, että Suomessa monella alalla on niin huonot palkat, kun nöyristellään työnantajaa. Muualla pohjoismaissa ei näin onneksi ole, kokemuksesta sen tiedän. Täällä pidetään omista eduista kiinni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme