I-ha-naaaaah!
Mä lähden kahden viikon päästä Turkkiin perheen kanssa ja
reilu kolme kuukauden kuluttua siskon kanssa Thaimaahan ;D aaaahhhhh
Kommentit (19)
Vierailija:
oksettaa noi thaimaan matkaajat, halveksittavaa. Sinne tehdään nykyään nii paljon matkoja ja halvallajos oisit sanonu lähteväs vaik uuteen-seelantiin, mauritiukselle, aruballe tai jotain vastaavaa, nii olsin hramitellu ku en ite pääse.
Mieis ehotti et lähettäis Mauritiukselle loppusyksystä kaksin, mut en halua jättää lapsia kaheks viikoks joten mennään jonakin toisena vuonna.
Mies tienaa tehessään urakoita 60-65 euroo tunnilta ja urakoita se pääsäntösesti tekee, et kyllä me sillä ihan hyvin elellän. Ei mun tarvi olla kellekään kade, jonka pitää tuuletella noista (khöm) lomakohteistaaan.
Hauskaa lomaa alottajalle silti.
Vierailija:
Mieis ehotti et lähettäis Mauritiukselle loppusyksystä kaksin, mut en halua jättää lapsia kaheks viikoks joten mennään jonakin toisena vuonna.Mies tienaa tehessään urakoita 60-65 euroo tunnilta ja urakoita se pääsäntösesti tekee, et kyllä me sillä ihan hyvin elellän. Ei mun tarvi olla kellekään kade, jonka pitää tuuletella noista (khöm) lomakohteistaaan.
Miten voit halveksia toisten matkakohteita (halpiskohde jne) kun et itse edes tienaa mitään matkarahoja? Kauheita juntteja te kotiäidit. Opettele edes kirjoittamaan alakoulutasoisesti. Noilla taidoilla moni tokaluokkalainen päihittää sinut.
Pitääks täällä kaikkien olla samaa mieltä ja hyssyn hyssyn? Kirjotan ihan tahallani näin, siinä onki miettimistä miks niin teen, näyttähän se teitä joitaki sekin rassaavan eikö?
Mistä toi yks idiootti aivokääpiö päähänsä sai etten tienaa mitää? tunteeks se mut vai? Kirjotinko jossain etten tienaa mitään?
on tää kummaa sakkia etten saa kommentoida. jos joku leuhkii, nii siihen ei saa sanoa mitää?
kateutta se ei oo, mut kuhan ny sanoin mitä ajattelen, koska tosiaan mä ajattelen just noin!!!!!!
Kirjotin jo aiemmin et jos meniski slelaseen paikkaan johon haluaisin, niit ei oo ku ehkä 7 tai 8 tällä maapallolla, nii sit oisin kirjottanu kyl et: johan upeen paikan valkkasit, sinne mäkin haluaisin mennä. Mul on " munaa"
sanoo sekin.
Etenkin jos " mies tekee vain urakoita" ;0)
Eipä siinä paljon jää aikaa perheelle ja yhteiselle elämälle.. Ehkä juuri sen kahden viikon verran? Sekin raha, joka niistä urakoista tulee, menee laskuihin, lainoihin (kulutusluotto & osamaksut??) ja mahdollisiin vanhoihin ulosottoihin? ;0)
Tässäkö syy katkeruuteen?? Kun ei kerran kateellisia olla ;)
Vierailija:
Pitääks täällä kaikkien olla samaa mieltä ja hyssyn hyssyn? Kirjotan ihan tahallani näin, siinä onki miettimistä miks niin teen, näyttähän se teitä joitaki sekin rassaavan eikö?Mistä toi yks idiootti aivokääpiö päähänsä sai etten tienaa mitää? tunteeks se mut vai? Kirjotinko jossain etten tienaa mitään?
on tää kummaa sakkia etten saa kommentoida. jos joku leuhkii, nii siihen ei saa sanoa mitää?kateutta se ei oo, mut kuhan ny sanoin mitä ajattelen, koska tosiaan mä ajattelen just noin!!!!!!
Kirjotin jo aiemmin et jos meniski slelaseen paikkaan johon haluaisin, niit ei oo ku ehkä 7 tai 8 tällä maapallolla, nii sit oisin kirjottanu kyl et: johan upeen paikan valkkasit, sinne mäkin haluaisin mennä. Mul on " munaa"
sanoo sekin.
Vielä yksi kysymys:
Kutsuuko miehesi kenties sinua " emännäksi" ?
:0P
Vierailija:
Pitääks täällä kaikkien olla samaa mieltä ja hyssyn hyssyn? Kirjotan ihan tahallani näin, siinä onki miettimistä miks niin teen, näyttähän se teitä joitaki sekin rassaavan eikö?Mistä toi yks idiootti aivokääpiö päähänsä sai etten tienaa mitää? tunteeks se mut vai? Kirjotinko jossain etten tienaa mitään?
on tää kummaa sakkia etten saa kommentoida. jos joku leuhkii, nii siihen ei saa sanoa mitää?kateutta se ei oo, mut kuhan ny sanoin mitä ajattelen, koska tosiaan mä ajattelen just noin!!!!!!
sanoo sekin.
Vierailija:
Mieis ehotti et lähettäis Mauritiukselle loppusyksystä kaksin, mut en halua jättää lapsia kaheks viikoks joten mennään jonakin toisena vuonna.Mies tienaa tehessään urakoita 60-65 euroo tunnilta ja urakoita se pääsäntösesti tekee, et kyllä me sillä ihan hyvin elellän. Ei mun tarvi olla kellekään kade, jonka pitää tuuletella noista (khöm) lomakohteistaaan.
Vierailija:
sanoo sekin.
Jes, mä saan teit hermostuu!!
Te ootte suorastaan neroja ku tiiätte mun koulutuksenki. varsinaisii selvännäkijöitä!
kertokaa viä lisää musta sillä kaikki aiaksemmat on menny iha pieleen.
Aatelkaas millasii ootte YRITÄTTE HYÖKÖÄTÄ HENKOLÖKOHTASESTI kuten arvostelemalla mun koulutusta VAIKKA KAIKILLA EI ees oo SISÄLUKUTAITOO. esim. mis oon sanonu et en tienaa? Johan jossain kirjotin aika selkeesti et tienaan. en viitti omasta palkasta mitään laittaakaa ja sehän näyttää vaivaavan koska siihen asiaan otetaan kantaa.
Nii ja se urakka juttu. lasketaan aina urakkatarjoukset sen mukaan et tuntipalkka olis kohillaan. OLLAAKS ME TEHTY JOTAIN NY VÄÄRIN????
Oon ton teini-ikäsen juttuja lukiessani opetellu hyvän tavan kirjottaa ja se näyttää tepsivän, hehe.
Antakaa palaa vaan lisää. ette te mua pysyt lannistaan, oon sen verran teitä monia.....piiip piiip.....
Mä lähden kuukauden päästä koko perheen ja veljen perheen ja vanhempieni kanssa lomalle Sisiliaan ja arvatkaa mitä? Ei tartte itte maksaa lomasta mitään, koska pappa betalar ;)
eri tavalla kun toi yks tollo!!! Antas hyviä vinkkejä ja kertois omista kokemuksistaan, mutta mitä tekee kouluttamaton kateellinen moukka?? Hänestä paistaa jo läpi katkeruus jotain kohtaan, eikä osata iloita toisen puolesta, vaikka ei itseään kiinostas
Mies tienaa tehessään urakoita 60-65 euroo tunnilta ja urakoita se pääsäntösesti tekee, et kyllä me sillä ihan hyvin elellän. Ei mun tarvi olla kellekään kade, jonka pitää tuuletella noista (khöm) lomakohteistaaan.
ja tuntitaksa? vähän ristiriitaista!
" Sieppäsen ojan kaivuusta sovittiin hinnaksi 120 ¿ eli urakalla mennään ja meikä poika paiskasi sen kahressa tunnissa, se tekee siis 60 ¿ tunti tienestiksi" ;)
Vierailija:
ja tuntitaksa? vähän ristiriitaista!
oksettaa noi thaimaan matkaajat, halveksittavaa. Sinne tehdään nykyään nii paljon matkoja ja halvalla
jos oisit sanonu lähteväs vaik uuteen-seelantiin, mauritiukselle, aruballe tai jotain vastaavaa, nii olsin hramitellu ku en ite pääse.