Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ALOE VERA -juomista?

10.08.2007 |

Hei!

Onko kellään kokemuksia Aloe Vera -juomista yms valmisteista?

Ystäväni on alottanut jälleenmyynnin (LR?) ja suositteli ko juomaa lapsen (3v4kk) ummetukseen .

Olemme siinä pisteessä tyttäremme kanssa, että kaikki keinot ummetuksen hoitoon on kokeiltava.

Milli

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vasta vaihtamassa 10v käyttämääni Herbalifeä LR aloeen.

Aijon sitä tarjoilla myös 1v ja 2,5v lapsilleni kuten ovat myös Herbaa syöneet heti kun on kiinteitäkin aloitettu. :)

Vierailija
2/12 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölläni, silloin 2v, en huomannut erityisemmin apua, oli tosi paha ummetus. Mutta itelläni olen huomannu, että kun on kovalla,että kun alottaa juomaan aloeta, saa suolenkin taas pelaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LR? Onko se luomutuote? Mitä maksaa ja kuinka pitkäksi aikaa pullo riittää suunnilleen?

Ja onko joku kokeillut muita merkkejä....kertokaa!

Hintavia mun mielestä nuo mehut, jotakin olen joskus ostanut, mutta ei tainnut olla luomua. Myös ihonhoitoon käyttäminen kiinnostaa. Joitakin mehuja voi käyttää sekä ulkoisesti että sisäisesti, mutta EI yhtä aikaa molempiin.

Olisi hyvä kuulla kokemuksia, niin ei tarvitsisi googlettaa/ravata luontaistuoteputiikeissa niin paljoa....

Vierailija
4/12 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani myy aloe vera -tuotteita ja sanoo, että kun hän juo mehua aamulla, vatsa toimii heti. Itse en ole kokeillut.

Vierailija
5/12 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut vyöhyketerapiaa ummetukseen. Tyttärelläni on vauvasta saakka ollut ummetusvaivaa. Laxoberon tipat ovat olleet paras lääke. Nyt olen tutustunut vyöhyketerapiaan ja tipatkin ovat jääneet.

Vierailija
6/12 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli forever living products. Puolison kaveri on jälleenmyyjä, ainakin mut sai vakuuttumaan että niillä on ns. paras tavara kun on joku patentoitu ihme menetelmä jolla ne saa sen mehun pysymään tuoreena ilman pakastamista tai kuumentamista tai muitakaan keinoja jotka tuhoaa ravintoarvoja. Onhan ne kalliita, menee useampi kymppi kuussa (meillä juo myös puoliso ja koira), mutta toisaalta ajattelen sen niin että säännöllisesti käytettynä ennaltaehkäisy tulee halvemmaksi kuin sairauksien hoito.

En tiedä tuosta vatsan toiminnasta juuri kun mulla on aina toiminut vähän tarpeettomankin nopeaan. Mutta pirteämpi olen ollut, ja ihan hassuna vaikutuksena olen huomannut että lihakset palautuu rasituksesta paljon nopeammin kuin ennen. Jotenkin se menee mun filosofiaan aika hyvin, siis että kyse ei ole lääkkeestä tms vaan että kroppa saa siitä kaikki ne ravintoaineet joita se tarvitsee tasapainoon -> parhaaseen mahdolliseen kuntoon. En lopettaisi enää juomista, on se sen verran parantanut oloa.

Hitsi, nyt tulee kiusaantunut olo. En nimittäin koskaan ennen ole käyttänyt enkä kannattanut mitään tällaisia verkostomarkkinointi-huijauksia... Ja täällä mä nyt sit vaan paasaan kuin uskoon tullut :-] No, en sentään itse ole lähtenyt mukaan myyjäksi.

Vierailija
7/12 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitamiini- ja hivenainepitoisuuksia on tutkittu. Useissa juomissa vitamiini- ja hivenainepitoisuudet oli niin pieniä ettei laitteistot havainneet niitä. Joissakin oli havaittavissa natriumia ja kaliumia. Epäillään että vaikutus perustuu siihen, että nautitaan enemmän nestettä.

Vierailija
8/12 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsokaa:

http://sundqvist.blogspot.com/2007/06/aloe-vera-pelkk-vettk.html

(viitaten anni74:n kommenttiin)

Vierailija
9/12 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloe veraa, ja totesi että säilöntäaineet ja hapettuminen pilaavat aloen luonnollisesti sisältämät hyvät ainesosat. Löytyi netistä. Harmi, kun nimeä en laittanut muistiin...Itse käytän natures of scandinavian aloeta, on 99,7%:nen, joka on tietääkseni markkinoiden vahvuudeltaan voimakkain aloe. Ensi vuonna firmalta on tulossa täysin säilöntäaineeton aloe! Minulla on kyllä auttanut hiivan hoidossa, sanoi kuka mitä tahansa. Ja sitten tuohon verkotomarkkinoinnin maineeseen. Miten niin se on huijausta? Osaako joku sanoa syytä tähän väitteeseen? Naturesilla on mahdollisuus tienata jopa hyvin, mutta kyllä se vaatii TYÖTÄ, niinkuin mikä tahansa työ. Suoraan sanoen on alkanut nyppiä, kun mullakin on muutamia ystäviä, jotka tekevät verkostomarkkinointia päätyökseen ja maksavat valtiolle verot ja hoitavat velvoitteensa ja sitten sanotaan että se on huijausta. Millä oikeudella? Verkostomarkkinointi on samaa kuin suosittelu. Sitä olemme tehneet lapsesta asti, mutta ilman palkkaa. Verkostomarkkinoinnissa tehdas maksaa palkan jälleenmyyjille siitä, että he suosittelevat ja markkinoivat tuotteita mm. kutsuilla. Se raha menisi muuten mainostajille. Siis mikä tässä on huijausta? Anteeksi, kun menee paljon OT, mutta en voi olla puuttumatta tähän verkostomarkkinoijien jatkuvaan asiattomaan mollaamiseen.

Vierailija
10/12 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli siis tuo sundqvist, jossa mainittiin jo aiemmassa viestissä;).

Vierailija
11/12 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aloe veraa nautitaan 30 ml päivässä niin ei se pahemmin nesteiden nauttimista nosta.

Vierailija
12/12 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo äskeinen kommenttini oli anni74:lle