G: Vastaatko puhelimeen jos näytössä lukee teksti "tuntematon numero"?
Kommentit (36)
Ovat yleensä aina lehtimyyjiä, ja kenelläkään tuttavallani ei ole salattua numeroa.
eipä ole kauaakaan kun itselle soitti lehtimyyjä ja "tuntematon numero" oli..
mulla on vastaaja, jos jollain on jotain tärkeää asiaa niin jättäköön viestin tai lähettäköön tekstarin tai yrittäköön myöhemmin uudelleen.
joskus vastaan ja joskus en...lehtimyyjäthän ei saa enään soittaa tuntemattomasta numerosta joten nykyään vastaan useimmin
juuri äskettäin tullut semmoinen juttu että ei saa soittaa tuntemattomana...minulle ainakin nykyään soittvat numerolla ja en siis enään vastaa outoihin numeroihin
Lehtimyyjät eivät enää soittele ainakaan minulle tuntemattomista numeroista. Anopilla on tuntematon numero ja itsellänikin on. Omat tuttuni yleensä tietävät, että tuntematon = minä.
Toisaalta mulla on niin hyvä soittoääni tuntemattomille numeroille että tekee mieli kuunnella sitä mahdollisimman pitkään. Joskus sitten ehtii mennä jo vastaajakin päälle...
paitsi jos olen jättänyt vaikka työhakemuksen, ja osaan odottaa soittoa oudosta numerosta.
Lehtimyyjät soittavat joskus tuntemattomasta numerosta. Jos jollain on asiaa, niin jättäköön viestin vastaajaan tai lähettäköön tekstarin.
Enhän muuten saa selville kuka soittaa. Minulle kun hänellä kumminkin on asiaa. Ennen todella lankapuhelimeen jokainen soittaja oli tuntematon kunnes vastattiin!
Mummo tai pappa soittaa. Lehtimyyjät ei soittele kun on kielto päällä.
Numero on tiedossa kaikilla, joilla se pitääkin olla.
Parin hullun, alkoholisoituneen sukulaisen takia näin pitää olla :(
Myös osoitteemme on salainen.
aina vastaan, soitti kuka hyvänsä. Vaikka ois tuntematon numero.
En käsitä näitä jotka ei tuntemattomaan vastaa. Mitä harmia siitä koituu? Siitä sen sijaan voi koitua, jos jollain on tärkeää asiaa, eikä muuta keinoa sitä ilmi tuoda.
Sitten taas jos ei ylipäätään halua vastata, oli numero mikä hyvänsä, se on ihan ok, ei aina ole pakko puhelimeen vastata, vaikka se olemassa onkin.
mutta työpuhelimeen tietysti. Minulla ainakin on sellainen toiminto, että salainen numeroni näkyy vastaanottajalle, mutta mitään tietoja siitä ei saa puhelintiedustelusta, joten ei tarvitse kavereillekaan rimputella tuntemattomalla numerolla.
ja hän soittaa kyllä 1-2 kertaa viikossa. Sitä paitsi oletteko huomanneet, että lehtimyyjät on tulleet oveliksi ja soittavat nykyään tunnistettavista numeroista??:)
...