G: Vastaatko puhelimeen jos näytössä lukee teksti "tuntematon numero"?
Kommentit (36)
aina voi jättää vastaajaan viestin (ja esim. virallisissa asioissa näin kyllä tehdään). Tästä syystä en aina vastaa tuntemattomasta numerosta tuleviin. Useimmiten ovat kaupustelijoita.
Tuntemattomasta numerosta on itselleni soitettu, soittaja oli poliisi. Ja olihan niillä ihan tärkeää asiaa. Toisella kertaa kaimani oli hukannut lompakkonsa, ja soittivat etsiessään omistajaa. Toisella kertaa taas soittivat, kun olin ilmoittanut rattijuoposta ja kaipasivat lisätietoja.
Eli tuntemattomasta numerosta tulevat puhelut ovat olleet hyvinkin tärkeitä.
mutta ihan jo siksikin, että miehen työnumero on salattu, ja kun hän soittaa, haluan vastata.
yhdellä kaverilla on tuntematon, ja yleensä vastaankin "moi Päivi" tuntemattomasta tulevaan puheluun :D
sitäpaitsi poliisi tosiaan soittaa tuntemattomasta, joten en tajua miten joku jolla on kouluikäisiä lapsia tai edes jonkinmoisia omaisia, uskaltaa olla vastaamatta tuntemattomaan numeroon... mieti nyt jos menettäisi vaikka liikenneonnettomuudessa olleen lapsensa viimeiset hetket, koska pelkää puhelinmyyjää
On sitäkin hommaa tullut tehtyä hetken aikaa kymmenisen vuotta sitten ja kyllä meidän numeromme näkyivät silloin ihan normaalisti. Joskus joku soitteli niihin takaisinkin päin.
Minulla on vastaaja, johon voi ilman muuta jättää viestin, jos asia on niin tärkeä, että minut on välttämätön tavoittaa.
Tuohon "ennen kaikki numerot olivat tuntemattomia" haluaisin vielä sanoa, että ennen kännyköiden yleistymistä ihminen ei ollut eikä hänen oletettukaan olevan jatkuvasti, ympäri vuorokauden tavoitettavissa.
Ex-(alkoholisti)poikaystävä tapasi soitella ja väliin uhkaillakin soitellessaan tuntemattomasta numerosta, siitä jäänyt jonkinlainen kammo enkä niihin mielelläni vastaa....
Se on ominaisuutena ainakin Nokian ja Samsungin kännyköissä. Muistaakseni puhelinasetuksissa oman numeron lähetys => valitse kyllä.
se voi ensinnäkin olla äitini. Tai sitten joku muu jolla on tärkeää asiaa. Lehtimyyjät yms. ovat ainakin viime aikoina soitelleet ihan näkyvistä numeroista. Eikä ole iso vaiva niistäkään päästä eroon, joten vastaan aina kun vastaaminen minulle muutenkin sopii (eli en ole töissä, elokuvissa tms.)
aina vastaan, soitti kuka hyvänsä. Vaikka ois tuntematon numero.
En käsitä näitä jotka ei tuntemattomaan vastaa. Mitä harmia siitä koituu? Siitä sen sijaan voi koitua, jos jollain on tärkeää asiaa, eikä muuta keinoa sitä ilmi tuoda.koska en voi soittaa takaisin, en ole 24 h tavoitettavissa. Ja lehtimyyjät antaa nykyään useimmin näkyä numeronsa juuri siksi kun tuntemattomiin ei vastata.
aina vastaan, soitti kuka hyvänsä. Vaikka ois tuntematon numero.
En käsitä näitä jotka ei tuntemattomaan vastaa. Mitä harmia siitä koituu? Siitä sen sijaan voi koitua, jos jollain on tärkeää asiaa, eikä muuta keinoa sitä ilmi tuoda.
Nykyään kun on enemmän sääntö kuin poikkeus että numero näkyy, on tuntemattomasta numerosta soittavalla yleensä syy salata numeronsa.
henkilö joka soittaa tuntemattomana, ei halua minun soittavan takaisin jos en pysty vastaamaan, niin tuskinpa asiakaan on tärkeä! Tuntemattomaan en vastaa koskaan, numero jota en tunne, luonnollisesti vastaan.
numeroon. Tulee heti näistä, jotka eivät vastaa tuntemattomaan numeroon, mieleen, ettei taida olla ihan kaikilta osin asiat kunnossa. Pelkäävät vastata, koska voisivat joutua todellisuuden kanssa silmätysten...
numeroon. Tulee heti näistä, jotka eivät vastaa tuntemattomaan numeroon, mieleen, ettei taida olla ihan kaikilta osin asiat kunnossa. Pelkäävät vastata, koska voisivat joutua todellisuuden kanssa silmätysten...
mistä tiedät, että perintätoimistoilla on tuntemattomat numerot? Itse en tuota ainakaan tiedä, sillä en ole koskaan ollut perintätoimiston "asiakkaana", ja en siis vastaile tuntemattomiin numeroihin.