Lue keskustelun säännöt.
Tyhjän kaivelua BB Adesta kaivelen kuitenkin.
16.10.2008 |
Jossain oli Aden haastattelu jossa sanoi valmistuneensa sairaanhoitajaksi 2003. Nyt vaan alkoi ihmetyttämään mies on 22 vuotias eli olisi valmistunut sairaanhoitajaksi 17 vuotiaana ???
Selittäkää mullekkin tämä yhtälö jotta ymmärrän.
Kommentit (22)
ja täten saisi toteuttaa seksuaalisuuttaan miespuolisten kanssa ilman pettämistä.
Tyttöparka mihin paskaan on polkassut. Ymmärrän hyvin kun tuo Ade on niin lipevä suustaan, erittäin taitava puhumaan ja puhuu pyörryksiin - siltikin toivon että tyttö tulee järkiinsä.
Abortti on yksi vaihtoehto.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Andreas:
Naimisiin vuonna 2010!
15.10.2008 16:16
Andreas keskittyy Big Brotherin jälkeen perheeseensä. Naimisiin hän aikoo Millansa kanssa parin vuoden päästä, kertoo Hymy-lehti verkkosivuillaan.
Andreaksen armeijaura ja lentämisharrastus tyssäsivät sydänvikaan.
Andreas sai kuulla kesken BB-kauden, että hänen kihlattunsa Milla on raskaana. Hymy-lehden haastattelussa Andreas kertoo, että tieto pisti elämänarvot uusiksi.
Milla ja tuleva lapsi ovat nyt Andreaksen elämän tärkeimmät asiat. Naimisiin pariskunta on päättänyt mennä vuonna 2010.
Mennessään BB-taloon Andreas kertoi avoimesti, että on biseksuaali. Talossa hän vihjasi olevansa ihastunut Johaniin ja sanoi, että haluaa miehiltä vain seksiä. BB:n katsojissa kihloissa olevan miehen puheet herättivät hämmästystä. Nyt Andreas sanoo, että julkisuuteen tullut vaikutelma hänen seksuaalisesta suhtautumisestaan miehiin on liioiteltu.
"Olen pettänyt tyttöystävääni"
Pettämiseen Andreas suhtautuu jyrkän kielteisesti - tapahtui se sitten naisen tai miehen kanssa.
- Olen pettänyt erästä tyttöystävääni miehen kanssa, kun olin humalassa, hän tunnustaa.
- Se oli järkyttävä kokemus henkisesti ja olen siitä ottanut opikseni.
Sydänkohtaus armeijassa
Ennen uraa risteilyisäntänä Andreas on ehtinyt työskennellä ambulanssissa ja ravintolassa. Suunnitelmissa siinsi aikanaan työ rauhanturvaajana, mutta koulutus jäi äkisti kesken, kun hänellä todettiin synnynnäinen sydänvika.
- Vika todettiin armeijassa, kun olin kansainvälisessä kriisinhallintakoulutuksessa. Suunnitelmissa oli jäädä palkkasotilaaksi ja lähteä ulkomaille rauhanturvaajaksi. Rankassa koulutuksessa sain kuitenkin sydänkohtauksen ja minut leikattiin, Andreas kertaa Hymyn haastattelussa.
Sydänvian takia Andreas joutui myös jättämään rakkaan lentämisharrastuksensa. Leikkauksesta on nyt puolitoista vuotta aikaa ja tällä hetkellä mies sanoo olevansa kunnossa.
Laivalle töihin Andreas palaa vuodenvaihteen jälkeen.
- En tiedä miten ihmiset siellä suhtautuu. Se pelottaa tosi paljon, hän sanoi Iltalehden haastattelussa maanantaina.
IL