Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on SUN mielestä pienituloinen, siis jos katsotaan mitä jää verojen jälkeen käteen?

Vierailija
09.08.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:Sh

Vierailija
2/12 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä riippuu myös menoista. Asuinalue, lasten määrä, miehen tulot... jne. vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettopalkka 950 enkä saa sitä edes joka kk

Vierailija
4/12 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saan lapsilisät vielä tuohon päälle, mutta silti koen olevani melkeinpä köyhä.

Vierailija
5/12 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nettoni on 2200e.

Vierailija
6/12 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten pärjäätte? itsellä sama tilanne edessä kohta ja kiinnostaa

Vierailija
7/12 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kyllä tämäkin herkulta maistuu! Vuokraa maksan vielä ensi kuun ajan 147,22e (sis vesi) ja sitten nousee 329 euroon. Olen ollut näet vuoden työttömänä joten sain lykkäystä tuohon asumistuen välitarkastukseen.

Nyt suunnittelemme muuttoa, että jostain olis takuuvuokra revittävä.

Käyn myös autokoulua ja vielä olis maksamatta 900e sitäkin plus sit kaikki inssit ja kirjalliset ja ajokortti-maksut, passikuvat.....

Mutta silti me pärjätään jotenkin?! Muita kuukausittaisia menoja ovat mm. sähkö, saunamaksu, puhelinlasku (aina vähintään 70e), ellos-, halens- ja anttilan tililaskut, vaatekerhon lasku, kattilasarjan osari, opintolainan korko, tarhamaksu sekä saattaa olla lasten kirjakerhon lasku, alusvaatekerhon lasku, musiikki-ja videokerhon laskut jne... Kosmetiikka vie myös jonkun verran..

-7

Vierailija
8/12 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. itse teen töitä vain 3-5 päivänä/viikko, kerrallaan

4-6tuntia/päivä, ja käteen jää noin 600e/kk (~joskus enemmän/vähemmän, riippuen tuntimäärästä ja olenko sunnuntaina töissä...)

Todellakin olen pienituloinen;) mutta työmäärään suhteutettuna pidän palkkaani hyvänä. Joku taas saattaa (esim. yksityis-yrittäjä) hyvätuloinen, mutta tekee käytännössä 24/7 töitä, joten käteen jäävä tuntipalkka voi olla vain parin euron luokkaa...

Vierailija
9/12 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni jää n. 1400e ja mielestäni tienaan hyvin (päivätyö).

Tähän tietysti vaikuttaa myös asuinseutu, pk-seudun elintaso on niin kaukana muusta suomesta. (itse olen turkulainen)

Vierailija
10/12 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvaako sun mielestä 50-400e esim. sen, että oot viikonloppusin töissä kun muut on vapaalla? Tai sen että kesä menee hukkaan yövuoroja tehdessä? Luuletko tosiaan että on kiva olla vaikka lauantai-ilta ja sunnuntaiaamu töissä? Sun mielestäkö siitä ei sais saaha mitään korvausta? Mee kuule ittees!

T: ei sh mut vuorotyöläinen

Vierailija
11/12 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on laskettu lapsilisät jne. ja siitä pitää vielä maksaa muutkin laskut jne.

Onneksi tämä on tilapäistä, muutaman vuoden päästä jo helpottaa.

Vierailija
12/12 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson olevani pienituloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan