URHEILUGALLUPPI pienten lasten vanhemmille
Missä välissä ehditte käymään urheilemassa ja kuinka usein viikossa? Mitä lajia harrastatte?
Kommentit (5)
Kun olin äippälomalla ja hoitovapaalla, niin treenata ehti tosi hyvin. Noin 5 päivänä viikossa kävin treenaamassa (uimassa, puntilla, juoksulenkillä, jumpassa) Treenaamaan pääsin kun mies tuli töistä.
Nyt kun olen aloittanut työt niin en ehdi enää treenaamaan enkä näkemään kavereitani enkä huolehtimaan ulkonäöstäni. Työmatkoineen aikaa menee työhön 10h päivässä ja voitte kuvitella,että haluan sen lopun osan olla lapseni kanssa. Sitten kun lapsi menee nukkumaan, niin olen niin poikki, että kaadun suoraan sänkyyn!
Voi kun olisi ollut vielä varaa jäädä kotiin. Vitsi kun olin hyvässä kunnossa!
Pari kertaa viikossa käyn juoksulenkillä aikaisin aamulla ennen kuin muut ovat heränneet, tai illalla kun poika on jo nukkumassa. En pysty olemaan ilman liikuntaa!
Ja sen jälkeen iltaisin juoksulenkkeilyä pari kertaa viikossa, ja kotijumppaa, uintia kerran viikossa. Mies vahtii sen ajan.
aikaa on vaikka kuinka, ainakin kun mies normaaleissa päivätöissä. VAikka joka ilta voisi liikkua jos viitsisi. Kyllä joka illasta voi tunnin lohkaista itselleen. Työssäkäyvillä onkin sitten eri juttu.
nolla kertaa viikossa. Hyvin ehtii ja kaikki ovat tyytyväisiä.