Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entäs toisinpäin: Onko miehiä, jotka ei juuri koskaan soita vanhemmilleen?

Vierailija
09.08.2007 |

Meillä on tälläinen tapaus. Joskus saan pakotettua sen soittamaan synttärionnittelut tms. vanhemmilleen, mutta muuten se ei soita. Eikä nuo miehen vanhemmatkaan kovin usein soita, ehkä kerran kahdessa tai kolmessa viikossa. Lisäksi asuvat lähes 300 km päässä, joten vähäistä on yhteydenpito. Eipä sillä - mieluummin näin kuin että olisi jatkuvaa se yhteydenpito (vrt. toinen ketju)

Itse pidän omiin vanhempiini yhteyttä n. kerran viikossa. Kaukana asuvat hekin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin miehen vanhemmilla viikko ennen äitienpäivää, ja sanoin että me ei tulla sitten ensi viikonloppuna kun on muuta menoa, sanoin miehelle että soita äidillesi äitienpäiväonnittelut, ei saanut soitetuksi eikä ole soittanut tähän päivään mennessä eikä ole käyty.

Äitinsä soitti minulle ja kysyi onko mies suuttunut jostain, sanoin että ei ole mutta ei vaan saa pidettyä yhteyttä.

Vierailija
2/6 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää kyllä vanhemmistaan ja siellä käydään usein, mutta se olen minä, joka kertoo kuulumiset, järjestää ja soittelee anopin kanssa. Ei se mua hirveästi haittaa, anoppi on mukava nainen, mutta jotenkin tuntuu hölmöltä, kun mies on juuttunut johonkin emmääjaksateinivaiheeseen, mitä vanhempiinsa tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa on ihan tarpeeksi.

Vierailija
4/6 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kerran vuodessa (olen mies). Äitienpäivänäkään en mielelläni soita, mutta lähetän kortin.

Sieltä päin soitetaan ehkä 3-4 kertaa vuodessa.

Mitäs sitä soittelemaan, eipä ole juuri asiaa, vaikka onhan se joskus kiva kuulla jotain siltäkin suunnalta.

Vierailija
5/6 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Äitinsä soitti minulle ja kysyi onko mies suuttunut jostain, sanoin että ei ole mutta ei vaan saa pidettyä yhteyttä.

Vierailija
6/6 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei se ole aiheuttanut vahinkoa miehen asenteisiin naista kohtaan?

Siis mikä tässä oli kysymys ja miksi? Miehen asenteisiin ketä naista kohtaan? Naisia yleensäkö? Ja siis se yksi mies, eikä miehien yleensä? Entä jos olen varma tai en ole varma, mitä sitten? Jospa se on aiheuttanut " vahinkoa" miehen asenteisiin naisia kohtaan? Mitä sitten? Mitä se tarkoittaa ja mitä siitä voi päätellä?

Niin mä en ollut ap tai kelle nyt kohdistitkaan kysymyksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi