Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä päälle risteilylle? (illaksi)

Vierailija
16.10.2008 |

olen menossa tallinnaan, en osaa yhtään päättää mitä laittaisin illalla päälle. Eli illalla laivalla syömään ja bilettämään.

Auttakaa! Käykö esim. farkut ja toppi + korkokengät tai hame ja saappaat, onko laivalla kylmä? tarvitseeko jotain pitkähihaista.

En ole käynyt laivalla vuosiin, normaalisti baariin pukeudun farkkuihin ja toppiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin lähdössä viikonloppuna laivalle ja ajattelin pukeutua farkkuihin, toppiin ja korkkareihin illalla. Eli samantyylinen asuste kun muutenkin baariin mennessä.

En tosin ole itsekään aikoihin käynyt laivalla, joten asiantuntija en tässä asiassa ole ;)

Vierailija
2/6 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eikö voisi miettiä jotain vähän naisellisempaa tai aikuisempaa asua.. Se ei tarkoita tylsää..

Mutta että toppi, farkut ja saappaat tai korkkarit.. HUOOOOHHHHH!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli farkut tai hame, toppi ja korkkarit.

Vierailija
4/6 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta tuo ei ole teinivaatetusta.. Mutta mielipiteet jokaisella :) Voihan toppi olla tyylikäs, samoin korkkarit. Koruilla tekee myös juhlavaa ilmettä.

Minä ainakin haluan näyttää omalta itseltäni "hipatessa", en ikinä voisi pukeutua jakkupukuihin/iltapukuihin bilettämään mennessäni. Ne kuuluvat sitten eri tilaisuuksiin.

Vierailija
5/6 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eikö voisi miettiä jotain vähän naisellisempaa tai aikuisempaa asua.. Se ei tarkoita tylsää..

Mutta että toppi, farkut ja saappaat tai korkkarit.. HUOOOOHHHHH!!!!

Vierailija
6/6 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta tuo ei ole teinivaatetusta.. Mutta mielipiteet jokaisella :) Voihan toppi olla tyylikäs, samoin korkkarit. Koruilla tekee myös juhlavaa ilmettä.

Minä ainakin haluan näyttää omalta itseltäni "hipatessa", en ikinä voisi pukeutua jakkupukuihin/iltapukuihin bilettämään mennessäni. Ne kuuluvat sitten eri tilaisuuksiin.

toppi sanan alle mahtuu melkoinen määrä erilaisia paitoja....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi