Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osittaisimettäjät hoi!

08.08.2007 |

Kysymykseni liityy pullotutteihin. Milloin olette vaihtaneet isompiin pullotutteihin ja onko se vaikuttanut imetykseen?

Itse olen käyttänyt Aventin (pieniä) pulloja, ja niissä on pullotutti nro 1. Nyt ostin niitä isompia pulloja ja niissä on tutin nro 2. Mietin, että vaikuttaisiko se imetykseen, jos uusisin kaikkiin pullohin nuo nro 2 tutit? Vauva on muuten 7 kk vanha.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö meinasi tukehtua maitotulvaan aluksi ;) Mutta ei siis ollut mitään vaikutusta imetykseen täällä. Pikemminkin inhoaa liian vuolaita tutteja ja taas nauttii kun saa oikein pienestä reijästä lutkuttaa sydämensä kyllyydestä ;)

nummuli ja typy 5kk

Vierailija
2/4 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vasta 3 kk vauva ja ostin kaksi isompaa pulloa yli kk sitten. Vesipullossa pidän noita aventin kakkosia, maidossa aina ykkösiä - muuten tulee heparit! Meillä ainakin imu niin voimakas, että ykkönen parempi.

-mooli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aventin ykköstutti oli ekat pari kuukautta, sen jälkeen ollaan menty kakkosella ja sillä edelleenkin. Imetykseen ei vaikuttanut. Aina, jos ole yrittänyt vaihtaa kolmoseen, on vauva meinannut tukehtua maitotulvaan. Esikoinen oli aika pienestä pullovauva ja sille vaihdettiin ongelmitta tuttipakkausten suositusten mukaan.

Alia ja pojat 9,5kk

Vierailija
4/4 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti ei nyt kumpikaan ole rintaa saanut mutta esikko joi aikanaan ensin 3kk ykköstutista ja lopun ajan kakkostutista, ei millään pystynyt juomaan siitä kolmostutista ja vuoden ikään asti joi tuttipullosta.

Nyt tämä uusi vauva on 3kk ja vaihdoin pari viikkoa sitten kakkostuttiin ja menee hyvin, äsken kokeilin kolmostuttia ja vähän kyllä oli hankalaa joten kakkoseen vaihdoin mutta katotaan jos jossain välissä menee paremmin kun aikaa kuluu, tai sitten ei...

Mutta en siis voi tuohon kommentoida paljoakaan miten vaikuttaa sitten imetykseen, kunhan nyt muuten vaan vastasin mitä tuttia käytämme :)