Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pp12 ja nega, onko enää toivoa?

16.10.2008 |

Onko kukaan saanut puhtaan negan pp12 ja silti plussannut myöhemmin? Palauttakaa maan pinnalle tai valakaa uskoa...on niin masentunut olo...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ihan vastaava kokemusta ole, mutta itse sain pp10 testiin todella haalean viivan ja meille on kuitenkin kaksoset tulossa joten saattoi siitä syystä näyttää jo silloin. Kaksosia odottaessa hcg(meniköhän kirjaimet oikein päin) erittyy kait enemmän. Mulla kuitenkin tois hitaasti viiva tummui, haamua näytti alusta asti ja kyllä tummeni, mutta vasta reilu viikko jälkeenpäin tuli oikein kunnon viiva.

Ja mulla tuo riippui vielä osittain testistä, kotitestien liuskatesti näytti ihan haaleaa kun apteekin testissä jo huomattavasti tummempi, ja tuo liuskatesti oli herkempi.

Onko sulla ollut mitään mahdollisisa oireita? En kuitenkaan sinuna luopuisi ihan kokonaan toivosta, eihän sitä ikinä tiedä vaikka parin päivän päästä olisi jo plussa tetsissä. Ite oon kans monesti kysellyt samaa kysymystä ja vastauksen saanut et kaikilla ei testit näytä yhtä aikasin. Monilla näyttää vasta myöhemmin. Jos itse olisin yhtä odottanut niin ei varmaan olis mulla pp10 näyttänyt.

Hanna ja tupla 9+2

Vierailija
2/4 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnittelut tuplista!

Vatsassa sykkii, väsyttää ja huimaa, mutta se voi kaikki olla lugesteronin aiheuttamaa. Käytin Clearbluen testiä, jonka pitäisi olla aika tarkka. No, ei auta kun testailla uudestaan pp14, mutta surutyötä voi pikkuhiljaa ruveta tekemään ja miettiä uutta hoitokiertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi, teitkö uuden testin? Toivottavasti sait plussan jos testaamaan pääsit.

Vierailija
4/4 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä. Tein uuden testin pp14 ja sekin oli nega, ja nyt tänään alkoi menkat, joten se siitä. Klinikalta muuten sanottiin, että kyllä pp12 pitäisi jo näkyä raskaustestissä, ilman pregnylin vaikutusta.

Tässä kierrossa tulee hoitotauko, mutta joulukuussa pistetään taas rumba käyntiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi